![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij pleit - net als u - voor een afzonderlijke juridische constructie naast het huwelijk voor homoseksuelen. Dat is een ongelijke behandeling die niet op objectieve wijze kan verantwoord worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1704 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet? De mening van de "gewone man in het volkscafé of de voetbalkantine" vond ik toch behoorlijk overtuigend, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"§ 7. Elke handelwijze die er in bestaat wie ook opdracht te geven zich discriminerend op te stellen jegens een persoon, een groep, een gemeenschap of een van hun leden op een van de gronden bedoeld in § 1, wordt beschouwd als een discriminatie in de zin van deze wet."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, dat is inderdaad een ongelijke behandeling, maar dat is geen discriminatie daar het gaat om ongelijke gevallen. Net zoals het geen discriminatie is dat de overheid het gehandicaptestatuut heeft uitgewerkt dat niet toepasbaar is op niet-gehandicapten. Of zoals de regeling voor het sociale tarief dat niet toepasbaar is bij mensen die niet aan die voorwaarden voldoen. Enz. Ongelijke gevallen, ongelijke behandeling. Dat wel, maar geen discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat ook is de werkelijkheid, beste vriend, nl. een mengeling van goede en slechte ervaringen. Alleen moet men het wereldbeeld niet laten zakken naar het niveau van de mislukkingen en ongelukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1711 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1712 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg, gelieve u tot de juiste persoon te richten. Wisord meer bepaald. http://forum.politics.be/showthread....95#post5153295 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1714 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het omdat ze (tesamen) geen kinderen kunnen krijgen? Is het weer die onzin die hier als argument verkocht wordt? If so, dan zijn ook (hetero)koppels die geen kinderen willen of kunnen krijgen 'tegennatuurlijk', toch? Waar halen sommige mensen toch het onvoorstelbare lef vandaan om uit naam van 'de natuur' te spreken... om zo anderen te gaan veroordelen? ps: ik stel voor dat je je N-VA logo vervangt door een VB-logo. Daar hoort je discours thuis. Laatst gewijzigd door Zeno! : 9 december 2010 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij heteroseksuele koppels die geen kinderen kunnen krijgen, ligt het probleem niet bij de relatie zelf, maar bij een defect bij een van de partners (of allebei). Bij homoseksuelen houdt de relatie zelf in dat er geen kinderen kunnen komen. Dat lijkt me verre van onzinnig, wel integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1716 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1718 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat betekent het wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#1720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |