![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Second Amendment – Right to keep and bear arms. A well regulated Militia being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed. Fourth Amendment – Protection from unreasonable search and seizure. The right of the people to be secure in their persons, houses, papers, and effects, against unreasonable searches and seizures, shall not be violated, and no Warrants shall issue, but upon probable cause, supported by Oath or affirmation, and particularly describing the place to be searched, and the persons or things to be seized. Fifth Amendment – Due process, double jeopardy, self-incrimination, private property. No person shall be held to answer for any capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury, except in cases arising in the land or naval forces, or in the Militia, when in actual service in time of War or public danger; nor shall any person be subject for the same offence to be twice put in jeopardy of life or limb; nor shall be compelled in any criminal case to be a witness against himself, nor be deprived of life, liberty, or property, without due process of law; nor shall private property be taken for public use, without just compensation. Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 november 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16322 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 18 november 2007 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16323 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
-The Other Side Of Aids (NL Subs) is een must-see: stevig onderbouwd, hoewel nog maar het tipje van de ijsberg - Het Grote Complot NL (De Wint & Muntz) is leuk en soms schokkend - Zeitgeist beschouw ik daarentegen als zijnde van Dan Brown niveau |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, volgens mij willen ze laten zien dat een 'sekte' die onafhankelijk is van het 'systeem' niet kan overleven. En hoe 'gevaarlijk' het is, onafhankelijk van het 'systeem' te opereren Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16325 |
Parlementslid
|
![]() je kunt die niet downloaden voor projektie op groot scherm op 15 meter van het scherm met 4 *4 meter beeld. en ik kan dat niet
is tamelijk moeilijk als je dat bijna nooit doet daarom vraag ik hier om hulp downloaden is voor een computer geschikt dat kan ik wel en ook nog wel zelf bedenken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16326 |
Gouverneur
|
![]() Aanhoudende chemtrails boven Brussel op 16-11-07 (5pics)
8u40, 9u20, 11u30 (x2), namiddag + 17-11-07(3pics). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16327 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb t ook gezien maar het was de eerste vrij koude dag als ik me niet vergis en ik weet het meer daar aan... eventueel...
ik heb nu wel een beetje keelpijn en dorst... wat is cointelpro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16328 |
|
![]() efkes lachen mag ook eens e, hoe wordt ge een succesvol politieker in de VS: http://www.crooksandliars.com/2007/0...alking-points/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Live in fear, I say, live in fear !
![]()
![]() |
#16330 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 19 november 2007 om 15:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16331 |
Banneling
|
![]() Wat denk je zelf, gegeven de meteorologische toestand?
Laatst gewijzigd door parcifal : 19 november 2007 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16332 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
volgende pics zijn genomen op warme juni et juli dagen(al weet ik niet wat de temperatuur was op hoge altitude). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16335 | |
Gouverneur
|
![]() Maryland, ouders die hun kinderen niet laten inenten riskeren mogelijk gevangenis!!!
MSNBC Fox Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 19 november 2007 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16336 |
Parlementslid
|
![]() ik stel gewoon een vraag wat is coiptelpro
omdat ik er niks vanaf weet. Darwin schijnt ook al reptiliaanse eigenschappen bij mensen gevonden te hebben....een soort gevoelloosheid, een soort psychopatisch gedrag. weet iemand daar meer van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16337 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Darwin was een bioloog, geen psycholoog. Je hebt blijkbaar daar ooit eens iets half over gehoord, voor een kwart begrepen en je fantasie begint weer te werken... ![]() Waarom doe je nu nooit eens geen 2 minuten moeite om dat op te zoeken? Het 'reptilian'-brain is een term geintroduceerd door dr. Paul Maclean en houdt verband met de (theoretische) evolutie van de menselijke hersenen. http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_brain Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 20 november 2007 om 09:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16338 |
|
![]() aha, munitie
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16339 | |
|
![]() De directeur van Communicatie bij Zogby, een bureau dat polls afneemt in Amerika, zegt dat Ron Paul de sterkste kandidaat is om Hilary Clinton te verslaan. Dit als gevolg van de toenemende populariteit van Ron Paul (die op de hoogte is van de NWO), en een recente Zogby poll waar hij in de blind polling (overzicht van de kandidaten en hun punten zonder naam), als eerste uitkomt met een ruime voorsprong. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16340 | ||
|
![]() intussen zullen de Amerikanen hun troepentrekking uit Europa stopzetten. Opvallend wel, daar het strategische nut van West-Europa toch ferm verminderd is.
Citaat:
![]() |
![]() |