![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Kinderen? | |||
Ik heb ze, en ben er zeer content over. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 22,12% |
Ik heb ze, 't is plezant. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,65% |
Ik heb ze, maar echt meevallen, doet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,88% |
Ik wil ze, doodgraag. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,73% |
Ik wil ze, maar alles op zijn tijd. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 18,27% |
Ik weet het nog zo niet maar 't zal wel komen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,81% |
Ik weet het nog zo niet en ik vrees er voor. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 12,50% |
Ik weet het hoe dan ook: dat komt er niet van. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 21,15% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,88% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogongeveer 11 jaar en 9 maand
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 26 december 2007 om 03:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() M'n beste Nynorsk, tenzij je hiervoor reden van medische aard hebt, komt heel mijn wezen in opstand tegen de tristesse die uit deze uitspraak naar voor komt. Hierover discussiëren op een forum is moeilijk, misschien not done, maar ik zou toch willen uitschreeuwen: kop op, het komt er wel van als je het wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wrsch verwacht Nynorsk dat de leefwereld vooh haar toekomstige kinderen méér dan ideaal moet zijn, en dat vandaag door enkele details niet kan behaald worden. Spijtig eigenlijk, want kinderen zijn flexibel en passen zich snel aan. Zolang er eten is, een beetje stabiliteit, en vooral ouderliefde zou het moeten lukken. En voor een vrouw: ja, tegenwoordig moet het mogelijk kunnen zijn zónder man. Een vaderloos kind is tegenwoordig niet meer illegitime. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik let er ook op dat vele kinderloze mensen al op voorhand zeggen van: ik moet geen kinderen", gewoon als excuus, omdat ze ervan uitgaan dat er geen kinderen zullen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is deels medisch, deels situationeel waar ik het hier niet over wil hebben. Maar als alles situationeel gezien goed zit, blijven die medische redenen een zeer grote hinderpaal. Gelukkig is er zoiets als adoptie. Moet je daar natuurlijk wel nog toestemming voor krijgen, om een kind te adopteren.
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
we're standing behind you nynorsk! ps: heet je nu eigenlijk nina? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien zou je je oordeel best enkel loslaten op je eigen leven, want je kunt er niet meer naast zitten.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik geef je gelijk dat ik zeer sympathiek ben. maar de medische problemen die me tegenhouden op natuurlijke wijze kinderen te krijgen zouden ook weleens die adoptiedinges kunnen doen twijfelen, vrees ik. en ik heet niet nina. ![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() nynorsk, kopke op, try and see !!!
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een kind heeft een vader nodig, of toch minstens een vaderfiguur. ik kan het weten, want heb dat nooit gehad, en dat altijd als een gemis ervaren ( en nog steeds eigenlijk ) hoewel het nooit hun bedoeling geweest is, en ze de eerste jaren van mijn leven met zijn tweeen waren, heb ik toch mijn jeugd zonder vader mogen slijten ( hij ligt dus op het kerkhof met andere woorden ) ik vind dus dat je een kind in eerste instantie maakt in een relatie, en nergens anders. kinderen hebben recht op een stabiel nest, en als alleenstaande ben je nooit zo stabiel als met 2, waarom verlangt iedereen dan nr partner als je alleen toch o zo standvastig bent, met het risico dat je die verliest ? ( naast scheiding dus ook overlijden)
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 26 december 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen kinderwens en dat zit er voorlopig ook niet aan te komen.
En dat vind ik zelfs niet eens zo erg, een mens moet ten volle van z'n leven kunnen genieten alvorens je "klein mannen" hebt rondlopen. Eens kinderen in huis, moet je voor jezelf kunnen beslissen dat je leven een geheel andere wending neemt.
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Kinderen hebben is niet per sé tegengesteld aan van het leven genieten hoor. Ik zou zelfs eerder het tegendeel durven beweren.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 26 december 2007 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me misschien wat verkeerd uitgedrukt. Het is anders genieten.
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
andersgeaard andersvalide... ja, dat klinkt beter! ![]() Maar terzake: ik geniet zeker niet minder van mijn leven sinds ik kinderen heb, eerder meer. Dat wou ik je maar meegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn echter koppels die hun kinderen enkel zien als objecten die kindergeld opbrengen en die er verder niet naar om kijken. Die rustig verdergaan met hun eigen leven en niet naar hun kinderen omkijken. Zo'n mensen zouden beter eens twee keer nadenken alvorens ze zwanger worden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 26 december 2007 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hm, welaan, zoals het latijn het mooi zegt: errare humanum est. nou dacht ik even effectief dat je nina heet, maar het mocht niet zijn. zulke zaken duren nooit lang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |