Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2007, 17:41   #141
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
zie post 111

Oorspronkelijk geplaatst door DannyS
Sommige? Allez, en die zijn evenzeer de moeite van het reageren waard als de dagelijkse haatberichten aan steeds dezelfde, afwezige moslims, en van snotters die duidelijk nog nooit een moslimland hebben bezocht, of hun taal niet eens spreken? Ik schrijf mijn grapjes ondertussen cursief, niet in vetjes. Jij hoeft niets te geloven, doe ik ook niet als het ongeloofwaardig is. Vooral dan niet. Je zou echter kunnen nagaan wat er vanaan is. Heeft hier iemand iets aan ongefundeerde twijfels behalve als hij zelf de hele eter wil vullen met verdeeldheid? Ik denk het niet.
Verder advies is niet gratis. Je zal zelf ook iets moeten opzoeken, en dan misschien met een oplossing komen. Dat zou mooi zijn.

reactie Andev:
Wat komen die "afwezige moslims" en die "snotters" enz hier ineens doen?
Moet je in Iran en zo gaan wonen om te weten in wat voor barbarij ze daar nog zitten? Indien er "dagelijkse haatberichten aan..." zijn, dan is dat misschien omdat daar vollop redenen toe zijn? Misschien kun je in één adem uitleggen waarom die "dagelijkse haatberichten" niet over Fransen, Polen, Indiërs, Italianen enz gaan...

... of heb ik het antwoord daarop gemist?
Dat is niet erg. Ik zal het nog eens zeggen: Iran een beschaafd, modern, en vooral souverein land met een jonge bevolking, anders dan wat bijvoorbeeld die barbaar van ne Bush beweert, en anders dan de aanblik van hun geschifte leider doet vermoeden. Dat ze reeds onderzoeken naar stamceltherapie met behulp van embryo's toestaan kan misschien iets te vooruitstrevend worden gevonden, of je kan grote neuzen mooier vinden dan die plastisch bewerkte: je zegt maar iets concreets in plaats van het altijd over dé moslims te hebben alsof het allemaal misdadigers zijn. Er zijn ongeveer zeven maal minder executies per capita in Iran dan in bijvoorbeeld het Singapore waar je je i-pod gaat kopen.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 18:22   #142
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Het aantal doden in het Midden-Oosten door toedoen van Amerika klikt tot over de drie miljoen. Die zijn niet in mijn cijfers begrepen, natuurlijk.
Oud 18 september 2007, 18:33   #143
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Eigenlijk profiteren de Walen daar wel van! Vlaanderen profiteert van de oplevende wereldeconomie door er oa zelf deel van uit te maken... en de Walen profiteren van Vlaanderen. Een soort van communicerende vaten dus.
... die van elkaar profiteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be