![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de hoogstaande normen en waarden van het superieure ontwikkelde westen hecht men toch nog wat meer waarde aan een mens(enleven). Zo veel waarde zelfs dat men niet de neiging heeft om wegens "onrendabel" er een hoop weg te smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=16067 Ik verdedig dit geloof niet. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7868 En tegen jou Ik verdedig de Islam en de geplogenheden niet. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=961 Kom jij nu pas tot de vaststelling dat ik geen "Islamitisme" verdedig. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=938 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16243 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verbaast mij niets dat u ze niet begrijpt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je trekt ze te ver door, en dan gaat ze niet meer op. Je wilde toch de hele kist weggooien van die metaforische appels. Volgens de hoogstaande normen en waarden van het superieure ontwikkelde westen hecht men toch nog wat meer waarde aan een mens(enleven). Zo veel waarde zelfs dat men niet de neiging heeft om wegens "onrendabel" er een hoop weg te smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet wat de volgelingen ermee doen. Dus de vaag blijft, ga je er mee akkoord dat de islam/koran oproept tot discriminatie, vervolging, geweld en moord? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn omvang met mensen leert me dat ze zoiets als "de islam" in hun land al lang niet meer zien zitten, maar uit gewoonte en om allerlei "andere redenen" voor partijen/mensen blijven stemmen omdat ze hopen dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen! Daarom moeten ze regelmatig een aantal feiten onder hun neus geduwd krijgen opdat ze niet in slaap zouden sukkelen en wakker komen in een nachtmerrie. Selectieve blindheid? Geloof het maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft maar dagelijks naar de nieuwsberichten te luisteren, het is gewoon niet om bij te houden! Hoeveel doden per dag/week zouden er niet vallen in dat soort landen? Laten ze "dat superieure Westen" maar zoals het is/was! En ik heb het over de periode waarin we nu leven, onnodig om te beginnen tellen vanaf Christus of er voor! Laatst gewijzigd door andev : 17 maart 2012 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16253 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk, een mensenleven is hier niet veel waard. Het is de economie die voor gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een minimumvoorwaarde om moslim te mogen worden, is weldegelijk belijden dat Allah de grootste enige God is en Mohammed zijn boodschapper. En wat zegt die boodschapper? Dat niet-moslims gediscrimineerd dienen te worden. Christenen en Joden, als 'mensen van het boek' in mindere mate; zij krijgen het statuut van dhimmi. Andere gelovigen staan gelijk met niet-gelovigen en krijgen het statuut van 'harbi' Het is de leer van de islam. En om de leer van de islam te kennen moet je je niet baseren op de omgang met mensen, maar wel op de leer zelf. Er zijn ook christenen die vloeken en er zijn ook moslims die de ramadan niet volgen. Maar dat zegt niks over de leer van het christendom, noch over de leer van de islam. Want het christendom leert weldegelijk niet te vloeken en de islam weldegelijk om de ramadan te houden. Dat weet Artiskok, maar ze krijgt het niet uit haar pen. Bovendien is ze niet consequent. Er zijn ook Vlaams Belangers die geen racist zijn en toch heeft ze er geen probleem mee om het Vlaams Belang als racistisch te bestempelen. Maar als het over de islam gaat, wordt plotseling anders gewikt en gewogen. Dan is het plots: "Ik spreek me niet uit over die ideologie. Ik baseer me op mijn omgang met mensen." Maar ze verdedigt de islam niet natuurlijk. ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2012 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16256 | |
Banneling
|
![]() Over welke stroming binnen de islam?
Volgens Paulus wel Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16257 |
Banneling
|
![]() Hoe interpreteer jij
“Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.” (soera 9:5). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat programma kan je niet op verschillende manieren interpreteren. 16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKENhttp://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=142 Laatst gewijzigd door artisjok : 17 maart 2012 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |