Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2007, 18:12   #1641
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, klopt, maar als ik u verwijs naar een film van 2 uur, is dat dan geen
luiheid van mijn kant?
Nee, er een oordeel over vellen en weigeren aangeboden informatie te bekijken. Dat is luiheid.

Citaat:
Waarom zou IK de moeite moeten doen om te gaan speuren naar
de argumenten die in die Film of dat boek verborgen zitten en die u wenst
te gebruiken in de discussie?
Je moet niet speuren naar argumenten, en ze zitten niet verborgen. Een film geeft gewoon een veel beter overzicht, en geeft een opsomming van argumenten zodat er een sterkere case kan gebracht worden. Wat moeten wij dan doen, alle argumenten overtypen uit de film? Dan zit je met een post van honderden lijnen dat bijna niemand leest. Over een complexe materie ga je niet op een discussieforum door iemand anders overtuigt geraken, zeker niet als je je dan nog eens profileert als tegenstander van die theorie en het soms niet nalaat de discussiepartners te beschimpen die deze theorie promoten.

Sorry hoor, maar je wilt geen films bekijken en je wil geen boeken lezen, dan is de simpele boodschap: bol het af.
Oud 25 januari 2007, 18:31   #1642
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Firestone heeft dat onlangs mooi verwoord maar ik vind dat nu niet terug.
Het komt erop neer dat het een grandioze verspilling is van moeite, tijd en eventueel centjes om te gaan graven in een video of boek dat steunt op een zwakke presentatie van ongesubstantieerde feiten.

Als er echt serieuze argumenten zijn, dan kunnen die evengoed textueel naar voren gebracht worden in een post.
En dat vergemakkelijkt trouwens cross checks via internet.

Uiteindelijk ben JIJ het die discussieert en moet jij de argumenten presenteren.
(quoteren mag maar verwijzen naar boek X of film Y (in toto) is zwak en past niet in de discussies hier)

Ik kan zeer eenvoudig dagelijks een paar documentaires opnoemen
(van ettelijke uren) die mijn visie ondersteunen.
Of commerciële boeken. Er zijn er duizenden te vinden.

Mag ik dat dan ook toepassen als discussieargument?
Ga jij dan 'openstaan voor de waarheid'?
Komaan hé, een beetje serieus blijven aub.
Inderdaad ...

U bevestigt alweer dat enkel halstarrigheid jou drijft in jouw wereldbeeld
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:36   #1643
exodus

Standaard

Citaat:
Ik kan zeer eenvoudig dagelijks een paar documentaires opnoemen
(van ettelijke uren) die mijn visie ondersteunen.
Of commerciële boeken. Er zijn er duizenden te vinden.

Mag ik dat dan ook toepassen als discussieargument?
Ga jij dan 'openstaan voor de waarheid'?
Komaan hé, een beetje serieus blijven aub.
Nee, als ik ze niet ga bekijken is teken dat het me niet interesseert en ga ik me niet moeien en zeggen dat het zever is, laat staan je beschimpen en bij elke goeide kans dat je krijgt of elke fout dat ze maken jij en je kornuiten proberen belachelijk te maken.

Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2007 om 18:36.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:40   #1644
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Lemmingen lopen ook met duizenden in het water hun dood tegemoet
niet te stuiten
elke 5 jaar?

Ik loof een beloning uit als je een bewijs kan vinden dat Ben laden er iets mee te maken had....
Ik loof er nog een uit als je een gsm kan laten gaan in een vliegtuig op grote hoogte
Ik loof er nog een uit als het vliegtuig in het pentagon kan aan tonen dat volgens het officiele rapport "gevaporiseerd' is met 2 onbrandbare motoren erbij van 6000 kg elk
De voorzitter van dat officieel onderzoek heeft bekend dat t op voorhand gedoemd was te mislukken nu pas geleden.
er missen 2.3 triljoen dollar in de begroting van het Pentagon in 1999 en 2000 Dit onderzoek is herstart 6 jaar later door Cynthia Mc kinney nu pas.
wat een chance die chaos tussendoor....juste op het departement financien trouwens.

1000 euro?
voor parcival
wie bied meer?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 18:43   #1645
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ah ja nog iets
er is enorme sociale onrust in de VS momenteel
er zal overmorgen een megademonstratie zijn in Washington met internationaal bezoek dat je niet in de media te zien zal krijgen hier
de fabeltjeskrant, de media la grande carnevale!!!
er zijn dagelijks betogingen overal; al iets van gehoord in de pers
leuk he als je daarvan houd
Oud 26 januari 2007, 09:24   #1646
exodus

Standaard

David lynch, de bekende Amerikaanse regiseur, heeft weer zijn twijfels geuit over het officiële 9/11 verhaal, ditmaal op de Alex Jones show, die nationaal uitgezonden wordt. In december uitte hij al zijn twijfels op de Nederlandse telelvisie in een interview. Lynch zegt zelf dat hij goed weet dat zijn uitspraken opgepikt zullen worden en dat hij er volledig achter staat. Hij zegt dat "more than meets the eye" is aan 9/11, en dat ze Chalrie Sheen, die ook over 9/11 inside job sprak, het slachtoffer is van een smear-campagne.

Onderaan het artikel kan het interview beluisterd worden.

Citaat:

David Lynch Questions 9/11 On National U.S. Radio

Iconoclastic director of upcoming Inland Empire, Twin Peaks & The Elephant Man says there's "more than meets the eye" to what people saw on September 11

Paul Joseph Watson & Alex Jones
Prison Planet
Thursday, January 25, 2007

Iconoclastic film director David Lynch has publicly questioned the official story of 9/11 on national U.S. radio, joining the Alex Jones Show to reiterate views that he first raised on Dutch television in December.
Lynch has directed a host of popular movies and television favorites, including Eraserhead, Dune, The Elephant Man and Mulholland Drive. He was also the creative force behind the Twin Peaks television series in the 80s. Lynch is currently enjoying rave reviews for his latest release Inland Empire.

When asked about his controversial and courageous comments during the Dutch TV piece which can be viewed below, Lynch stated, "I knew they were gonna bring it up and you saw what I said, we are all light detectives, human beings are all light detectives - we look at our world and we keep looking at it and we get these feelings that there's more going on than meets the eye."

"As far as 9/11 goes there's things we saw that conjure questions and wondering and something doesn't seem quite right so it makes us wonder and the next step is we need answers," said Lynch.
Lynch noted that there were numerous inconsistencies in the official story in stating, "There's questions arising from each of the events of that day and I don't have the answers."
"When you see that does it make you wonder about things, does it seem that what we were told actually happened - it just makes me wonder - I see things that don't add up, I have questions," said the director.
Lynch characterized 9/11 as just a surface problem, a symptom of a deeper fault the solution of which lies within us all.

"The ocean of solutions is within," said Lynch, "enliven that."
"It's a world of clues, a world of mystery but the mystery can get solved, you can find a lot of answers for these things within."
Lynch encouraged more high profile figures to go public on 9/11 as a means of raising mass awareness to the issue. Off-air he told Alex Jones that Charlie Sheen was the victim of an obvious attempted smear campaign after he went public on his doubts about the official 9/11 story in March 2006. Of Sheen's bravery in putting his career on the line to stand up for truth, Lynch stated "If people have questions then they have the right in this country to raise the questions."

Lynch encouraged listeners to cast of the fear generated by the perils of the modern world and have confidence that they can affect change.
"There's so many problems in our world, so much negativity - don't worry about the darkness, turn on the light and darkness automatically goes. Ramp up the light of unity within - help do that for yourself, help do that for the world and then we're really doing something, we're doing something that brings that light of unity."
"Let's start working on peace, real peace, dynamic peace for the world," said Lynch.

Appearing on Dutch Television on VPRO's Wereldgasten, on December 3rd 2006, Lynch discussed the context of clips from Dylan Avery's groundbreaking 9/11 documentary Loose Change.
After a four minute segment from the documentary was aired Lynch stated, "It's not so much what thy say, it's the things that make you look at what you thought you saw in a different light. And those things for me, that bother me, is the hole in the Pentagon being too small for a plane, the lawn isn't messed up, and the government's not showing the plane hitting when many cameras photographed it."
"At the World Trade Center, three buildings came down, like demolitions, and two of them were hit by a plane, but the third one they said "do you want us to pull it?" and they pulled it and it looked just like the other two. Those things bother me," said Lynch.
"In Pennsylvania, the plane that went down, there was just a hole in the ground, there wasn't any wreckage,there wasn't any skid marks, there wasn't any tear in the earth, and no one has ever really found out about that."

"So every place there's questions, coming from this documentary," said Lynch, "You don't have to believe everything in the documentary to still have questions come up... and you look back and you remember what you saw, and what you were told, and now, you have questions."
When asked "What about suggestions the American government was behind it?" Lynch answered, "That's too big for people to think about. it's too big. It's like something no one wants to think about."

------------------------------------------------------
Click here to listen to Alex Jones' interview with David Lynch.
Oud 26 januari 2007, 09:35   #1647
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nee, als ik ze niet ga bekijken is teken dat het me niet interesseert en ga ik me niet moeien en zeggen dat het zever is, laat staan je beschimpen en bij elke goeide kans dat je krijgt of elke fout dat ze maken jij en je kornuiten proberen belachelijk te maken.
Als ik jou (en je geestesgenoten) beschimp is dat niet zozeer om de inhoud (behalve als het domme laster is) maar om de gebrekkige redeneringen en de grappige conclusies die je maakt (of copy/paste) op basis van non-argumenten.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 09:49   #1648
exodus

Standaard

Het toont ook weer aan hoe tam de pers is en alleen toont en zegt wat de elite wil. Als een celbrity of een bekend persoon zoals Lynch of Sheen zegt dat Bush geen goeie zaak doet in Irak , dan springt de media erop, dan is het circus. Maar als het gaat over twijfels over 9/11 en inside job, wat 100 keer verstrekkendere gevolgen heeft en belangrijker is, dan hoor je ze bijna niet.

De mainstream media is werkelijk geen prul waard.
Oud 26 januari 2007, 11:20   #1649
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De mainstream media is werkelijk geen prul waard.
Wel kijk er dan niet naar hé.
Niemand dwingt u om de msm te volgen.
Oud 26 januari 2007, 11:22   #1650
exodus

Standaard

Citaat:
Wel kijk er dan niet naar hé.
Niemand dwingt u om de msm te volgen.
Ik kijk er dan ook zelden naar. Maar ze stuurt wel het bewustzijn van alle die die er wel naar kijken. De mainstream media maakt haar eigen nieuws.
Oud 26 januari 2007, 11:34   #1651
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie? Wie? Hillary?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ron Paul, me dunkt.

Ik ben het wel niet met alles eens wat hij stelt, maar toch met enkele essentiële, libertarische principes.

Nu moet je kijken, Parcifal, ze gaan hier direct Ron Paul in het CT-kamp gaan trekken...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 26 januari 2007 om 11:36.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 11:37   #1652
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Ron Paul.

Ik ben het wel niet met alles eens wat hij stelt, maar toch met enkele essentiële, libertarische principes.

Nu moet je kijken, Parcifal, ze gaan hier direct Ron Paul in het CT-kamp gaan trekken...
Dat is alk een paar keer gedaan hoor. Tja, Ron Paul gelooft nu eenmaal in de NWO (de basis, esoterische zaken erbuiten gelaten), en 9/11 inside job.
Oud 26 januari 2007, 11:47   #1653
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 26 januari 2007, 18:43   #1654
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We shall see, eens de campagne op poten zal hij geconfronteerd worden met het thema 9-11!

Ik ga deze post bookmarken
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 21:00   #1655
Heftruck

Standaard

Citaat:

Grappig maar waar.. Toen ik ter gelegenheid van de presidentiële verkiezingen eens op de website van Ron Paul ging kijken, was mijn eerste gedacht: "Ah, dat is die man van de films van Alex Jones en van die van Aaron Russo!". Nu ga je mij niet vertellen dat Ron Paul niet weet wat voor films dit zijn.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 00:18   #1656
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik loof nog altijd 1000 euro uit....voor dat vliegtuig in t pentagon
Wie zoekt die vind....
Oud 30 januari 2007, 19:25   #1657
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

ja "men" wie persoonlijk weet ik niet. Interesseert mij ook niet. Het stoort mij gewoon dat de voor de hand liggende realiteit genegeerd wordt door de massa in ruil voor goedkope verhaaltjes.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 08:30   #1658
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Grappig maar waar.. Toen ik ter gelegenheid van de presidentiële verkiezingen eens op de website van Ron Paul ging kijken, was mijn eerste gedacht: "Ah, dat is die man van de films van Alex Jones en van die van Aaron Russo!". Nu ga je mij niet vertellen dat Ron Paul niet weet wat voor films dit zijn.
Tuurlijk, dan zeggen dat wij proberen Ron Paul bij de "CT'ers proberen te betrekken. Moesten ze gezien hebben wat Ron Paul allemaal oderschrijft en zegt in de films van Alex Jones en de shows van Alex Jones zouden ze hem onverwijld als "CT'er" klasseren.
Oud 1 februari 2007, 16:30   #1659
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Firestone heeft dat onlangs mooi verwoord maar ik vind dat nu niet terug.
Het komt erop neer dat het een grandioze verspilling is van moeite, tijd en eventueel centjes om te gaan graven in een video of boek dat steunt op een zwakke presentatie van ongesubstantieerde feiten.

Als er echt serieuze argumenten zijn, dan kunnen die evengoed textueel naar voren gebracht worden in een post.
En dat vergemakkelijkt trouwens cross checks via internet.
Hieronder volgen enkele frames van een video die jij afschrijft als verspilling. Deze frames zijn een fractie van wat hij blootlegt in deze presentatie.

De rest van de voorstelling vind je hier terug:

http://www.styleduell.com/wtc/

of in z'n totaliteit:

http://video.google.com/videosearch?q=kevin+ryan

(1000'en experts hé parcifal?)

Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 17:51   #1660
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hieronder volgen enkele frames van een video die jij afschrijft als verspilling. Deze frames zijn een fractie van wat hij blootlegt in deze presentatie.

De rest van de voorstelling vind je hier terug:

http://www.styleduell.com/wtc/

of in z'n totaliteit:

http://video.google.com/videosearch?q=kevin+ryan

(1000'en experts hé parcifal?)

Akufen, wat durf jij toch allemaal.
Je weet toch dat je blindelings het officieel rapport moet geloven, zoniet ben je een ordinaire "conspiracytheorist".

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be