![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of, dat ze geen criminele organisatie zijn. Een mogelijkheid die wel eens vergeten wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() wat moet men volgens u doen om zich aan te sluiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Sonny Barger himself verkiest een Honda ST1100 boven een Harley. Maar Harley's zijn nu éénmaal het imago van de Hells Angels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Als u echt zeker wil zijn om te treffen moet u handgranaten gebruiken. Te koop in gelijk welke Parijse cité, vanaf 400 euros het stuk, via italië ingevoerd uit ex-Joegoslavië. En veel gemakkelijker weg te stoppen als zo een ouderwets jachtgeweer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt niet echt mee met de dingen des levens hé?
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorgen dat je er bij bent en je zal wel zien. Een strafblad kan ook wel helpen om "full" te worden. Je kunt natuurlijk wat "rondhangen" of hang allround. Maar dat is niet genoeg hé.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 december 2007 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() daarom dat ze niet gebruikt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() wat bedoelt u daar nu mee? "dingen des levens"? Handgranaten zijn "dingen des doods". Maar wel doeltreffend. En daar ging het ook over.Of ik het gebruik van zulke moordwapens goedkeur of niet doet hier niet ter zake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sjonge jonge, jij weet daar veel van af? jij hebt zeker ook nog bij de club geweest en buiten gevlogen omdat uw strafblad nie vol genoeg stond? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb onlangs per toeval ontdekt wie de Hells Angels zijn, wat ze doen en waarom. Hou u vast voor wat ik u nu ga vertellen, ge zult achterover slaan van ongeloof...
De Hells Angels zijn aliens die steeds nieuwe mensen rekruteren en ze beetje bij beetje brainwashen om nadien deze onwetende mensen mee te kunnen nemen naar hun planeet om ze daar op te eten. Echt waar, ik heb toevallig hun ruimteschip gezien, het ruim was in 3 verdeeld, 1 deel vol met krijsende vrouwen, 1 deel vol met bier en 1 deel vol met onwetende mensen, dat is voor onderweg tijdens de reis, dan kunnen ze neuken - zuipen en vreten, echte beesten zijn het... |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Gewoonlijk in Augustus is het het HD weekeind in Leopoldsburg. We zien wel van de zomer, anders kom je maar eens af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
B�*h, vuile archimarginale hells angels..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |