![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Godsdienstvrijheid is een overbodig recht. Vrijheid van meningsuiting en vereniging volstaan in dit opzicht. We moeten godsdienst toch niet gaan aanmoedigen? Laatst gewijzigd door Dycore : 21 september 2007 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en daarom storen deze strategische regiefouten me |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zulke strategische fouten in de propaganda storen nogal wat militanten van het eerste uur, waaronder ik mezelf reken. t is maar een hint hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En me dan even het verschil uitleggen tussen islam en diezelfde koran.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() En waarom is godsdienstvrijheid dan niet overbodig in een maatschappij waar reeds vrijheid van meningsuiting en vereniging bestaat? Dat moet je toch eens uitleggen.
Laatst gewijzigd door Dycore : 21 september 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Je kent het verschil maar al te goed, beste Circe. En door de weigering om dat verschil te erkennen, sta je zij aan zij met de fundamentalistische moslims. Door het verschil niet te erkennen ben je hun objectieve bondgenoot. En maak je het de meerderheid van de moslims enorm moeilijk. Want die meerderheid is helemaal niet gewonnen voor de politieke islam. Integendeel. Door hen af te wijzen louter omwille van hun moslim zijn én hen te beweren dat islam hetzelfde is als islamisme drijf je hen recht in de armen van dat islamisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens al tig keer gezegd dat het me niet om de personen gaat, doch om de ideologie! Lezen blijkt ook niet uw beste kant te zijn. Heb jij iets tegen het nazisme? indien ja, mag ik je dan racist noemen omdat je een fervente hekel hebt aan de duitsers? Volgens jou zit er geen verschil in : dus: Edina is een gore RASSISTTTT! voil�*
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 september 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() Dat is inderdaad zo... het VB voert al jaar en dag minstesn zoveel actie voor de vlaamse onafhankelijkheids als tegen de islamisering.
Feit is dat de acties tegen de islamisering meer aandacht krijgen van de pers. maar de laatste weken herinner me ik de actie van FDW die het vl parlement bijéén riep en die de internationale pers voorlichte. verder ook de actie aan het koninklijk paleis... volk word staat en ga zo maar door. De anti-islamiserings begtoging was echter GEEN manifestatie of actie van het Vb en dat het zoveel ruchtbaarheid kreeg is enkel aan thielemans en zijn bende te danken. het VB besteed meer dan ooit tevoren aandacht aan het onafhankelijkheidsstreven wie dat de afgelopen weken niet gezien heeft komt van een andere planeet of wil het simpelweg niet zien. Laatst gewijzigd door ilfalco : 21 september 2007 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed dat jij de woordvoerster bent van die meerderheid want ik hoor hen nooit hun bek opendoen ivm de politieke islam. Voor mij is zwijgen, goedkeuren. Laatst gewijzigd door longhorn : 21 september 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() simpel toch?
GIJ moogt niet zeggen: "stop de islamizering" maar ZIJ mogen wel zeggen: DOOD AAN ALLE CHRISTENHONDEN / DOOD AAN ALLE JOODSE HONDEN (dat laatste staat in hun heilig boekske en valt onder godsdienstvrijheid. Dat eerste mag niet van Dhimmy Thielemans).
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zat dus toch wel een fundamentele marketingtechnische fout in die bewuste cover hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik eerder al zei als je niet gezien hebt dat het Vb de afgelopen maanden quasi enkel en alleen actie gevord heeft voor een onafhankelijk vlaanderen dan ben je blind.
De islamisering naar de achtergrond verschuiven is dwaas want even prangend als het onafahnkelijkheidsstreven. ik leef nog altijd liver in een westers belgie dan in een vlaanderen waar de sharia heerst....Dat( moge duidelijk zijn. los daarvan vind ik juist dat het VB de laatste tijd uitzonderlijk veel acties voert voor onafhnakelijkheid ik zou bijna durven spreken van overkill. Dat islamisering en communautaire problemen samen gaan werd overigens duidelijk op 11 september in brussel... De franstaligen gebruiken de moslims en omgekeerd....Om de vlamingen in brussel van de kaart te vegen. En dat is goed gelukt me dunkt. |
![]() |
![]() |