Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 17:08   #17121
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Even kort dit topic samenvatten voor de nieuwe lezers:

Al meer dan 850 pagina's en 17.000 berichten proberen een aantal "believers" het bestaan van een geniale, globale, almachtige samenzwering te bewijzen, de zogeheten "New World Order" (synoniemen zijn: "de Illuminati", "het Vaticaan" of "de reptielen"). 850 pagina's and 17.000 berichten later is er nog niet het minste bewijs geleverd voor het bestaan van die "New World Order".
het ziet er naar uit dat jij helemaal van vooraf aan gaat moeten beginnen in de draad, want je hebt het duidelijk serieus fout begrepen
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 17:09   #17122
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat een leugens verkondig jij hier weer. Het gaat hier om een illigale operatie van de CIA om een groot colombiaans drugskartel op te rollen. Dat die Colombianen voor niks terugdeinzen is bekend en ik kan me wel voorstellen dat er soms minder kosjere maatregelen worden genomen om undercover te kunnen gaan bij die mannen.

Het is jammer dat die drugs de straat opkomen, maar de DEA en CIA voeren echt oorlog met die kartels en je weet dat er altijd onschuldige slachtoffers vallen in oorlogen.

Wat heeft deze undercoverzaak in de colombiaanse drugskartel met conspiracy en NWO te zien?
recente crash vergeten van het CIA toestel met 4 ton cocaïne?
Oud 11 maart 2008, 17:20   #17123
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
recente crash vergeten van het CIA toestel met 4 ton cocaïne?
Als u uw auto verkoopt aan iemand anders bent u niet verantwoordelijk voor wat die persoon er mee doet, of wel?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 17:24   #17124
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Als u uw auto verkoopt aan iemand anders bent u niet verantwoordelijk voor wat die persoon er mee doet, of wel?
als ik een leeg kantoor gebruik om een valse verhuurfirma op te richten, en de toestellen die ik verhuur vanuit dit leegstaand adres drugs smokkelen, dan hangt er wel al wat meer stront aan de knikker.

edit: en ja, ik heb hier in de draad die ik er rond heb geopend foto's gepost van het "bedrijf" dat de toestellen verhuurde en het opvallenst op de parkig waren een ganse rij ongemarkeerde politiewagens.

Laatst gewijzigd door KrisKras : 11 maart 2008 om 17:26.
Oud 11 maart 2008, 17:26   #17125
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Laat ze toch Geert. Dit zijn gelovigen. Eigenlijk hoort het thuis onder de topic 'godsdienst en levensovertuiging'
Ik zal niet met een religieus persoon gaan discussiëren over de onzinnigheid van godsgeloof. Als iemand op grond van de opvatting van een hoge religieuze leider denkt dat hij geen condoom mag gebruiken bij seks, is dat zijn probleem. Pas als iemand met jonge meisjes seks bedrijft, omdat één of andere religieuze leider dat zelf in het verleden ook heeft gedaan, dan kom ik wel in het geweer, in naam van de humaniteit.
Deze gelovigen in de NWO propageren geen destructieve, inhumane denkbeelden, geloof ik. Ze kunnen het natuurlijk wel gaan doen op een bepaald moment. Met bommetjes moeten we laten zien dat we vechten tegen de grote leiders van de NWO.
Ik heb precies hetzelfde gevoel wanneer ik ga neuzen in de 'ernstige' Links-Rechts-debatclub. Jullie zijn zo onwetend dat het gevaarlijk is.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 17:33   #17126
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
als ik een leeg kantoor gebruik om een valse verhuurfirma op te richten, en de toestellen die ik verhuur vanuit dit leegstaand adres drugs smokkelen, dan hangt er wel al wat meer stront aan de knikker.

edit: en ja, ik heb hier in de draad die ik er rond heb geopend foto's gepost van het "bedrijf" dat de toestellen verhuurde en het opvallenst op de parkig waren een ganse rij ongemarkeerde politiewagens.
voila, ik heb eens moeite gedaan om de draad terug te vinden, enjoy:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=99749

Laatst gewijzigd door KrisKras : 11 maart 2008 om 17:34.
Oud 11 maart 2008, 18:10   #17127
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

NWO! Reptielen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 maart 2008 om 18:12.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:12   #17128
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje
President of koning, het altijd regenen in België, donker zijn en depressief....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
In Vlaanderen zal altijd de zon schijnen... wees blij op wat komen gaat
Oud 11 maart 2008, 18:49   #17129
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat baten kaars en bril als...

Maar ja, als jij het zegt zal het zo wel zijn zeker? We zullen allemaal maar domweg geloven dat als er een globale samenzwering is genaamd de "New World Order", de leden daarvan die naam domweg in het openbaar zullen gebruiken.

Er komt idd een "nieuwe wereld orde", maar hoe of wat exact dat gaat inhouden weet enkel een klein clubje en God (die trouwens daarna zijn nieuwe wereld orde zal stichten en dan zal het gedaan zijn met dat clubje ).

Maar ik denk dat 1 kenmerk zal zijn, heel veel doden en een totalitair regime. Een soort wereldwijd nazi-regime maar met moderne technologie waarbij men niets zal kunnen doen als men geen deel uitmaakt van het systeem. Een mogelijkheid die al is gesuggereerd is dat men bij iedereen een chip zal inplanten en dat je zonder deze chip niks meer zal kunnen doen en dus jezelf buiten het systeem zal zetten en wellicht ter dood veroordelen.

De EU en de euro zijn een eerste stap ...... is het iemand al opgevallen dat de EU veel over democratie praat, maar het zelf nooit toepast ?? We mogen enkel een europees parlement verkiezen waar elk land apart eigenlijk niks te vertellen heeft. Meer dan 60% van onze wetgeving wordt al door europa bepaald ........ zonder dat onze nationale parlementen daar iets kunnen aan doen ! (of willen doen ?) Er is nauwelijks inzage en inzicht hoe europa beslissingen neemt en er is nauwelijks belangstelling voor .......... hou de mensen maar lekker bezig met hun dagelijkse soaps zodat ze zich vooral geen vragen stellen bij de politiek en elke 4 jaar mogen ze eens stemmen, maar dat maakt geen bal uit want alle grote partijen zitten al lang in de zak van het clubje.
In Groot-Brittannië bijv zijn zowel de huidige eerste minister als zijn "opponent" van de conservatieven lid van "free masonry" ....... tja ze winnen altijd. In de Vs zijn alle 3 overblijvende kandidaten lid van de CFR ..dus ook daar doet het er niet meer toe wie er wint, ze zitten alle 3 in het clubje. In verhofstadt 1 zaten er niet minder dan 11 vrijmetselaars ....... en de eerste minister daarvoor was er ook 1 (ja diene Jean-Luc).
De laatste die in de VS niet in het clubje zat was Kennedy en die is al snel vermoord. (ik ben het dan wel niet eens ideologisch met hem, maar hij was tenminste geen lid van het clubje en dan weet je dat je tenminste een echte president hebt die zijn eigen programma wil uitvoeren en die geen marionet is ).
De CIA is trouwens "de organisatie" van het clubje en gebruiken ze al tientallen jaren om hun doelen te verwezenlijken. De CIA afschaffen zou het beste zijn wat men kan doen en wellicht geldt dit voor zowat elke geheime overheidsorganistie.

Men moet trouwens eens vergelijken tussen de Patriot Act en ons nieuw europees verdrag .......... ze zijn bijna exacte kopies van elkaar. En in beide wetten/verdragen staat hetzelfde over "binnenlands terrorisme" maw als je staakt of protesteert tegen de overheid ben je volgens die verdragen een terrorist en heb je dus geen rechten als ze je arresteren en kunnen ze u heel lang vasthouden zonder dat je een advocaat mag raadplegen !!

De volgende stap is dat er een Noord-Amerikaanse unie komt, die is er eigenlijk al op papier, ik vraag me alleen af hoe ze hem gaan doordrukken want de burgers van de VS staan nl niet echt te springen voor deze unie zowel aan democratische als republikeinse zijde. Ik denk dat er nog een crisis zal nodig zijn of misschien is het de subprime crisis wel en de verdere verzwakking van de dollar die ze zullen gebruiken om de burgers te overtuigen dat zo een unie noodzakelijk is ....... . 1 Unie, 1 grens, 1 grondwet, 1 munt ....... tja dat hebben we hier ook al he ? En het is een totalitair systeem waar men veel over democratie praat, maar waar er eigenlijk geen democratie meer is !

Het jammere aan de zaak is dat de NWO niet kan worden gestopt, hij komt er zowiezo en zal wereldwijd zijn of toch zo goed als. Met 1 leider aan het hoofd ervan. Het goede nieuws is dat dit regime niet lang zal standhouden en dat het maar met haken en ogen aan elkaar zal hangen, maar er zal wel veel repressie zijn en veel mensen zullen sterven omdat ze geen deel van het systeem wensen uit te maken. Het is allemaal begonnen zo een 200 jaar geleden in 1776 (en nee ik heb het niet over de amerikaanse revolutie, maar wel over de stichting van het clubje "de illuminati" ) Hun eerste actie was de franse revolutie en die was heel succesvol, hun 2de actie was de amerikaanse revolutie maar die is voor hen althans toen mislukt alhoewel ze al snel elke president leverden duurde het tot ver in de 20ste eeuw om ook echt de VS zelf te cotroleren, maar sinds 1913 en vooral sinds 1933 hebben ze ook daar zo goed als absolute controle omdat voor vele zaken het congress geen bal meer te zeggen heeft en ze tegenwoordig ook gewoon het congress geinfiltreerd hebben net zoals ze met elke belangrijke organisatie hebben gedaan. Ook onze huidige paus is lid van het clubje trouwens om maar te zeggen dat het clubje overal zit.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:16   #17130
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
850 pagina's and 17.000 berichten later is er nog niet het minste bewijs geleverd voor het bestaan van die "New World Order".
Citaat:
"Some even believe we (Rockefeller family) are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure---one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."
- David Rockefeller, “Memoirs”, 2002

Citaat:
"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."
- David Rockefeller to Trilateral Commission in 1991
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:21   #17131
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En uiteraard is elk nepbedrijf dat wordt opgericht het werk van de CIA?
Oud 11 maart 2008, 20:08   #17132
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
En uiteraard is elk nepbedrijf dat wordt opgericht het werk van de CIA?
te lui, geen interesse of gewoon moeilijk aan't doen?
ik heb u enkele posts terug een link gepost, waar je vervolgens kunt doorlinken naar verschillende nieuwsberichten, faa gegevens en nummers en een persoonlijk onderzoek van iemand die zelfs foto's is gaan maken bij het desbetreffende bedrijf. Nu getuig je toch wel van slechte wil en begin ik serieus te twijfelen of je wel achter de waarheid wil komen of gewoon jou wereldbeeld bevestigd wil zien.
Mij niet gelaten, je doet maar.

Laatst gewijzigd door KrisKras : 11 maart 2008 om 20:09.
Oud 11 maart 2008, 20:18   #17133
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
te lui, geen interesse of gewoon moeilijk aan't doen?
ik heb u enkele posts terug een link gepost, waar je vervolgens kunt doorlinken naar verschillende nieuwsberichten, faa gegevens en nummers en een persoonlijk onderzoek van iemand die zelfs foto's is gaan maken bij het desbetreffende bedrijf. Nu getuig je toch wel van slechte wil en begin ik serieus te twijfelen of je wel achter de waarheid wil komen of gewoon jou wereldbeeld bevestigd wil zien.
Mij niet gelaten, je doet maar.
Dus het vliegtuig is ooit gebruikt door de CIA. Op het moment van de crash wordt het vliegtuig gebruikt door een nepfirma --> Nepfirma is de CIA

Sorry als ik dat niet zomaar aanneem. Iemand die fotos gaat nemen van een leeg gebouw overtuigd me niet direct van een smokkeloperatie door de CIA, maar het zal wel aan mij liggen zeker?
Oud 11 maart 2008, 20:24   #17134
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus het vliegtuig is ooit gebruikt door de CIA. Op het moment van de crash wordt het vliegtuig gebruikt door een nepfirma --> Nepfirma is de CIA

Sorry als ik dat niet zomaar aanneem. Iemand die fotos gaat nemen van een leeg gebouw overtuigd me niet direct van een smokkeloperatie door de CIA, maar het zal wel aan mij liggen zeker?
ik denk het (aangezien je alles op 10 minuten bekeken hebt, waar een normaal mens een paar dagen nodig heeft om alles te doorspitten).

Laatst gewijzigd door KrisKras : 11 maart 2008 om 20:26.
Oud 11 maart 2008, 20:59   #17135
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Eentje voor Pindar...

Ik moet zeggen dat ik de reclame niet begrijp en zeker niet wat die reptiel daarin doet.
kolossali krokodilli!
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 11 maart 2008 om 21:14.
Oud 11 maart 2008, 21:38   #17136
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Nog meer 'Eurovision' Openbaringen.

Over Ishtar
http://www.apocalypsesoon.org/xfile-6.html

http://nl.youtube.com/watch?v=y_rMUxUzliA
Oud 11 maart 2008, 23:06   #17138
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Er zijn hier een paar mensen die dringend dit boek eens zouden moeten lezen :

36,95 Euro via UGA.
Van de hand van Dirk Sterckx, Isabelle Ryckbost, Anneleen Van Bossuyt en An Vermeersch.

Geen NWO'ers.

Laatst gewijzigd door parcifal : 11 maart 2008 om 23:08.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 23:09   #17139
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Ah, ik zie dat de politics.be mods voor de intense druk van NWO-HQ zijn gezwicht en parcifal weer op het forum hebben toegelaten!

WB!
Oud 11 maart 2008, 23:27   #17140
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zijn hier een paar mensen die dringend dit boek eens zouden moeten lezen :

36,95 Euro via UGA.
Van de hand van Dirk Sterckx, Isabelle Ryckbost, Anneleen Van Bossuyt en An Vermeersch.

Geen NWO'ers.
What's in it?

Wordt er uitgelegd dat de verkozenen in het Europese parlement geen wetsvoorstellen mogen indienen?

Wordt er uitgelegd dat de enigen die wetsvoorstellen mogen indienen niet verkozenen zijn die deel uitmaken van de Europese commissie?

Wordt er in uitgelegd dat het Europese parlement een poppenkastje is wat de Europese burgers moet doen geloven dat Europa een democratisch gegeven is?

Wordt er in uitgelegd wat de impact zou zijn indien er een Europese grondwet komt die de Nationale grondwetten overkoepelt?

Have fun with IKKWILL

Laatst gewijzigd door Gun : 11 maart 2008 om 23:28.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be