![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een referendum is minstens een mogelijkheid tot echte democratie hé Distel !
Het internet is dikwijls een medium waar iedereen kritiek kan spuien, zijn frustratie afreageren en nog zijn vrije mening kwijt kan... "Het Centraal Gerechtelijk Meldpunt op het Internet van de federale politie heeft in 2003 op websites 19 inbreuken op de antidiscriminatiewet vastgesteld. In 15 gevallen was sprake van racisme, in 4 van revisionisme." "Via het Meldpunt kunnen internetgebruikers on line aangifte doen van klachten. In 15 gevallen - 11 wegens racisme, 4 wegens revisionisme - werd België aanzien als bevoegd. Vier keer werd wegens racisme een proces-verbaal opgesteld en overgemaakt aan het parket. In 11 gevallen werd de bevoegde dienst met een informatierapport op de hoogte gesteld. In de resterende 4 gevallen werd via Interpol contact opgenomen met de bevoegde politiedienst in de VS (2), Frankrijk en Nederland (elk 1). Interpol Washington antwoordde al geen gevolg te kunnen geven aan deze informatie gelet op de vrijheid van meningsuiting. (via persagentschap belga)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Seba : 18 januari 2005 om 23:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Banneling
|
![]() @jos verhulst:
Je vraagt je af of de slag van Poitiers heeft plaatsgevonden. Als je het mij vraagt, dan volgens ELMER BENDIMER (The rise and fall of Paradise) wél. Belangrijk in de geschiedenis van Al-Andalous. Als ik het goed onthouden heb was dat een overwinning van de Carolingers? Clovis? Of was het Karel Martel, schiet me nu te binnen? Blijkbaar ben ik aan revisionisme aan het doen, of aan slecht geheugen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pas op eno2... seffens komt ge in de problemen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene problemen met andere problemen doodslaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *fout*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 januari 2005 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, juist. In het jaar 732, oktober. Karel Martel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1651 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
Vreemdeling
|
![]() Neen. Hoe simplistisch het misschien ook moge klinken, elke vorm van censuur is verkeerd!
[size=3]Voor een onafhankelijke Vlaamse staat Houzee, [/size] Laatst gewijzigd door Vlaanderen Über Alles : 29 januari 2005 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Censuur leidt onverkort tot willekeur in de handen van de machthebbers. Censuur veroorzaakt een opdeling van de maatschappij in 'wetenden' en 'niet-wetenden' Censuur legt de basis voor een opdeling tussen de Übermenschen die wél gelezen hebben, en die daarna bepalen dat de Untermenschen niet langer mogen lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moesten onze verkozenen enkel doen wat ze op voorhand hebben vastgelegd in hun programma, dan zou ons land onbestuurbaar zijn.
In 4-5 jaar tijd verandert er wel wat, als we dan steeds voor elke aanpassing moeten wachten tot na de verkiezingen ... Ik weet wel dat het negationisme al vele regeerperiodes bestaat, maar ik vind het maar een logische wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak mij wijzer, beste KeyserH.
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Banneling
|
![]() Ieder mag vrij zijn mening uiten. Dus ook negationisme en revisionisme moeten kunnen. Al zou ik de Holocaust zelf niet ontkennen, omdat er genoeg bewijsmateriaal is dat er inderdaad vernietigingskampen waren tijdens WO II. Echter over de omvang en de verantwoordelijken van de Holocaust kan er zeker gediscussieerd worden. Bijvoorbeeld: voor mij is het duidelijk dat de Vlaamse Nationalisten tijdens de bezetting niet mede verantwoordelijk zijn voor de Holocaust en ook over het aantal 6 000 000 slachtoffers mag er objectief onderzoek gebeuren.
Revisionisme is dus inhoudelijk veel interessanter dan louter negationisme. Maar beide meningen mogen kunnen geuit worden, al zal je met louter negationisme niet ver komen, gezien de vele bewijzen dat de Holocaust wel degelijk bestaan heeft. Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België is het wettelijk verboden de holocaust te ontkennen of schromelijk te minimaliseren. Daardoor is ook het verspreiden van revisionistisch of negationistisch materiaal verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
Banneling
|
![]() Daarom massaal stemmen op het Vlaams Belang, eens ze de meerderheid halen ze het rap gedaan zijn met onze censuurzieke Belgiek !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB keurde in 1995 samen met alle andere partijen die censuurwetten goed. Ook in hun programma waar ze mee naar de kiezer trokken kon je daar niks over terugvinden. Zonder enig mandaat van de burger (die zoals blijkt zeker niet unaniem pro-censuur is) keurden ze op hypocriete wijze deze wet goed. Sta me dus toe dat ik geweldig twijfel aan de intenties van het VB in deze affaire. Slechts op één manier zou een censuurwet snel kunnen afgeschaft worden: een referendum op burgerinitiatief. Enkel zo kan de politieke elite, incluis de mede-ja-knikkers en censuurmannekes van het VB op hun nummer gezet worden.
![]() |
![]() |