![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Early on the afternoon of September 11th 2001, following the collapse of WTC 1 & 2, I feared a collapse of WTC 7 (as did many on my staff).
The reasons are as follows: 1 - Although prior to that day high-rise structures had never collapsed, The collapse of WTC 1 & 2 showed that certain high-rise structures subjected to damage from impact and from fire will collapse. 2. The collapse of WTC 1 damaged portions of the lower floors of WTC 7. 3. WTC 7, we knew, was built on a small number of large columns providing an open Atrium on the lower levels. 4. numerous fires on many floors of WTC 7 burned without sufficient water supply to attack them. For these reasons I made the decision (without consulting the owner, the mayor or anyone else - as ranking fire officer, that decision was my responsibility) to clear a collapse zone surrounding the building and to stop all activity within that zone. Approximately three hours after that order was given, WTC 7 collapsed. Conspiracy theories abound and I believe firmly that all of them are without merit. Regards, Dan Nigro Chief of Department FDNY (retired)
![]() |
#17142 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die explosieven in het gebouw.. als we al over explosieven kunnen spreken, waren mogelijk al aanwezig. En los daarvan is het ook geen geheim dat er "renovatiewerken" aan de gang waren in de weken voor 9/11. Toegegeven, dat die dienden om explosieven over heel het gebouw te plaatsen is onwaarschijnlijk, dat ze de laatste hand legden aan 'iets' wat al aanwezig was is wel een mogelijkheid. Het is in het verleden in deze draad al meermaals aangehaald hoe de plek waar explosieven ideaal zouden geplaatst zijn een ruimte was die gemakkelijk kon bereikt worden via de liftkoker. Het valt mij trouwens op dat jij komt argumenteren dat explosieven aan de buitenkolommen moeten worden bevestigd. Terwijl het officiële verhaal uit gaat van schade aan de binnenste kolommen. Cognitieve dissonantie? Maar in feite is de vraag hoe ze er geraakt zijn irrelevant, als er bewijzen zijn dát er explosieven waren, dan kan je dat niet ontkrachten door een ontbrekende verklaring van hoe ze er kwamen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het doet er trouwens niet toe of ze dat geloven of niet. Als brandweermannen getuigen over bommen in de gebouwen, maar niemand in de media, of in het rapport, die daar met een woord over rept, dan stel ik mij daar serieuze vragen bij. Misschien bent u al vergeten dat er die dag witte bestelwagens doorheen New York reden, vol met explosieven, en met een tekening van een in de WTC torens stortend vliegtuid op de zijkant? Ook niet de moeite om te onderzoeken? Dat alles wijst maar naar 1 ding, dat er veel moeite is gedaan om de schuld te schuiven op de brand en de vliegtuigen, en over explosieven moest iedereen z'n mond houden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17143 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als laatste wil ik u nogmaals wijzen op het staal in WTC7 dat verdampt was: http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_apc.pdf Ik weet niet wat u denkt, maar dit document spreekt over een 'eutectic mixture' dat 'hielp' de instorting te versnellen. Waarom hecht u hier geen belang aan? Dat zijn harde bewijzen voor een gecontroleerde instorting door gebruik van thermate/thermite. En toch focust u zich liever op wat één man denkt waar te zijn? Hoeveel keer gaat u nog claimen op zoek te zijn naar antwoorden terwijl u moedwillig harde bewijzen links laat liggen? Laatst gewijzigd door Capsula : 7 mei 2011 om 14:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zever. Alex Jones is al op zowat alle grote Amerikaanse zenders te gast geweest. Samengevat: Steve Pieczenik (die alles te winnen heeft bij het verspreiden van dergelijke verhaaltjes om zijn boekenverkoop aan te zwengelen) heeft gehoord dat een Amerikaanse topgeneraal heeft gehoord dat ... Eens benieuwd of hij zijn belofte zal hard maken en dat ook onder ede zal komen vertellen. En dan nog: hij zou als geen ander moeten weten dat zo'n getuigenis waardeloos is, wegens complete hearsay. Dat is nu het grappige aan de conspiracy-mensen: altijd maar zagen en zeuren om bewijzen, maar zodra een of andere halve gare of charlatan de wildste zaken beweert, zonder enig bewijs, dan moet dat wel de waarheid zijn. Ik zal weer eens even mijn vermaarde kristallen bol bovenhalen: Pieczenik zal helemaal nergens komen getuigen en dan zullen de conspirationisten in koor zingen dat "ze" hem onder druk zetten, zijn familie bedreigen, [vul andere Hollywoodscenario in] en dat dit nu toch echt wel het ultieme bewijs vormt dat er iets niet pluis is.
Verder ben ik van mening dat dit eigenlijk allemaal geen fluit te maken heeft met internationale politiek, maar voer voor www.abovetopsecret.com. Het is overduidelijk dat een aantal posters hier daar hun mosterd halen. Hou het dan ook daar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17145 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17147 |
|
![]() Ik heb het dan ook niet specifiek over Pieczenik als ik het heb over halve garen. Wat weet jij nu wat zijn beweegredenen zijn, trouwens? Ik stel alleen maar vast dat voor alles wat de overheid of de MSM beweert, de conspirationisten de meest belachelijke eisen stellen qua bewijsmateriaal, maar dat dit helemaal niet geldt wanneer iemand iets beweert wat in hun kraam past. De manier waarop wat Pieczenik, zonder het minste bewijsmateriaal, gretig omarmd wordt, zegt meer dan genoeg. "Kijk, hij heeft een Ph.D. en heeft voor de overheid gewerkt, dus dan moet het wel waar zijn". Wat bijzonder ironisch is, want in ongeveer alle andere gevallen is om het even wie die bij de overheid heeft gewerkt bij voorbaat verdacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei nergens dat dat als bewijs moet dienen, maar jij gaat er gemakshalve van uit dat het niet waar is en verzint er allerlei theorietjes rond waarom het niet waar zou zijn. Dat zegt meer over u dan over mij hoor. Hij is trouwens niet de enige met "credentials" die ooit beweert heeft dat die al even dood is. Maar dat disregarden we meteen, dat past niet in ons kraam, dat zijn halve garen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan, de zoveelste poging om het complot uit te breiden tot "duizenden". Kom u nog eens mengen in de discussie wanneer je iets anders dan stromannen hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17150 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17152 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17154 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het enige wat je van dat forum kan zeggen is dat ze een breder spectrum aan onderwerpen bespreken met een open geest. Weinig verkeerd mee volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17155 |
Banneling
|
![]() Omda die meer te vertellen heeft dan die false flag waar jij u op blindstaart. Hij zou naar andere media kunnen stappen, maar voor andere verhalen wordt er geen zendtid gegeven. En de false flag claim is vrij mager. Dat wil niet zeggen dat het niet waar kan zijn of de rest van zijn verhaal niet interessant is of onwaar zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17156 | |
Vreemdeling
|
![]() Euh nee, "experts ter zake zoals zij", het ging wel duidelijk over de brandweermannen. Beetje bij de zaak blijven aub.
Citaat:
Hoeveel mensen hebben er trouwens hun mond voorbij gepraat over de valse vlaggen van de vorige eeuw? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17157 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17158 |
Banneling
|
![]() En omdat dat kanaal van die halve gare, daar ben ik het mee eens, meer volk trekt dan eender welke online gazet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17159 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17160 |
Banneling
|
![]() Dan is het toch ook relevant? Of ga jij beslissen wat er wel dan niet gepost mag worden. Alst u niet aanstaat leest er over of reageer er niet op.
|
![]() |
![]() |