![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De nieuwe man die mee het huishouden doet? | |||
Ja,zekers weten |
![]() ![]() ![]() |
23 | 65,71% |
Nee,zij de zot? |
![]() ![]() ![]() |
10 | 28,57% |
Ik weet het niet,mss later... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat u er een probleem mee zou hebben om uw huishouden deftig te houden indien u er alleen voor staat ![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() man man man waar gaat dat allemaal naartoe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() das iets anders maar toch ook een bewijs dat vrouwen nymfomanen geworden zijn en dat ze zich nimeer inzetten voor de samenleving zoals het hoort ma ja geld he want vroeger hadde da ni, alleenstaande mannen, int klooster misschien ja maar die zijn om tradities te onderhouden en dat is wel nodig in tijden waar geen tradieties meer zijn...
Laatst gewijzigd door Trapper : 10 september 2007 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nochtans genoeg alleenstaande vrouwen EN mannen die werken EN een gezin onderhouden EN het huishouden doen ... Daar heeft geslacht niets mee te maken ...
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste vrouwen moeten wel mee uit werken gaan als men een huis ofzo wil kopen, of het einde van de maand nog halen zonder te verhongeren. Dus mijnheer Trapper, denk eens 2 minuten verder na (dan uwe neus lang is om te beginnen). Niet alle venten zijn in staat een gezin op zichzelf te onderhouden. Niet iedereen verdient hopen geld genoeg daarvoor. Of heb je nog niet door dat het leven enorm duur is geworden op alle vlakken. Al die mannen die zoals u in het rond schreeuwen dat een vrouw aan de haard moet zitten bij de kinderen (maw de sloof van mijnheer spelen), die moeten maar zien dat ze dan genoeg geld verdienen voor al de rest. En dan kom je bij een ander probleem natuurlijk, de lonen, ze zijn om te janken. ![]() En komt in godsnaam niet met Freya VDB en tendenskes bij mij af ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() man toch, er bestaan bijna geen madammen nemeer; allemaal "geemancipeerd" enzo en wie voed er de kinderen op? niemand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Ik begin de mijnen ervan te verdenken dat hij expres 75/80u per week gaat werken om thuis niks meer te moeten doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ma ja dan moeten we eerst iets aan de verleidingen doen van de media die mensen op andere gedachten brengen want wa da ik allemaal zie op jeugdprogrammas, en de volwassenen kijken daar ook naar hè: allemaal jong en hip willen zijn gezag uitstralen is zo ouderwets meneer, past niet bij mijn hip kapses meneer wa gade mij nog wijsmaken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Gij weer zo nen oertypische ouderwetse persoon dien denkt dat elke vrouw huisvrouw is éh. ![]() 3. En wat is uw probleem met huismannen net ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijt ge weer zo'n typke da de regering omver wil gaan gooien omdat em zelf zene was en plas zou moeten doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burger
|
![]() vind ik zeer "twijvelachtig" : en ook de vrouwen die beweren dat ze het "net stoer" vinden, op vitaya en ion de flair word deze gedachtengang enorm opgedrongen
wat weten zij nu van stoer? ![]() Laatst gewijzigd door Trapper : 10 september 2007 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom is dat zo twijVelachtig ???
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is daar twijFelachtig aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Burger
|
![]() ik twijfel of da wel echte mannen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Even afgezien van het onderwerp van deze draad: wat is er zo goed aan "u leren aanpassen aan de huidige gang van zaken"? Is die zo fantastisch dan? Wie laat er bijvoorbeeld zijn kadeeën nog met een gerust hart door de stad lopen, terwijl dat 30 jaar geleden heel gewoon was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet één ding al heel zeker, bij verschillende mensen hier, heb je nu een supergoede indruk gemaakt met die zin.
Volgens mij zijt ge gewoon zo'n ventje, dat thuis enorm onder de sloef ligt, en enkel op het net een beetje uw frustraties kwijt kunt. Dat mag zene, voor mij heel goed, zo kan ik nog eens goed lachen met wat je hier neerpoot. Bedankt daarvoor al ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Trapper jong, we dachten da uw soort uitgestorven was. U moet wel echt een echte man zijn. Laatst gewijzigd door Bhairav : 10 september 2007 om 08:07. |
![]() |
![]() |