![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles zal afhangen van hoe men tot een federale regering zal komen en hoe men de communautaire kwesties zal behandelen.
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
MR werd welliswaar de grootste partij maar verloor een zetel aan de anderen die allen samen links tot extreem links kunnen worden genoemd FN niet meegeteld uiteraard.
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe men de communautaire kwesties zal behandelen (al goed dat je niet 'oplossen' schrijft) is een goede vraag. Bij een belangrijk deel van de bevolking is er nog zoiets als een emotionele aanhankelijkheid aan België maar men ziet niet echt meer wat het juist bindt. Het allergrootste probleem is wel dat de MR liever géén staatshervorming heeft: dat geeft de PS - en dus CDH- nog meer macht in Wallonië en dan is Maingain een gemakkelijke stoorzender voor de Vlamingen. Maar Kim, ik denk dat we niet kunnen ontkennen dat de huidige crisis ongezien is en er nog heel wat jaren zullen overgaan eer alles mogelijks hersteld k�*n worden. Niet dat ik er in geloof. Daarvoor komen de crisissen steeds sneller op elkaar en worden ze intenser. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Burger
|
![]() Nochtans behaalde de MR bij deze verkiezingen meer stemmen dan vier jaar geleden. Die zetel hebben ze enkel verloren door ons grillige kiessysteem...
|
![]() |