![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16201 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als die gasten het kunnen laten op hun gedragsbepalingen aan anderen op te willen dringen dan zouden er zo geen problemen zijn om mee te beginnen.
![]() |
![]() |
#16202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze pastoor stond met missiezondag nog te preken over verdraagzaamheid en bereidheid tot steun aan mensen met andere religies. Weet u eigenlijk ook maar iets wat er tegenwoordig in de Kerk omgaat? Ik durf wedden dat u in geen 50 jaar meer naar een mis of andere godsdienstige plechtigheid bent geweest maar toch denkt u precies te weten hoe katholieken redeneren! In ieder blaadje waar de Kerk in meespeelt, leest men regelmatig wel iets over één of andere multiculturele manifestatie en het belang om de naastenliefde niet te beperken tot mede-katholieken. Maar ik veronderstel dat u persoonlijk spreekt met Onze Lieve Heer en dat u iets anders vertelt?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 maart 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die doen binnen hun eigen kring ook wat ze willen maar niet aan de kassa van de Hema!
Begrijpt u het zo stilaan?
![]() |
#16204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch dat ook atheïsten intolerant kunnen zijn, hoop ik, en dat ze niet de wijsheid in pacht hebben! Overigens is uw eerste zin erg onduidelijk opgesteld, kunt u die eens wat leesbaarder maken.
![]() |
![]() |
#16205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet aanvallen <> verdedigen.
![]() |
![]() |
#16206 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16207 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij weet blijkbaar totaal niets over beide ideologieën en verwart ze constant met mekaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16211 |
|
![]()
![]() |
#16212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Valt anders wel op, maar dat heb je blijkbaar niet door.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan minstens zes forummers opnoemen, die vinden dat Artisjok weldegelijk de islam verdedigt. Niet met woorden, maar met daden. Het heeft dus geen zin om naar citaten te vragen.
Want zoals eerder al gezegd, valt het heel hard op, dat zij er geen enkel probleem mee heeft om bijvoorbeeld het programma van het Vlaams Belang, als racistisch te bestempelen, ja zelfs op de baricaden springt om medeforummers van racisme te beschuldigen,... ... maar ondanks de vele aangevoerde bewijzen van racistische citaten uit de koran, die heilig is voor elke moslim, steevast weigert de islam als racistische religie te verklaren. Het is nochtans een religie die openlijk verklaart en leert, niet-moslims als minderwaardig te zien. De term "d'himmi" is islamitisch. Natuurlijk zijn er verschillende stromingen binnen de islam. Niemand die beweert van niet. Maar over een aantal zaken zijn ze het eens in alle stromingen. Ondermeer dat Allah de enige God is en Mohammed zijn profeet. Aangaande de discriminatie zijn er ook verschillende gedachten binnen de islam. De ene stroming discrimineert strenger dan de andere. Maar allemaal discrimineren ze. Allemaal. En dat naar het woord van Mohammed de profeet van Allah. Zij mag beweren van niet, maar dan graag op een gefundeerde wijze met bron + link, zoals zij ook van anderen verwacht. Helaas zo blijkt. U zelf trouwens van hetzelfde laken een broek. Zo. Nu weet je waarom wij vinden -en ja ik durf hier ook in naam van anderen spreken- dat Artisjok en uzelf de islam verdedigt. Uit jullie handelen. Vooral jullie fulmineren tegen alles en iedereen die ook maar één kwaad woord over de islam durft zeggen. Zulke dingen worden door jullie, haast per definitie, van de hand gedaan, weggelachten, gerelativeerd of met de racisme-sabel bestreden, dat het niet mooi meer is. Mogen wij nu ook eens weten van u, die zegt het wél te weten, waarom onze bevindingen, dan wel verkeerd zouden zijn? Elkaar begrijpen kan nooit geen kwaad. Of is zelfs d?*t te veel gevraagd? Ik vermoed van wel. En dat bewijst wat hierboven geschreven staat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2012 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16214 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over verdediging tegen laster : Je kunt dat niet tegengaan.http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() arti, dan moet je meer met nuances leren antwoorden, en minder aandacht afleiden naar één woordje die je dan verkeerd vindt/. In elk geval je steunt nogal blindelings de moslims, het sociaal profitariaat, de usurperende vakbondsstructuur, de sociale incest industrie, de sociale fraude et.
Al die thema's worden keer voor keer door u ozo grondig met de mantel der liefde bedekt, terwijl wij niet tegen die liefde zijn, maar gewoon wijzen op 'ongelijkheden en discriminaties tussen groepen die iets krijgen en groepen die dezelfde privilegies niet krijgen' 'budgettaire ontsporingen en opportuniteiten om daari te saneren' 'maatschappelijke gevolgen buiten die context van het liefdesverhaal, maar die weldegelijk illustreren dat de sociale filter blind is voor de realiteit' |
![]() |
![]() |
![]() |
#16216 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16218 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16220 | ||
|
![]() Citaat:
Wat ze wel doet, en ik begrijp dat dat irritant is, is steeds weer opnieuw de hypocrisie aankaarten die diezelfde zes forummers naar voor brengen.. Citaat:
Omdat zowel Artisjok als ik het zo zeggen. Ik heb het u al eerder gezegd dat ge moet stoppen met stropoppen van uw tegenstanders te maken. Ten eerste komt ge heel belachelijk over, ten tweede geeft ge daarmee aan dat ge niet wenst te discussiëren, maar alleen uw mening (over anderen) te verkondigen en dat met behulp van leugens en valse beschuldigingen over die anderen. Ik persoonlijk heb ik als atheïst al eerder en verschillende malen de problemen van godsdiensten in het algemeen en het extremisme is het bijzonder aangekaart. Gezien ook de Islam een godsdienst is kunt ge met de beste wil van de wereld niet als 'islam verdedigen' aanzien, tenzij ge echt van slechte wil zijt. Dus mijn vraag naar u is nu: zijt ge echt van slechte wil? Zijt ge echt zo vastgeroest in uw vooroordelen tov andere mensen dat ge u tot leugens en persoonlijke aanvallen moet verlagen? Hopelijk krijg ik hier deze keer een antwoord op. Elkaar begrijpen kan nooit geen kwaad. Of is zelfs d?*t te veel gevraagd? Ik vermoed van wel. En dat bewijst wat hierboven geschreven staat.
![]() |