![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar nu je het zegt, ik heb medelijden voor jullie: wetenschap geeft antwoorden op vele dingen maar dat jullie alles maar dan ook alles geloven van wat de wetenschap zegt?! De Darwin theorie ![]() Maar jah iedereen mag geloven wat die wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het fenomeen van kinderen die strikt het geloof gaan beleven, te vinden is bij de structuren binnen subgroepen. Ouders zijn vaak zelf amper onderlegd waar het islam betreft, ze belijden een eerder traditionele volksislam die geen enkele voeling heeft met de leefwereld van hun kinderen. Dat, want vaak zijn imams geen haar beter, gaf aan verenigingen waar hoogopgeleide jongeren die hier geboren zijn een ware islam verspreiden een bodem om jongeren te beinvloeden. Vaak dringen die jongeren bij ouders aan op een striktere beleving van islam. Dus gaan kinderen, vaak al heel jong in het weekend naar de lessen islam en Arabisch, daar krijgen ook zij steeds meer een strikte leer zoals salafisme te horen. Dat verklaart hun gedrag, het conflictmodel zoals salafisme predikt is vooral voor kinderen en jongeren bijzonder aantrekkelijk, het geeft macht over de omgeving van volwassenen..ouders stellen niets ter discussie, vaak praten hun dochters en zonen hen onder tafel en steeds meer moskees prediken zelf ook dit gedachtengoed. Daar ligt dan ook de sleutel om hier wat aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar jah iedereen mag geloven wat die wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Zowel God als "Allah" is Schepper van Hemel en Aarde,en ook alles wat er normalieter op rondloopt.Not ??
Door de schepper te zijn van knorretje maakte allah wel een fameuze blunder,not ?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Wel, als mijn man vindt dat het goed genoeg is voor hem ga ik dat niet tegenspreken. Voor mij maakt het niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Azië eten ze honden, wat wij dan walgelijk vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je Allah's volgelingen ziet, dan is hij als schepper zwaar gebuisd. Jammer dat er geen herexamen komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laya, nog steeds geen antwoord van 't school? Ben anders wel benieuwd...
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is nu wat ik al zó lang zeg, we zijn gewoon zó anders, en we willen ons allemaal samen in een klein landje stoppen en hopen dat we elkaar wat graag gaan zien....
Laatst gewijzigd door bentje : 11 oktober 2007 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uitwassen zijn onvermijdelijk. akkoord... maar moet een maatschappij als de onze ze aanvaarden? Mag een maatschappij als de onze zich daar niet tegen verzetten? Vraag is hoe? mijn mening : godsdient over de HELE lijn verbannen uit scholen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat indien men kinderen niet van kleinsaf aan aan die hersenspoeling onderwerpt, ze op latere leeftijd helemaal geen behoefte hebben aan een of andere religieuze beleving.
en net daar knelt het schoentje: als men de kinderen niet snel bij de kraag kan vatten, dan valt heel dat religieuze gedoe op een mum van tijd in mekaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals de politiek correcten de familale achtergrond van Hans van Themsche brandmerken als oorzaak van de moorden, negeren ze even sterk de invloed van de islamitische familiesfeer; hoewel dit geloof een vele malen gevaarlijker en verwerpelijker ideologie is dan nazisme en communisme te samen willen ze dat nog aanmoedigen ook,EN er voor zorgen dat wij daar ook naar te leven hebben met halal-onzin, bidmatjes, hoofddoeken etc etc! Absoluut crimineel!
|
![]() |
![]() |