![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry hoor, maar je wilt geen films bekijken en je wil geen boeken lezen, dan is de simpele boodschap: bol het af.
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
|
![]() Citaat:
U bevestigt alweer dat enkel halstarrigheid jou drijft in jouw wereldbeeld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2007 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Parlementslid
|
![]() Lemmingen lopen ook met duizenden in het water hun dood tegemoet
niet te stuiten elke 5 jaar? Ik loof een beloning uit als je een bewijs kan vinden dat Ben laden er iets mee te maken had.... Ik loof er nog een uit als je een gsm kan laten gaan in een vliegtuig op grote hoogte Ik loof er nog een uit als het vliegtuig in het pentagon kan aan tonen dat volgens het officiele rapport "gevaporiseerd' is met 2 onbrandbare motoren erbij van 6000 kg elk De voorzitter van dat officieel onderzoek heeft bekend dat t op voorhand gedoemd was te mislukken nu pas geleden. er missen 2.3 triljoen dollar in de begroting van het Pentagon in 1999 en 2000 Dit onderzoek is herstart 6 jaar later door Cynthia Mc kinney nu pas. wat een chance die chaos tussendoor....juste op het departement financien trouwens. 1000 euro? voor parcival wie bied meer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Parlementslid
|
![]() ah ja nog iets
er is enorme sociale onrust in de VS momenteel er zal overmorgen een megademonstratie zijn in Washington met internationaal bezoek dat je niet in de media te zien zal krijgen hier de fabeltjeskrant, de media la grande carnevale!!! er zijn dagelijks betogingen overal; al iets van gehoord in de pers leuk he als je daarvan houd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 | |
|
![]() David lynch, de bekende Amerikaanse regiseur, heeft weer zijn twijfels geuit over het officiële 9/11 verhaal, ditmaal op de Alex Jones show, die nationaal uitgezonden wordt. In december uitte hij al zijn twijfels op de Nederlandse telelvisie in een interview. Lynch zegt zelf dat hij goed weet dat zijn uitspraken opgepikt zullen worden en dat hij er volledig achter staat. Hij zegt dat "more than meets the eye" is aan 9/11, en dat ze Chalrie Sheen, die ook over 9/11 inside job sprak, het slachtoffer is van een smear-campagne.
Onderaan het artikel kan het interview beluisterd worden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
|
![]() Het toont ook weer aan hoe tam de pers is en alleen toont en zegt wat de elite wil. Als een celbrity of een bekend persoon zoals Lynch of Sheen zegt dat Bush geen goeie zaak doet in Irak , dan springt de media erop, dan is het circus. Maar als het gaat over twijfels over 9/11 en inside job, wat 100 keer verstrekkendere gevolgen heeft en belangrijker is, dan hoor je ze bijna niet.
De mainstream media is werkelijk geen prul waard.
![]() |
![]() |
#1649 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 |
|
![]() Ik kijk er dan ook zelden naar. Maar ze stuurt wel het bewustzijn van alle die die er wel naar kijken. De mainstream media maakt haar eigen nieuws.
![]() |
![]() |
#1651 |
Minister
|
![]() Ik ben het wel niet met alles eens wat hij stelt, maar toch met enkele essentiële, libertarische principes. Nu moet je kijken, Parcifal, ze gaan hier direct Ron Paul in het CT-kamp gaan trekken...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 26 januari 2007 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
|
![]() Dat is alk een paar keer gedaan hoor. Tja, Ron Paul gelooft nu eenmaal in de NWO (de basis, esoterische zaken erbuiten gelaten), en 9/11 inside job.
![]() |
![]() |
#1653 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga deze post bookmarken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
|
![]() Grappig maar waar.. Toen ik ter gelegenheid van de presidentiële verkiezingen eens op de website van Ron Paul ging kijken, was mijn eerste gedacht: "Ah, dat is die man van de films van Alex Jones en van die van Aaron Russo!". Nu ga je mij niet vertellen dat Ron Paul niet weet wat voor films dit zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Parlementslid
|
![]() Ik loof nog altijd 1000 euro uit....voor dat vliegtuig in t pentagon
Wie zoekt die vind.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja "men"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De rest van de voorstelling vind je hier terug: http://www.styleduell.com/wtc/ of in z'n totaliteit: http://video.google.com/videosearch?q=kevin+ryan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (1000'en experts hé parcifal?) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch dat je blindelings het officieel rapport moet geloven, zoniet ben je een ordinaire "conspiracytheorist". ![]()
![]() |