![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Psycho-analyse hé Duupje! Niet iedereen is bioloog hé, er zijn nog andere studies ook nietwaar
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig bestaan er bvb dierenpsychologen enzo, mensen die zich al jaren bezig houden met gedragstherapie etc. Maar die weten niet wat ze doen en/of zeggen. Dierenartsen kennen er ook idd niets van volgens bepaalde mensen. Sommige kennis is nu eenmaal voorbehouden aan enkelingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil niet elke ochtend een ambulance bellen ... De mens is eerlijk , wat moet hij anders zeggen , stuur maar op ??
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat er in Afrika geen honden zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
En daarnaast, wat doet een waakhond tussen de lassers? (Hoeveelste keer wordt dat hier nu al niet gevraagd eigenlijk...) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 juni 2007 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens net nog een voorbeeld gehad: één nest: tiger, zwart, wit. Het tigertje werd aan iemand anders gegeven: de eigenaars hielden het wit en het zwart katje bij. zwart + wit kitten hadden constant ruzie. Degene die het tigertje had heeft het zwartje erbij genomen: no problem. Natuurlijk waren die mensen geen biologen, anders zouden ze wel beter geweten hebben en die kittens beter hebben opgevoed. Voor mij is dit het einde van deze nepdiscussie, U mag geloven wat je wilt. Ik houd er in het vervolg wèl rekening mee. Ik heb namelijk een hekel aan vechtende katten zie je.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Dierenpsychologen zullen je perfect kunnen vertellen dat angst die honden om welke reden dan ook kunnen hebben tov mensen met bepaalde eigenschappen kan afgeleerd worden, maar ook kan versterkt worden door de manier waarop je daar als baasje mee omgaat. En wanneer dat afleren niet lukt en de hond mensen zonder aanleiding aanvalt, dan hoort die niet thuis op plaatsen waar mensen komen en zeker niet zonder muilkorf. Dierenartsen weten heel veel van dieren, maar hun kennis van ethologie is inderdaad beperkt (niet onlogisch wanneer daar amper 40u en tegenwoordig zelfs amper 20u aan besteed wordt in een 6 jaar durende opleiding). Ik ben niet alleen bioloog ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde laatst nog (maar dit vond ik wel even twijfelachtig... alhoewel...) dat een eigenaar van een overslagplaats in de Antwerpse haven een LEEUW had die 's nachts rond kon lopen in dat magazijn. Bleek nogal goed te werken: hij had geen inbraken meer. Ga je dat nu ook al verbieden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik verkeer niet in de illusie dat ik je op andere gedachten kan brengen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't zijn niet allemaal schoothondjes ... En moet die hond elke werknemer leren kennen ??? Da gaat ni hé ... Zelf heb ik ook een baas gehad die 2 rottweilers had rondlopen 's nachts... Die kende alle chauffeurs , en je kon die strelen zoveel je wou , zolang de baas erbij was ... Na de uren durfde niemand in de buurt van het hek komen hoor ... Grappig als hij op vakantie ging en er een tiental man aan de poort stond ... Honden beschermen datgene ze kennen , en als deze werkgever op voorhand weet dat er problemen zouden kunnen zijn is het wel leuk dat hij het even meldt ...
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke waarheidscommisie heeft zich daarover gebogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig is dat trouwens al verboden. Laatst gewijzigd door Edina : 8 juni 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |