![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U bent dus zo iemand die zijn wensen voor waarheid spreekt en negeert alles wat daar tegen in gaat. Ik heb al meerdere discussie gehad met mensen die duidelijk een andere opinie hebben dan mij zelf en toch vinden wij gemeenschappelijke punten. Het is duidelijk dat u zich vergist in hoe ze zich politiek geprofileerd hebben en u haalt ook maar 1 persoon. Dit bewijst voor mij en waarschijnlijk ook voor andere dat u er volledig langs slaat. U kan dus beter verder in uw hoekje gaan kniezen en morgen de vlaming veroordelen die constructief naar een oplossing zocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Belgie unitair = sprookje ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Merci voor de uitnodiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar het is wel Milquet die duidelijk zegt dat BHV niet mag gesplitst worden omdat anders de rechten van de Franstaligen in de rand geschonden worden. ben jij daar mee akkoord?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar NON, ik ben niet akkoord met dat standpunt. Ik versta de vlaamse reactie daarover net zoals zovele andere franstaligen. En dan kan u zeggne waarom stemt u dan op zo'n partij? Welke andere keuze had ik dan? Geen inderdaad net zoals een vlaming niet zo gek veel keuze heeft als het op zo zaken aan komt. Ik ben eerder voorstander van de MR maar verre van de FDF. Ben er zeker van dat er ook genoeg cd&v aanhangers zijn die NV-A maar niets vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Tsja, dat is altijd het probleem van een kartel. Dat je partij opgescheept zit men een partner waarmee jij het als kiezer eigenlijk niet echt mee kunt vinden... Wat doe je dan: stemmen met je neus dicht en zeker niet op diegenen van de "andere" partner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vraag een Limburger en die weet perfekt wat ik bedoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 5 september 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Tijdens de onderhandelingen ja, omdat de franstalige nu eenmaal niet te vinden zijn om de SZ te splitsen. En dat vind ik persoonlijk ook een slecht idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat is het net hé. de voorstellen die op tafel liggen, gaan allesbehalve over de splitsing van de SZ en toch zeggen ze "non". kan je de frustraties van de Vlaamse onderhandelaars voorstellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben de Franstaligen die in Vlaams-Brabant wonen te maken met de splitsing van de sociale zekerheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat ik spijtig vind is dat iedereen wel voorstellen doet maar de uitleg ervan zich beperkt tot het woord voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom kijkt ge daar altijd over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 40 % Vlamingen wil wel een splitsing..... das nie slecht voor uitstervende Vlaemschnationalisten he Hans.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |