![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Gouverneur
|
![]() Op zich vond ik het idee van dat Nep-journaal absoluut niet slecht. Al dat geklaag over onverantwoord gedrag snap ik echt niet. Waar ik me wel aan stoor is de manier waarop ze Vlaanderen afschilderen. Als een extreem-rechts bolwerk vol met Nationalistische vendelzwaaiers die nooit uit hun dorp komen. Of hoe de tram aan de grens moet stoppen, alsof er na de onafhankelijkheid binnen de week een muur langs de taalgrens zou lopen.
In het begin vond ik dat nog een hilarische overdrijving, maar toen bleek dat de makers dat echt meenden. echt geloven dat Vlaanderen zo is. Tja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf mijn oom van in La Louvière durft niet meer naar Vlaanderen komen omdat hij angst heeft dat ze zijn autoruiten gaan inslaan... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit geheel terzijde...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 18 december 2007 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Daarom dat CD&V de nummerplaten wilden regionaliseren zodat men gemakkelijker de auto's van den volksvreemden Wael en ditto Vlaeminck kon herkennen in het "buitenland".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Een mooi voorbeeld van een leugen uit de Franstalige pers. Dat was NOOIT de bedoeling van de CD&V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Ik zie dus alle dagen zowel RTBF als VRT en wat de grote bekken vertellen op alle twee de zenders is van hetzelfde gehalte. Het alternatief zou censuur of géén politiek nieuws zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 december 2007 om 22:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het was iets dat puur theoretisch mogelijk zou zijn omwille van een bepaalde regionalisering, maar iets wat niemand wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door te doen alsof die kleine (zo goed als machteloze) minderheid een grote groep is die de dagdagelijkse agenda in Vlaanderen bepaalt doen ze aan stemmingmakerij. Radio Mille Collines toestanden dus ![]() Citaat:
Dat is trouwens een beeld dat veel mensen hebben. Bij onafhankelijkheid komt er prikkeldraad en een muur. Totaal belachelijk natuurlijk, we leven niet in de Sovjet Unie! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Prikkeldraad wordt het niet, maar veel Vlamingen beschouwen, onder invloed van hùn media, de taalgrens wel degelijk als een landsgrens. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 december 2007 om 22:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien zie ik echt niet dat CD&V de gevangene van N-VA zou zijn. Wat ze vragen ivm een staatshervorming willen ze zelf ook echt. Met of zonder N-VA. Het staat nu misschien iets hoger op hun verlanglijstje, maar dat is dan ook alles. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In federale landen als Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland hebben de nummerplaten ook regionale aanduidingen. Wat is dan wel het probleem ermee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je in VL of WL even op het gaspedaal drukt en vergeet te remmen, zit je in een ander "land"; hé. Het is nu al vervelend genoeg voor de vele Belgen die al eens naar het andere landsgedeelte gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me meer dan voldoende. Of hoe u blijkbaar voor het ene potdoof bent. |
|
![]() |
![]() |