![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou dat niet zomaar durvens tellen eerlijk gezegd...
![]() |
![]() |
#1663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik kijk binnen mijn vriendenkring en daarbuiten ken ik niet veel mensen waarbij het lukt om een woning te kopen met 1 inkomen. Geen enkel eigenlijk. Maar ik wil best wel wachten tot er cijfers zijn om vervolgens verder het financieel systeem af te kraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat anders dan vroeger dan? (ten minste, als je in rekening brengt dat participatie van vrouwen in de economie nu groter is dan vroeger; i.e. het werk dat vrouwen vroeger deden buiten de monetaire economie, zit nu meer in de monetaire economie) soit, off topic ondertussen zeker
![]() |
![]() |
#1665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw werkt niet, dus wij betalen onze woning af met 1 inkomen. Natuurlijk is het geen villa in St-Martens Latem maar een eenvoudig huisje met tuintje en garage net buiten centrum Gent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat minder uitgeven en meer sparen is niet iedereen gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 |
Banneling
|
![]() Dus omdat er hier enkelen zijn waarbij er in hun vriendenkring een paar koppels zijn waarvan er maar 1 partner dient een inkomen te hebben om een huis af te betalen, is dat dan een indicatie dat het wel goed gaat en de crisis ferm overroepen is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet, maar stellen dat je met 2 verdieners moet zijn om een huis/woonplaats te kunnen kopen is bullshit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb eens even een simulatie gedaan. Voor 250000 € (daar moet je dus niet gek voor doen qua aankoop), betaal je met vaste interest op 20 jaar 1.586 € en oneffen. Dit veronderstelt dus dat je het schrijfgeld zelf betaalt en dat je voor 250000 euro de woning eventueel ook vernieuwd/verbouwd hebt om aan de huidige normen te voldoen. Wat schiet daar dan qua zuiver aankoopbedrag van over ? 150.000 €. Ga maar eens zoeken. Dat is dus 1 volledig inkomen dat naar de lening gaat. Dan heb ik het nog niet gehad over verwarming, elektriciteit, KI,... . In Binnenland is er trouwens een draad over het gemiddelde inkomen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=191005 Laatst gewijzigd door Stingray : 30 augustus 2013 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1670 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1671 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1672 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1674 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan bvb. Aantonen dat niet zo lang geleden de werkloosheid hoger was dan nu. Overigens, ik voldoe persoonlijk wel aan die 1/3 regel...
![]() |
![]() |
#1675 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1663 Hier verwerp je (terecht) tegenargumenten omdat ze gebaseerd zijn op observaties van vriendenkring. Conclusie, je kan geen conclusie trekken voor het geheel op basis van observaties in eigen vriendenkring. Dus, nogmaals, volgens welke indicator, maakt niet uit welke, was het vroeger beter dan nu?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 30 augustus 2013 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn conclusie is dat het min of meer hetzelfde is gebleven. Dus als het vroeger niet zo denderend was, is het nu nog steeds niet al te denderend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1678 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1648 Excuus
![]() |
![]() |
#1679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met water en energie in de toekomst? Binnen ons financieel systeem ziet het er niet zo rooskleurig uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat is uw artiestennaam eigenlijk ? Ik heb al op " parcifal " gegoogeld, maar zonder resultaat. Dat we eens één van uw kaskrakers zien ! ![]() |
|
![]() |
![]() |