![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16861 |
Banneling
|
![]() ik had ook zo'n vermoeden maar ik heb ergens weer iets gelezen wat er tegen pleit, maar moet ik effe spitten
Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16862 | |
Banneling
|
![]() hmm maar dit ook gevonden! zet je wel aan het denken!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16863 | |
Banneling
|
![]() maar ja, ook dit:
Citaat:
Maar ja, de agenda staat er volgens mij niet in! Mischien wordt je wijzer als we kijken naar wat er niet in staat. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16864 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een mooie commentaar op de recente NASA vondst: Citaat:
Citaat:
http://www.holoscience.com/news.php?article=zc22ejwj |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat weet je volgens mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16866 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16867 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De E.U... controle en geld uit je zakken halen op basis van leugens.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16868 | |
|
![]() De FED in dienst van de economie en de mensen, geloof je in sprookjes?
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 januari 2008 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik op de tv hoorde dat ze de economie gingen 'redden' moest ik wel heel erg hard lachen! Maar het blijft ook triest. hoe we genaaid worden! Mensen please bekijk 'Moneymasters'! Exodus heeft geloof ik ooit een link hier neer gezet. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16870 | |
Banneling
|
![]() well well well...
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 januari 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16871 |
Parlementslid
|
![]() http://www.verschwoerungen.info/wiki/Adam_Weishaupt
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=1354 http://www.freewebs.com/organisatiesnwo/illuminati.htm Maar ik betwijfel de echtheid van de nieuwe wereldorde, er is teveel misterie en onduidelijkheid. Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 24 januari 2008 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16872 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16873 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat heeft de kerk en illuminatie met elkaar gemeen. Allezins een raar boeltje die naar meer ruikt! Er zijn allezins linken genoeg, harde bewijzen minder. Er worden veel fantasieverhalen de wereld ingestuurd al denk ik dat er enkele connectie's iets met elkaar gemeen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16874 |
Parlementslid
|
![]() Hier nog zo een leuke bende bij elkaar...
Hoeven we niet meer te zoeken Ze staan hier op een rijtje. De Bende van Basel hahahahahaha http://www.weforum.org/en/events/Ann...ners/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#16875 | |
|
![]() Citaat:
De richting naar een NWO is er duidelijk. Vroeg of laat komt de esoterische/spirituele kant er ook bij kijken, want wij worden voorgelogen over wat wij werkelijk zijn. Multidimensionale wezens die niet kunnen sterven maar de meesten van ons beseffen dat niet onder andere door de aanval van de religies en de wetenschap op onze geloofsystemen, waardoor we in een spiraal van angst en onwetendheid gevangen blijven.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2008 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16876 |
Banneling
|
![]() Ik sluit me helemaal aan bij Exodus, en voor sommige mensen die
op het randje staan een en ander te begrijpen even dit, ik heb het hier al eerder genoemd maar dit soort zaken is ok om te herhalen denk ik: ![]() Als je goed kijkt hierboven kan je een hond zien. Maar die hond kanje alleen zien als je in je geest alle puntjes verbindt, zodat je een "Gestalt" vormt, een geheel. Zoom je in op ieder afzonderlijk puntje en overzie je het geheel niet en ga je bewijzen vragen, loop je vast. Neem je echter een stap naar achteren en verbindt de punten dan zie je het glashelder voor je! Dit is een van de redenen dat ons ahum onderwijs (eigenlijk wel topasselijke naam zeg :onder wijs ![]() erg gericht is op de linkerhersenhelft, zodat je geen inzicht krijgt in het geheel. Succes met verbinden, want daar gaat het om! Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Video deel 2 2 u 40 min Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 januari 2008 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16879 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Leo Strauss |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16880 |
Banneling
|
![]() hmmm
![]() Donald Rumsfield picture enlarged. Please note the right eye and how the pupil has become triangle shaped. Left eye is starting to become a triangle too. This appears to be a partial shapeshifting of the eyes. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 januari 2008 om 13:28. |
![]() |
![]() |