![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stakingen moeten kunnen | |||
Nee,alles zonder stakingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,41% |
Ja,stakingen als drukkingsmiddel |
![]() ![]() ![]() |
48 | 88,89% |
De bazen zijn oppermachtig en beslissen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat me ook nuttig lijkt voor jouw guerin aangezien je met die problematiek zo begaan bent is dat je eens een asielzoeker in huis neemt.
er zijn er toch genoeg die ene asielzoeker zal je op een paar weken tijd veel meer leren dan honderd boeken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2007 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() ![]() ![]() zet nu maar die trots eens opzij en begin van onderop - in poverello dus maw gewoon doen wat je zelf altijd zegt he van onderop ( en niet blijven vastzitten in louter erover lullen en denken aan de toog en op het net ) doen dus ! en vergeet niet om daar niet meteen over je boekjes te beginnen he want dan denken ze gewoon - aah dat is er weer zo ene en heb je er meteen gelegen hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() In plaats van te zeveren tot in het oneindige, wat voor een onsterfelijke niet moeilijk is, zou men werk kunnen gaan zoeken... of de echte kansarmen echt gaan bijstaan met woord en daad...
Maar neen... ![]() Zeveren... Z e v e r e n... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De politieke tensense is naar meer liberalisering en steeds minder sociaal zekerheid,het bestuderen van de USA leert ons dus veel bij over wat er ons mogelijk te wachten staat.Nogmaals,een Sarkozy is pro-amerikaans systeem en als het regent in Parijs zoals het gezegde zal het druppelen in wat er nog resteer van la Belgïe a papa.
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de huidige context is dat niet nodig. De constructie, de liberale rechtstaat, moet enkel verder uitgewerkt worden zodat iedereen van gelijke vrijheid kan genieten. Net zoals Rome niet gebouwd is op 1 dag , vraagt bouwen aan een betere samenleving ook tijd. Ik geef wel toe dat het bouwproces een beetje moeizaam verloopt en het kan uitmonden in een revolutie wanneer de levenssituatie van teveel mensen blijft verslechteren. Het probleem met revolutionairen is dat ze het bouwwerk willen slopen om daarna te vervangen door iets dat niemand kan voorspellen. Het risico dat het daarna verzand in een dictatuur is niet denkbeeldig. Dat is ook de reden waarom de mensen niet warmlopen voor revoluties. En dat is nog zacht uit gedrukt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
een stukje taalontleding liberalisme bevat liber - afgeleid van libre = vrij opsluiten - wil zeggen iemand van de vrijheid beroven. Een land dat dus meer gevangenissen bouwt liberaliseert dus niet maar doet net het omgekeerde.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nee,anarchisten willen geen staat vervangen.Zij zijn voor eigen beheer,niet meer ,niet minder.En waarom zou je alles altijd willen voorspellen?Bang van het onbekende misschien?
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
In antwerpen is de wekelijkse darshan (vedische maaltijd ) die wordt aangeboden door de hare krishna s naar ik vernam onlangs nog steeds heel populair. les 1 maw voor jouw is dus - de omkadering is voor de mens in armoede not the issue
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() de armen in poverello zijn in dezelfde lijn dus ook wel geinteresseerd in de persoon guerin maar niet in de anarchist guerin
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
en het andere liberalisme is wat de machthebbers er van gemaakt hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Dat is juist,Ik profileer mij ook niet als anarchist in middens dat niet aan politiek doe.
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
dat is ook begrijpelijk daar afhankelijk zijn van liefdadigheid voor de bezoekers vernederend is en blijft en vaak geeft dit spanningen ook dat zou je weten moest je eens een keer soep zijn gaan uitdelen ofzo
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2007 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Absoluut,twee kanten van hetzelfde muntstuk.
![]() |
#157 |
|
![]() tja dat gebeurt gewoon met elke ideologie
met het christendom gebeurde het door de katholieken de communisten argumenteren ook dat de ussr mislukt is omdat het communisme niet zuiver werd toegepast. de liberale maatschappij bestaat echter nu nog reeel en is geen droombeeld toegegeven dat ze wordt afgekalft, en zelfs dat ze wereldwijd in gevaar is maar ik blijf eerder geloven in opbouwen dan in afbreken en het kind niet met het badwater weggooien
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2007 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk,maar ik maak daar zelfs geen woorden meer aan vuil,met woorden lost men geen armoede op,er zijn er zelfs die denken dat dit werken is ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |