![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke manier moeten kinderen van asielzoekers worden opgesloten? | |||
In zwaarbewaakte isoleercelllen van 2 op 2, zonder licht en lucht |
![]() ![]() ![]() |
11 | 23,91% |
In gewone cellen zonder ramen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,35% |
Zij hebben recht op een kamer met ramen, maar wel achter slot en grendel en tralie |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,74% |
Ik ben tégen mensenrechtenschendingen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 50,00% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Enne, uw bewijs dat de rechter zijn vonnis baseert op de UVRM, en het artikel-nummer? Niet voorhanden misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() lijkt me zalig, zo'n gesloten centrum, 5 minuten buiten mogen per dag, waw!
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() sluit ze gewoon op, mr laat ze nr school gaan.
![]() |
#146 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Tja het komt nu eenmaal slecht over als iemand zoals ik plots wel menselijker blijkt te zijn dan men wenst te veronderstellen he.....
en dan heb ik nog niet gesproken over de plannen die mijn vrouw en ik maakten toen op een gegeven moment het er even naar uit zag dat we geen kinderen konden krijgen.... ontwikkelingswerk gaan doen ... stel je voor.... een rechtse zak die ontwikkelingswerk wil gaan doen.... Onze droom een weeshuis op te richten voor straatkinderen is gesmoord toen bleek dat we toch onze eigen kinderen konden krijgen.... Vlug knippen zou ik zeggen.... LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat men de mensen in hun eigen land moet gaan helpen. Wou ik ook gaan doen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Linksen zijn steeds zeer breeddenkend, behalve als het om concrete oplossingen gaat... Dan zijn het meestal de verrotters van de maatschappij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Weet ge in feite heb ik diep in mijn hart nog altijd een grote sympathie voor links hoor... ik ben ook jong geweest he....
Maar ja... ouder worden, jaren van verstand, beter inzicht..... LOL.... allez dat maak ik mezelf toch wijs.... LOL...
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() In feit ben ik een zo breeddenkende linkse dat ik nu een rechtse wordt genoemd.... zeg nu nog, dat is pas breed denken he......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 3 augustus 2007 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Zal ik ook niet, maar links is nu eenmaal zo'n dankbaar onderwerp indien men het wil hebben over slinksheid, achterbaks, bedriegelijk, sorry hier gaan we weer.
![]() Om het kort te houden links is een ziekte en zij die erdoor aangestoken zijn, zijn gedoemd om als mentaal gehandicapte door het leven te gaan hoe erg dat dit voor zulke personen ook mag zijn. Is misschien ook de reden dat ze voorstander waren/zijn van euthanasie ze zullen graag indien het kan aan hun lijden een einde willen maken.
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Het zal veel gelukkiger zijn in 127bis, maar volgens de progressieve niet. Voor de progressieve zelf is 127bis een dankbaar onderwerp. Nog niet gezien ze dansen er, ze springen er en allemaal op het ritme van de tamtam. Dus voor hen is van leer trekken tegen 127bis een daguitstap waar ambiance is verzekerd. En niet te vergeten, ze komen nogeens in de media.