![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Bestaat dat niet in Nederland "oppositie" ?
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Positief, in tegenstelling tot die van de Amerikanen. De Irakezen in het gebied waar de Nederlanders zitten zijn toch wel positief over hun aanwezigheid, ook omdat de Nederlanders een minder agressieve aanpak hebben. En zo hoort het ook, ordebewakers moeten geen wanorde stichten. Iets waar de Amerikanen nog iets van kunnen leren. Of we er ooit heen hadden moeten gaan betwijfel ik. Ik vind defensie niet iets voor kleine landjes als Nederland. Dat kan veel beter Europees geregeld worden. Immers, als puntje bij paaltje komt zijn het altijd de grootmachten die de dienst uitmaken. Kleine landen als België en Nederland hebben dan niks te makken. Bovendien is het flauwe kul dat elk land opzich een eigen leger zou moeten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees nochtans:
Newspaper: Dutch Troops Abused Iraq Prisoners Dutch soldiers violated HR in Iraq Daarnaast, is hun aanwezigheid gerechtigd en was de deelname aan deze bezetting gerechtigd in uw ogen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van het feit dat ik Uruknet.info niet een echt betrouwbare bron vind, vind ik de aanwezigheid van Nederland in Irak niet gerechtvaardigd. Zoals ik reeds op dit forum heb verkondigd, ben ik van mening dat de internationale gemeenschap voor Irak een oplossing moet zoeken. De bezettingsmacht die nu gestattioneerd is in Irak, heeft zijn tijd gehad. Dat het regime is neergehaald is goed, nu moet men verder gaan werken aan een toekomst. Daar is stabiliteit voor nodig, maar ook een moraal. En met een bezettingsleger zal dat nooit lukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Liberalist ,
Nederland is in de eerste jaren van dit millenium in een crisis terecht gekomen. Hoe analyseer jij deze crisis? - als achterstalig onderhoud na 8 jaar Paars? - als het einde van een tijdperk van ideologieen? - als een gebrek aan politiek leiderschap? - als een voortvloeisel van de toestand in de wereld? - als een nieuw nationalisme en identificatieproces, met een herorientatie op onze plaats in Europa? - Iets anders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Kan jij nog slapen sinds D66 met uitsterven bedreigd wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Vind jij Jan Terlouw een goed jeugdschrijver?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het begin vond ik het wel heel erg. Maar ik heb het nu ook als een kans gezien om me wat meer van de partij los te rukken en een eigen mening te ontwikkelen. Er zijn ook terreinen waar de partijen nooit over hebben nagedacht, waar ik nu wel een mening over heb. Een positieve ontwikkeling, lijkt mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nederland is altijd een land van kooplieden en dominees geweest en daarom heeft nederland naast de sterk internationale orientatie op het gebied van handel,ook altijd een sterke neiging tot zending en preken gehad. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 11 juli 2007 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meeste partijen houden zich alleen bezig met kommer en kwel. D66 heeft een visie op de toekomst en sluit beter aan bij de modernisering in de samenleving. Het lijkt me daarom beter nog even te blijven zitten waar je zit en te kijken hoe het politieke landschap zich gaat ontwikkelen. (hoewel ik mijn lidmaatschap heb opgezegd) ![]() Andere vraag. Waarom wordt ik ineens "u "genoemd? ![]() Het doet zo Vlaams aan en ik ben toch een Nederlander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Vlamingen gebruiken enkel "u" voor het lijdend voorwerp en het meewerkend voorwerp, voor het onderwerp gebruiken ze "ge/gij"
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net als in Brabant ,in Nederland, hoewel ook Brabanders de laatste jaren vaker "je" en "jou 'gaan gebruiken. Als Nederlanders iemand die ze eerst "je" noemen, later "u" gaan noemen komt dat beledigend over en zo ervaar ik dat ook op het forum. Je kunt wel iemand die je eerst "u" noemt later "je "gaan noemen ,maar niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |