![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blij dat je bevestigt dat het inderdaad om een interne clubregel gaat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 december 2011 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik vind het gewoon verkeerd dat de maatschappij moet opdraaien voor de oubollige hobby die dezelfde richting is aan't opgaan als manueel kantklossen.
![]() |
![]() |
#1647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, zo erg stoort me dat niet maar u heeft gelijk, religie is een achterhaald gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook geen goede reden om er in te geloven, maar wie dat wel wenst te doen onderwerpt zich nu eenmaal aan de regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
|
![]() Mooi gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 |
Banneling
|
![]() Alles evolueert. Waarom zouden religies niet evolueren ? Zelf ben ik niet gelovig, maar veel mensen vinden blijkbaar in geloof troost, en houvast. Dan lijkt het mij verstandig die religies zonodig te infiltreren, om gewenste veranderingen te laten plaatsvinden. We zouden geloof zo minder debiel kunnen maken, en beter geïntegreerd aan ons tijdperk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt vanuit de club zelf voorstellen doen, of actie ondernemen, om bepaalde reglementen te veranderen, en zeker de verouderde, wereldvreemde reglementen. Of dacht je dat er de laatste 1500 jaar geen talloze veranderingen geweest zijn in de "reglementen" van de katholieke kerk ? Ik zou deze aanpassingen niet graag tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Banneling
|
![]() Racisme en xenofobie zijn beide onversneden vormen van stupiditeit en bigotterie. Maar omdat xenofobie een veel ruimere oefening is dan racisme zou ik de stupiden en de bigotten aanraden het eerstgenoemde te beoefenen, als ze dan toch een stupide praktijk willen aanhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat hun stichter zich ook alleen door mannen liet omringen, dat heeft niets te maken met reglementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal geen feit. Men weet niet eens zeker of Jezus echt geleefd heeft. En ook al was dit zo, uiteindelijk betekent het niets. Wat is nu de relevantie van het zgn. feit dat Jezus zich 2000 jaar geleden, in een mannenmaatschappij, al dan niet omringde met mannen ? Er waren geen toekomstplannen, er was geen centraal gezag, geen hiërarchie, geen rituelen, niets. Enkel Jezus en een handvol klaplopers die erop los predikten. En op basis hiervan zouden vrouwen, nadat de katholieke kerk een instituut geworden is en al honderden veranderingen ondergaan heeft - veranderingen waar Jezus niets mee te maken heeft trouwens - 2000 jaar later geen priester mogen zijn ? Te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
|
![]() Ik corrigeer gewoon de onvolwassen leugens van Paulus, niets meer.
![]() |
#1657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het niet in zijn straatje past natuurlijk.
![]() |
#1659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen intellectueel oneerlijk maar bovenal uiterst laag bij de grond. Indien je niet kan omgaan met andere meningen heb je niks verloren op een politiek discussieforum. Start dan een blog. Kun je posts aanpassen, vervalsen en censureren naar hartelust. Hoezeer ik ook tegenstander ben van bans, wat mij betreft zou een dergelijke handelswijze onmiddellijk door de moderatie dienen bestraft te worden.
![]() |
![]() |
#1660 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |