![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na 8 pagina's onzin heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik mijn 'geaardheid' 'krampachtig' 'etaleer'.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er al iemand op dit forum zijn geaardheid krampachtig etaleert, ben ik het wel.
Tenzij iemand denkt dat die 'Emmam' in mijn handtekening staat voor een Latijnse verbuiging van Emiel.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of misschien wel, maar dan is het onzin die steek houdt.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 2 september 2007 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt helaas geen 8 pagina's Komrij en Reve gepost. Dan ging dit misschien nog ergens heen.
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je brengt me op een idee...
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anders krijg je het "homofoob" klevertje.
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pfft... allemaal flauwe zever. Ieder doe wat hij/zij wil en met wie hij/zij wil. Dat is geen zaak van algemeen belang maar persoonlijk belang, een buitenstaander heeft zich daar niet in te bemoeien. Overigens heb ik meer last van neonazi's, VB-ers en ander tuig van de richel, die zich krampachtig willen laten opvallen op forums enz. Is daar niks aan te doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() inderdaad, de ene houd van het andere geslacht de ander van het zelfde geslacht, ieder het zijne.
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Raf er is een wezenlijk verschil tussen tussen voor de buitenwereld verborgen houden en met pluimen in je gat op de grote markt rondlopen. Probeer nu eens eindelijk te snappen dat dat als provocerend over komt. Trouwens, de homo's die IK ken, vinden dat zelf te ver gaan. Ik bedoel maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me overigens af wat er zo provocerend is aan die pluimen... ![]() Je hoeft natuurlijk niet persé zèlf zo rond te lopen, maar de mensen die dat leuk vinden, moeten de vrijheid hebben om dat te doen, zonder rekening te moeten houden met uit de Vlaemsche klei getrokken enggeestige, bekrompen burgertjes. Hoor je mij nou zo tekeer gaan als die idioten van Vlaanderen vlagt weer eens ergens opduiken om het straatbeeld te ontsieren met hun Vlaemsche rotzooi? Laat de mensen toch gerust en bemoei je met je eigen zaken, dan zal je vast al meer dan genoeg te doen hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee ik vind antieke kunst niet choquerend. Hoe kom je daar nu bij? Ik vraag me alleen af, waarom bepaalde mensen ervoor kiezen om hun seksuele voorkeur te laten blijken in hun avatar.
Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ontkent om geen antwoord te moeten geven. Je vlucht weg van de vraag. Hier gaat het erover waarom sommige mensen het nodig vinden om hun seksuele voorkeur als "uitstalraam" (lees: avatar) te gebruiken. En ja, het valt op dat het vooral homoseksuelen zijn die zich daartoe geroepen voelen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En trouwens, de homo's die dat tegen me zeggen vinden dat écht wel te ver gaan. Maar dat zijn (toevallig) kleinburgerlijke, enggeestige en ja hoor, Vlaamse .......ambtenaren. Maar ze zijn vooral volwassen. Misschien tijd dat je eindelijk je pubertijd ook eens ontgroeid, Raf. Laatst gewijzigd door hurricane : 2 september 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homo's zijn gore, vuile wezens. Ze doen zoiets als "barebacking". Dat is het geslachtsdeel zonder bescherming in de dikke darm steken van een andere homo. Iedere bioloog weet dat de dikke darm een broeinest is van miljoenen bacteriëren en vele afval en gifstoffen. Het lichaam heeft speciale mechanismen om ervoor te zorgen dat de rest van het lichaam met deze bacteriën, afval en gifstoffen niet te maken krijgen. Die onnozele homo's steken daar dan hun geslachtsdeel in.
Jakkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil dat wel eens zien.
Een penis die in de dikke darm geraakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wensen "ze" dit te doen, so be it. Wensen "ze" dit niet te doen, ook goed. Het zijn gewoonweg jouw zaken niet. Punt. Kun je er niet tegen? Draai dan je hoofd om. Djeezes, wat een debiele discussie.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 september 2007 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |