![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() dat blijkt uit de verkiezingsuitslagen, keer op keer. Dat resoneert bij de bevolking, zo'n engagement op straat.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dan nog is het de politiek die de politieke benoemingen controleert. Het is het parlement dat het CGKR controleert en niet omgekeerd. Het CGKR maakt geen wetten, ze adviseert gewoon mensen die die wetten willen afdwingen...
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet gewoon niet weten van extreem links gespuis als gij. ![]() Ik ken nocthans zeer vele mensen die vb stemmen die aan sport doen ect... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat dat engagement zich op dit ogenblik om een hele hoop redenen niet electoraal vertaalt... Maar dat doet niet terzake - mij lijkt het gewoon een non-argument omdat je echte argumenten uitgeput zijn.
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Eens een voorbeeldje geven van wat die rechter heeft gezegd en m'n broer en maat waren er live aanwezig;de rechter vond dat het vb niet mag zeggen hier in ons eigen land dat we tegen vrouwenbesnijdenissen zijn?Leg mij dat maar eens uit wat daar verkeerd zou aan zijn?
Dat was één van de zovele zaken die de rechter zat op te sommen wat allemaal verkeerd was,lol.Het was duidelijk één en al corrupte maffia boel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben zelf Vlaming en ik zet mijzelf toch niet op de laatste plaats? Voor mij maakt afkomst geen enkel verschil; d�*t is maar iets arbitrairs
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over non-argumenten gesproken, hoe noemt u dan het "argument" dat uw politieke tegenstanders minder aan sport doen? Wat moeten we daarmee aanvangen? Misschien moet links onderzoeken waarom ze geen wervend project kunnen ontwikkelen dat bij het electoraat aanslaat. Of vinden ze dat niet nodig? Het zal waarschijnlijk meer renderen dan een professor te sponsoren om de correlatie tussen sportbeoefening en politieke voorkeur bloot te leggen. Misschien lust het electoraat gewoonweg van die boer geen eieren. Dan zit u een met een probleem, maar het probleem erkennen is een eerste stap in de genezing, eerder dan uzelf een rad voor de ogen te draaien met onnozele verklaringen (te veel sport). Moeten we links een aantal zetels voorsprong geven bij de verkiezingen omdat ze meer aan sport doen en bijgevolg minder tijd hebben voor politiek. Positieve discriminatie doet het toch goed in die kringen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij zat het probleem wel net iets dieper dan dat. Was er ook geen passage van de rechter over het 'structureel aanzetten tot haat en racisme'? Als de uitspraak juridisch correct was, dan doet de achtergrond van de rechters er niet toe. Indien ze juridisch niet correct was maar gecorrumpeerd, gelieve mij dan opnieuw de bewijzen te leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve dus het echte vonnis van die rechter eens te publiceren... Als men voor zoiets veroordeeld wordt, dan wordt men zowel op beroep als cassatie vrijgesproken. Ge zult met betere en geloofwaardiger zaken moeten afkomen in plaats van "van horen zeggen".
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Burgerlijke partij = advocaat??
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat alle "extreem-linksen" hier nagenoeg politiek actief zijn? Of dat anomie een serieuze factor is in het extreem-rechts denken van velen? (Behalve natuurlijk zij die zelf effectief georganiseerd zijn - zoals ik al aangaf)... Het eerste ligt nogal voor de hand - ik kan van de meeste linkse forumleden allemaal de bewijzen van hun politieke engagement geven en meestal ook hun functies binnen LSP, PVDA of CAP. Voor het tweede moet je maar eens googlen... studies genoeg die de band tussen anomie (en sociale afbraak) met xenofobie naar voor brengen.
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is toch steeds een advocaat die de burgerlijke partij vertegenwoordigd?
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, geef dan eens het vonnis... We hebben hier beiden al gesteld dat je voor hetgeen jij hier beweerde onmogelijk veroordeeld kan worden.
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ studies : niet geinteresseerd, dank u. De meeste (alle?) van dergelijke studies worden geassembleerd a la tete du client (de betaler). Een incestueus geurtje hangt daarrond. Maar laat u vooral niet tegenhouden. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. De bewijzen: Het Gentse Hof van Beroep haalt twee stukken aan in het arrest die handelen over vrouwenbesnijdenis. Ik neem aan dat je het over die stukken hebt. Citaat:
Citaat:
Andy Bron: het integrale arrest kan je hier terugvinden Laatst gewijzigd door Andy : 24 juni 2007 om 15:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zielig dat ze steeds dit puntje moeten aanhalen om de calimero te spelen. Het was immers slechts één van de tientallen voorbeelden die de rechtbank aanhaalde en dan nog wel een zeer duidelijk voorbeeld. |
||
![]() |
![]() |