![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Naam, huidskleur, haarkleur en 'Neen, dat mag niet van mijn geloof' antwoorden op de vraag of hij weet hoe de hammen proeven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar zeggen ze hier niet altijd dat moslims niet werken?? Wedden dat alles in scène was gezet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ga mr vr een ander hol keffen !!!
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er al een gevolg aan deze zaak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar... http://lvb.net/item/5159
Er is er nog één: Project Jahannam. (...) Jahannam is Arabisch voor de hel van de islam. Een inspirerend voorbeeld dat aantoont hoe effectief Project Jahannam zou kunnen zijn is onlangs opgedoken in Engeland. The Daily Mail bracht op 30 juli een verhaal over moslims die in Derbyshire protesteren tegen een fabriek van dierenvoeding die "varkensregen" zou veroorzaken. Volgens het artikel klagen de moslims erover dat de 30 meter hoge schoorsteeen van de Butchers Pet Care fabriek varkensvleesextracten de atmosfeer instuurt. (...) Snap je? Moslims zijn bang om "varkensvlees in te ademen". (...) Het wordt tijd dat we beseffen dat moslims psychologisch veel kwetsbaarder zijn dan wij, en dat ze dus vatbaar zijn voor psychologische oorlogsvoering. De oudgriekse toneelschrijver Euripides (484-406 vC) merkte op: "Als de goden iemand willen vernietigen, maken ze hem eerst gek". Dit is het recept om de oorlog te winnen die een deel van de islam tegen ons heeft verklaard. Ultieme Afschrikking en Project Jahannam zijn twee ingrediënten in het recept van Euripides. Andere ingrediënten worden toegevoegd. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkeling van het recept. Jack Wheeler in To The Point News, 17 augustus 2007 Project Jannaham (ik plaats het integraal omwille van de de sublieme idee): Een psychologische oorlog (1) Ik hoorde twee jaar geleden voor het eerst over Project Jahannam. Het ging over een hypothese. De inlichtingenman bij het Pentagon met wie ik iets aan het drinken was - laten we hem Larry noemen - vroeg me of ook ooit de film met Gary Cooper had gezien, "The Real Glory". Larry zei dat deze film hem deed denken aan zijn neefje: "Heel bezorgd over het milieu. Woont in Oregon. Hij is normaal en kan meestal helder denken. Maar zodra hij hoog in de lucht een vliegtuig ziet met een condensatiespoor, is hij ervan overtuigd dat de overheid ons opzettelijk aan het besproeien is met chemicaliën in het kader van één of ander verderfelijk experiment". En zijn paranoïde neefje bracht hem op een idee. (...) Biodiesel wordt o.a. gemaakt van soja-olie via een proces dat "verestering" wordt genoemd. "Soja-olie wordt gekookt met alcohol zoals methanol en een katalysator zoals natriummethoxide. Daarna distilleer je het water en de glycerine eruit. Dit verestert de olie, waardoor het een mono-alkylester wordt, afgeleid van de lange-ketting vetzuren uit de olie. Het resultaat is biodiesel die als brandstof kan worden gebruikt en a rato van 20% kan toegevoegd worden aan petroleumdiesel. (...) Dit veresteringsproces kan met vrijwel alle plantaardige oliën worden toegepast, en zelfs met dierlijke vetten..." Hij liet deze twee laatste woorden even nazinderen. "Dierlijke vetten?", vroeg ik. "Je bedoelt zoals..." - "Jazeker", antwoordde hij, "zoals spek, varkensvet". Larry leunde voorover. "Biobrandstof kan even makkelijk uit varkensvet worden gemaakt als uit soja-olie. Je kan het toevoegen aan alle soorten petroleumdiesel: voor auto's, vrachtwagens, vliegtuigbrandstof. (...) Als we genoeg varkensbiodiesel kunnen maken, kunnen we ervoor zorgen dat vrijwel alle luchtvaartmaatschappijen vliegen op brandstof waar varkensvet in verwerkt zit". Hij pauseerde even, zodat ik mij het plaatje volledig voor de geest kon halen. "De lucht die we inademen zou over de hele planeet vermengd zijn met varkensvetmolecules", zei ik. "Precies", zei hij. "Nu, varkensvetmolecules verschillen bijna niet van molecules menselijk vet, dus is er geen enkel fysiek nadeel. De moleculen zouden geabsorbeerd worden door de longen en geïntegreerd worden met de bestaande vetcellen in ons lichaam. Onschadelijk voor ons, maar voor elke moslim zou zijn lichaam onherroepelijk vervuild zijn met varkens. De poorten van de hemel zouden voor altijd voor hem gesloten zijn. (...)" Larry kwam helemaal op dreef. Hij speculeerde hoe makkelijk het zou zijn om akkoorden af te sluiten met olieraffinaderijen om "speciale experimentele biodiesel" toe te voegen en hen daarvoor te betalen, zonder er uiteraard bij te vertellen dat de biobrandstof van varkensvet gemaakt was. Ze zouden zelfs door middel van houtskoolfilters het typische spek-aroma verwijderen. Het zou even makkelijk zijn om het eindproduct bij de luchtvaartmaatschappijen te doen geraken. En binnen de kortste keren zouden vliegtuigen de troposfeer met JPs, "Jahannam Particles" doordrenken. (...) De JPs zouden maandenlang in de stratosfeer blijven, en wekenlang in de troposfeer. Lang genoeg om de JPs in het lichaam van elke levende moslim te krijgen. (...) "Jack, heb je er enig idee van hoeveel moslims er zoals mijn neefje in Oregon zijn? Als ze geloofden dat Project Jahannam echt was, dan zouden ze ervan overtuigd zijn dat ze zelf 'haram' vervuild zijn, door die paranoia in hun geloof." "OK", zei ik, "dat is allemaal wel leuk, maar wat is nu het punt? Dat zou allemaal veel geld kosten. Wat zou het bereiken?" "Totale demoralisering van de vijand", antwoordde hij. "Geen zelfmoordterroristen meer die zichzelf opblazen om in de hoerehemel te komen. Gebruik het geloof van de vijand als een wapen tegen hemzelf - gebruik de sterkte van dat geloof om hem te vernietigen. Het besef bij de vijand dat wij dit kùnnen doen, dat we hem in de kloten van zijn ziel kunnen stampen. Het besef dat wij dit zullen doen als hij ons nog een keer aanvalt". (...) "Als het op religie aankomt, Jack, dan is er geen enkel verschil tussen wat waar is en wat mensen voor waar aannemen", zegt Larry. "Al bij al is de Oorlog tegen het Terrorisme in essentie een psychologische oorlog". Jack Wheeler in To The Point News, 20 april 2006
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |