![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privacy privacy... hij had maar niet moeten inbreken, dan was zijn recht op privacy gewaarborgd gebleven.
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Die inbrekers zijn dus wel geschrokken eh, zo plots hun kop op internet! Ze verdienen een schadevergoeding
![]()
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan moeten zij toch eerst nog komen melden en bewijzen dat zij de tegen hun zin geportretteerden zijn.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 december 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie het gebruik van de meest gruwelijke wapens uitlegt en aankondigt, en oproept tot aansluiting bij zijn bende, om terloops een compilatie van foto's te tonen waarin de te bewerken personen herkenbaar worden afgebeeld, ... die verdient een fikse gevangenisstraf. De inbrekers moeten zich met deze straf tevreden stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet je waar ik van verschiet ?
Dat het vreemdelingen zijn, begot... |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Ik vind : "nood breekt wet". Dat kan evengoed tellen als ik van honger aan het sterven ben, en ergens eten ga stelen, of om mij op al dan niet gewelddadige wijze te ontdoen van een inbreker. Als er hier iemand binnendringt, mag ik in de veronderstelling zijn dat die mij, of mijn familie, in gevaar zal brengen: ik weet toch immers niet of het om een dief gaat, die het op mijn geld begrepen heeft, of het één of andere krankzinnige moordenaar/ verkrachter is? Dus vind ik dat ik het recht heb mij te verdedigen, zelfs preventief verdedigen (= als eerste kloppen). en als ze mij daar dan in de bak voor willen steken, dan moet dat maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd voor geurfotografie in computers.
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 december 2007 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bron i.v.m. met de geplande slachtpartij: http://www.endandit.nl/regionaal/200...t-webcam-video Laatst gewijzigd door DannyS : 11 december 2007 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() Baseballbats met kepernagels is iets voor het Hof van Assisen. Voor het inbreken is er dan nauwelijks de roe van zwarte piet, want niets wijst erop dat die slachter wil inbreken.
Laatst gewijzigd door DannyS : 11 december 2007 om 04:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal deel van de conditionering. het is de bedoeling dat het Vlaamse volk niet van zich afbijt, daarom ook alle wapens weg bij de brave burger. Laatst gewijzigd door HAMC : 11 december 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Iedereen zegt wel eens iets lelijks in woede of opwinding, dat nooit tot uitvoering zal komen; voor de hand lijkt mij te liggen dat hij in werkelijkheid na rijper beraad in geen van tweeën zin heeft, zomin de geschilderde kloppartij als een rechtsgang. Bovendien hoogst onwaarschijnlijk dat de dieven zich zullen melden.
![]() |
#154 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Jeezes, hoe ga je dan bewijzen dat er iemand de wet heeft overtreden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Het rijke slachtoffer zijn privacy werd niet geschonden want hij was er niet.
Het recht op privacy wordt in verschillende internationale verdragen gegarandeerd. In artikel 17 van het VN verdrag voor Burgerlijke en Politieke rechten uit 1966 staat Niemand mag worden onderworpen aan willekeurige of onwettige inmenging in zijn privéleven, zijn gezinsleven, zijn huis en zijn briefwisseling, noch aan onwettige aantasting van zijn eer en goede naam. Een ieder heeft recht op bescherming door de wet tegen zodanige inmenging of aantasting. Ook artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens garandeert deze rechten. Burgers in Europese landen kunnen zich bij de rechter op dit verdrag beroepen. Die mensen hebben een gezicht, een reputatie en eer en die is zwaar geschonden met die beelden. Ze kunnen misschien niet meer buiten komen of hun beroep nog deftig uitvoeren. Wie zal de plastische chirurgie betalen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Oké, zet uw kan koffie en koekjes maar klaar. Ik heb het niet echt breed en kan nog wat gebruiken. Geef me uw adres en ik me even niet in privéleven mengen. Enkel al uw kasten overhoop halen en uw geld, juwelen, GSM' s en andere waardevolle dingen die niet te zwaar en te groot zijn, meescharrelen. Is dat goed? Geef de geïnteresseerden een seintje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
reputatie, check eer, neen (dus veel kan er niet geschonden zijn ![]() Bezint voor je begint zou ik zeggen. Ik vond het een mooie zet en zou het zelf ook doen (na overleg met mn advocaat). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Vraag het niet aan mij. Ik kan het niet bekostigen en wil het ook niet. Wie kaatst kan de bal verwachten. |
|
![]() |
![]() |