![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De tweede en derde daarentegen zijn fout...zeer fout maar dat zal jij nooit merken...Of misschien wel eens als je (nog eens) met een blauw oog naar huis gaat lopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() "Been there, done that, got the t-shirt"
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig, welke democratische staat in de wereld moet zijn toevlucht nemen tot propagandaaffiches en petities om zichzelf te legitimeren en in stand te houden? Alleen al het feit dat er überhaupt zo'n petitie is zegt al genoeg, de belze staat is terminaal.
Ik vraag me overigens af wie er achter die campagne zit. Op zo'n schaal affiches verspreiden is niet iets dat door de doorsnee Luikse madam kan gesponsord worden. Maar we weten hoe het met belgicistische organisaties zit: puur staatsfascisme, uiteindelijk allemaal gelinkt aan een dictatorsdynastie uit het Brusselse. Het is overigens wel grappig dat belgicisten zo tekeer gaan tegen nationalisten. Belgicisten zijn per definitie zelf nationalisten. belgisch nationalisten met name. En belgisch nationalisme is in mijn ogen per defintie fascisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gent is een vrije linkse stad en zeker niet zo flamingant als bv. Antwerpen. Misschien daarom dat je daar meer vlaggen ziet, de emotionele tegenreacties zijn groter. Ondanks het hele mediacircus geloof ik nog steeds dat de meerderheid van de Vlamingen geen splitsing wil van het land. Enkel BHV volstaat voor mij alleszins, maar ik ga er geen vlag voor uithangen net als de meerderheid lijkt me. Veel Vlaamse vlaggen zie ik trouwens ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je gewoon Vlaamse onzin verkoopt in een reactie op Belgische onzin. Je zit dagenlang (terecht) te zeggen dat vlaams-nationalisme as such niet gelijk staat met fascisme en dan begin je doodleuk zelf andere nationalisten voor fascistisch uit te schelden.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 oktober 2007 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 18 oktober 2007 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Hans1 ressemble plûtot le Père Fouettard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Toe maar, hou u niet in!
Reality check: de pétition pour l'unité de la Belgique blijft al weken hangen op 93.000 handtekeningen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stemt voor een andere partij, welnu een gedeelte van uw belastingsgeld gaat naar die partij. Dat lijkt me dus heel rechtvaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar rook is, is vuur ... Maar bon, steek die kop maar in het zand ... Struisvogelpolitiek ftw ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Vlaams belang approaches one. ![]() I sense much anger in you ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Dat kunnen ze snel genoeg opbouw als ze hun sociale luiheid afstoten
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moest eens weten wat ik met "dodelijke huiszwammen" doe...
![]() Eens platgetrapt blijft er van dat "dodelijk" weinig over Anna... ![]()
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belgicisme op zijn best. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben eigenlijk niet verast dat jij meestapt in dat ontmenselijken ... en er blijkbaar een schepje bovenop doet en naar verdelgen overgaat ... dat is een beproefd recept hoor ... t kwam voor net voor elke genocide die we tot hiertoe kenden ... mijn God, ik hoop echt dat ik een deel ironie van je heb gemist of zo, dit is wel echt laag ... besides, and on topic, huiszwammen verspreiden sporen, die ga je met plattrappen niet kapot krijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft er nog niemand een linkje naar die bewuste affiche? 'k Heb daar een ideetje mee...(grijns....)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb al op het net gezocht. Geen spoor van te vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() op lvbnet te vinden
http://lvb.net/item/5516 ik vond de opmerking I Want You're Money for Belgium niet slecht Laatst gewijzigd door Anna List : 18 oktober 2007 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |