![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. We hebben nog altijd de haven van Hollebeke... 3. Vervreemding van de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Nee, U hebt het verkeerd op! Het is omdat een Belg trots is op zijn Belgicistische identiteit dat hij ook trots is op zijn Waalse identiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat vervreemding van de natuur betreft: ik ben een stadsmens maar vertoef ook graag in de Kempen. Ik zie niet in wat daar mis mee is.
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken dat die stadstoeristen! Ze komen daar die boeren uitlachen maar zijn eigenlijk zelf te bespotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goh... wat nu zeg?
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat moet U mij toch eens uitleggen want ik heb verleden zommer niet anders gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe kon ik dat vergeten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() of die wandelaars bang maken met "dit is privéterrein hé" ![]() ![]() nuja dat is de eeuwige kloof tussen stadsmussen en plattelandsgebroed... Beiden lachen wss even veel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Verdomme het is anders! Gelijk de Amerikanen het zeggen: België is de hoofdstad van Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om even die VL >< B - sleur te doorbreken (ik heb trouwens geen VL op mijnen auto plakken, maar gewoon een leeuw in een europese vlag
![]() Maar antwoord op de feitelijk allereerste vraag: irriterend: - Flitsers (bemand en onbemand) - chauffeurs die 20 km links rijden tegen 95 km/h - BIVV-borden - 15 keer na elkaar rood licht hebben - flikken die hun sirene opzetten omdat het rood is - mensen die accidenten "zoeken" (ruw van vak veranderen zonder pinken en dat vlak voor uw neus e.d.) - mensen die al te graag claxonneren - fietsers die 2 baanvakken nodig hebben - voetgangers die zonder kijken zomaar oversteken terwijl er 7 meter verder een zebrapad is - snotapen die denken dat rood niet voor hen is - de konijnepijp die ze tijdens drukke uren afsluiten - kilometerlange wegomleggingen om dan plots te beseffen dat ge uwe weg zelf maar moet zoeken. - mensen die denken dat "patineren" cool is. - "Coole" chauffeurs met goud aan hun pols,, pols op het stuur dat iedereen het kan zien, en met de andere arm leuen in de passagierszetel - Mensen die vanuit hun auto zeggen "hoe ge moet rijden" (lichten knipperen om dan een gebaar te maken) - en nog een stuk of 10 dingen zeker? voor de rest heb ik een engelengeduld ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 12 juni 2007 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Westhoek? 't zeetje, Kortrijk, Tielt, Roeselare,...
Tsjolder is toch geen verwijtwoord? Het is gewoon iemand dat doelloos rondloopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ja zo van die lichten die slecht ingesteld zijn...
Ale ik bedoel maar je hebt een lange straat met tien lichten waar je 90 moet rijden je stopt bij de eerste het wordt groen je rijdt door aan 90km/u en mag twee minuten later weer stoppen. Waar is de logica daar in? Is het zo moeilijk om die lichten juist af te stellen? Ik kan mij dat niet inbeelden... Ale kbedoel maar alster 10 km tussen beide staat aan 90 km/u moeten ze gewoon een verschil arrangeren van 6,66 min fixen toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Maar let op geen echte vlaming zoals velen hier een gewone de croo stemmer ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haalt u dat vandaan?
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN