![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als twee mensen van elkaar houden, of dat nu man en vrouw zijn, twee mannen of twee vrouwen, dat koppel heeft alle rechten, ook het huwelijksrecht, het adoptierecht enzovoort. Dat is menselijk en normaal, jullie standpunt is onmenselijk en abnormaal. Zoals gezegd, Alexandra gaat nog veel verder met haar homohaat, ze haat zelfs haar eigen homobroer, en haar steun aan seniel Léonard is absoluut not done. D�*t snapt nu wel iedereen, zelfs leden van het VB! Jullie zullen het wel merken.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 9 november 2010 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=JvTFYtN0m9U Nogmaals, dit standpunt heeft het VB al jaren, en heeft de kiezer niet verhinderd om op de partij te stemmen. Uit diverse onderzoeken blijkt ook dat de VB-kiezer al sinds de jaren '90 een eerder ethisch-conservatief profiel heeft. Uw insinuatie alsof de VB-kiezer het nu massaal zou afbollen owv de standpunten tegenover homoseksualiteit is dus compleet uit de lucht gegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Partijen zouden sterk aan banden gelegd moeten worden en hun macht zwaar ingeperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een collectieve hallucinatie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
* zij tegen het homo-huwelijk en homo-adoptie is. * homosexualiteit mogelijk als een soort ziekte beschouwt. In mijn ogen is dat geen homo-haat. Of pleit ze moslim gewijs om homo's van het hoogste appartementsgebouw naar beneden te gooien? Ik vind het uiterst storend aan (een deel van) de holebi beweging dat ze énorm lange tenen hebben en zodra je het met iets niet eens bent wordt je beschuldigd van 'homo-haat'. Haat u Alexandra Colen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat Alexandra Colen niet, maar mijn tenen gaan wél krullen van simplistische redeneringen van dit kaliber:
"Waarom al die heisa rond zijn uitspraak over aids? Het is toch waar dat dat komt door een losbandig seksleven? Als iedereen zich zou houden aan seksuele onthouding tot het huwelijk en trouw aan zijn partner, verdwijnt die ziekte vanzelf." "Als iedereen zich zou houden aan ..." "Als iedereen zich zou houden aan de wet, verdween de misdaad-problematiek vanzelf." "Als iedereen in zijn geboortedorp zou blijven, verdween de migratie-problematiek vanzelf." ... Ik vind dat toch - ik zal proberen beleefd te blijven - een beetje zielig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet enkel om het betreurenswaardige en onmenselijke standpunt van het VB dat het huwelijk enkel een zaak zou zijn tussen man en vrouw. Het huwelijk gaat over de liefde tussen twee mensen, eender in welke combinatie van geslachten. De Alexandra-homohaat gaat trouwens veel verder het anti-homohuwelijk standpunt: http://mikpunt175.be/content/blogcategory/54/94/ Bovendien steunt Alexandra Léonard en zij doet dit openlijk in naam van het VB. Léonard beweert dat AIDS een immanente rechtvaardigheid is en dat pedofiele priesters op rust niet hoeven gestraft te worden omdat dit eerder op wraak zou lijken. AIDS is een verschrikkelijke ziekte en heeft niets met eender wat voor rechtvaardigheid te maken. Uiteraard is de ondertoon van deze kromme redenering dat als je een "losbandig" sexueel leven lijdt je er maar aan moet kreperen. Natuurlijk ben je dom als je onveilig vrijt, maar moet je dan dood en is dat rechtvaardig? Blijkbaar wel, en het VB steunt deze stelling van Léonard. Wat de gepensioneerde priesters betreft, die mogen vrijuit gaan. Waarom? Uit respect voor hun hoge leeftijd? Hadden zij respect voor de kinderen die zij verkracht hebben? Nee dus. Het veroordelen van die misdadigers is dus absoluut geen wraak maar pure rechtvaardigheid Maar dat speelt allemaal geen rol en het VB steunt deze stelling van Léonard. De clou is de tegenstrijdigheid in de standpunten van Filip en Alexandra. Het VB verdedigt de Westerse Waarden: Filip geeft af op de Islam omdat die o.a zo anti-homo zijn, terwijl Alexandra quasi gelijkaardige meningen verkondigt. Hoe zit het nu infeite? Want voor d�*t soort Westelijke Waarden bedank ik feestelijk!
![]() |
![]() |
#1648 |
Gouverneur
|
![]() Het is bewezen dat aids echt niet van het verspreiden van retro virussen komt. HIV is zo een retrovirus. Het is volgens statestieken zo dat aids vooral in de gay community voor komt omdat daar enorm veel synthetische drugs gebruikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fuck, ik had het kunnen denken, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dan ook dat de anti-homolijn van het VB de witte onderklasse niet heel veel kan schelen. Inbreken in liberalere gedeeltes van het (rechtse) middenklassse electoraat wordt wel steeds lastiger. Maar misschien is het archaische homostandpunt van het VB gewoon een geniale move om de groep van radicale moslims voor zich te winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u dat dan eventjes bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik nu al vaker gezegd heb, Alexandra Colen vertolkt haar ethische standpunten inderdaad wat radicaler als het VB, maar de meerderheid ervan zijn in wezen in overeenstemming met de ethisch-conservatieve partijlijn. Een ethisch-conservatieve partijlijn die het VB de voorbije decennia geen windeieren heeft gelegd, aangezien zowat alle andere partijen voor het model van het normloze progressivisme gekozen hebben. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Gouverneur
|
![]() Wat is er verkeerd aan mijn opmerking? Heb jij buiten van aids ooit al van een ziekte gehoord dat veroorzaakt is door retrovirussen en dat pas na 10 a 15 jaar doorbreekt?
Bekijk eens deze documentaire: http://video.google.com/videoplay?do...3917997460212# Of is het zo dat je de gedachtengang van Leonazi volgt? Laatst gewijzigd door openeye : 9 november 2010 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=25,1 Maar misschien gokt het VB op alle pedo stemmen. Ik bedoel dit is wel Belgie natuurlijk. En die mannen kunnen stemmen he, want vastgezet worden ze niet. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 november 2010 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |
|
![]() Citaat:
Kenmerk van homo's is nu eenmaal dat ze homoseksuele relaties hebben, zeggen dat je niets tegen homo's hebt, maar tegelijk hun relaties als minderwaardig of onnatuurlijk verklaart is je reinste schizofrenie. Alsof ik zou zeggen : "ik heb niets tegen vegetariërs, alleen moeten ze wel beseffen dat het alleen eten van groenten onnatuurlijk is, en minderwaardig, en als ze bloedarmoede krijgen is dat een vorm van immanente gerechtigheid..." Met dan nog dat verschil dat ik ervan uitga dat iemand wel er bewust voor kiest om vegetariër te worden, maar niemand zijn seksuele voorkeur kiest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
|
![]() Citaat:
De reden dat ze zo schizofreen doen is gewoon puur partijpolitieke berekening. Ze hopen dat ze daarmee 2 soorten kiezers aanspreken. Enerzijds de oerconservatieve katholieken (feitelijk homo- en vrouwenhaters die zich achter het geloof verschuilen), en anderzijds alle anderen die zich om een andere reden tot VB aangesproken voelen (anti-islam, harde aanpak van criminaliteit, Vlaamse onafhankelijkheid, enz.). Ze hopen dat de 2 categorieën horen wat ze willen horen. De oerconservatieven horen Alexandra preken, de anderen horen dan Dewinter die haar stroming binnen VB afdoet als onbelangrijk. Dat mensen vroeger VB stemden ondanks deze spreidstand klopt, maar er was toen ook geen enkel geloofwaardig alternatief voor wie voor meer Vlaamse autonomie wou stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hangt er maar vanaf hoe je dat bekijkt. Als je Colens boodschap letterlijk interpreteert dan geef ik je gelijk: het is niet reëel te verwachten dat onze samenleving (vrijwillig) weer een wordt van geen seks voor het huwelijk en eeuwige trouw. (Ik begrijp overigens nu beter waarom Hot Marijke het hier zo moeilijk mee heeft, voor haar business een rampscenario ![]() Mogelijk bedoelt Colen dat ook letterlijk. Dat is zelfs niet onwaarschijnlijk ![]() Maar als ik dat interpreteer als een oproep tot een wat conservatievere algemene sexuele moraal (zonder daarbij in de extremen van Colen te vervallen) dan denk ik wel dat de maatschappij daarmee beter af is dan ze nu is. Anyways ik ben hier nu wel ver van het oorspronkelijke topic afgeweken wat voor mij niet zozeer de uitspraken van Colen waren (ik volg echt niet aandachtig (eufemisme) wat Leonard zegt en heb nog véél minder aandacht voor wat andere mensen zeggen over wat Leonard zegt.) Het ging er mij eerder om dat ik vond dat Marijke een nogal rare gedachtenkronkel maakte door de mening van Colen gelijk te stellen aan die van de partij VB, en nog veel meer dat zij - indien dat dan toch niet de partijlijn bleek te zijn - vond dat Colen dan maar buitengezet moest worden. Ik zou het daarentegen veel wenselijker achten dat volksvertegenwoordigers zich wat minder aantrekken van de partijlijn en wat meer van wat hun kiezers eigenlijk willen. Ik zal niet op Colen stemmen maar ik zie niet in waarom mensen met haar overtuiging uit het VB zouden moeten worden gezet. Als ze voor een unitair belgië zou gaan pleiten of een open grenzen beleid zou dat natuurlijk anders liggen. Maar deze affaire is in mijn ogen een compleet non issue dat enkel zoveel aandacht krijgt omdat de media bloed geroken hebben. En een erg conservatieve katholiek zoals Leonard is voor 'onze' media zowat het summum om aan de schandpaal te kunnen nagelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Banneling
|
![]() En heb je daar ook bronnen voor? (een linkje naar de onderzoeken die dat 'bewijzen' zou écht interessant zijn)
|
![]() |
![]() |