![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat de illuminati volgt.Ze weten wat ze doen. Het kaalscheren was o.m. een trigger voor mensen met o.a vigilante programmering. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 maart 2008 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17282 | |
Banneling
|
![]() well well well...
Citaat:
Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17283 | |
Banneling
|
![]() it is the plan stupid!
Citaat:
Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17284 | |
Banneling
|
![]() getver!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17285 | |
Banneling
|
![]() here you have it!
Citaat:
milk anyone? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17286 | |
Banneling
|
![]() chemtrails nonsens eh??
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17287 | |
Banneling
|
![]() Scientology is een illuminati tool, die ze gebruiken voor de Nieuwe Wereld Religie,
Citaat:
http://www.indymedia.org.uk/en/2008/03/394427.html Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17288 | |
Banneling
|
![]() right!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17289 | |
Banneling
|
![]() Hoe duidelijker kan het nog?
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17290 | |
Banneling
|
![]() mischien, mischien worden we wakker?
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17291 |
Banneling
|
![]() via Abu Ghraib laten de illuminati ons vast wennen aan de rituelen:
kent U deze nog?: ![]() the rite of the pyramid. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 maart 2008 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17292 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zie in vele NWO-berichtgeving niet echt een waarschuwing, eerder een stand van zaken. Mensen in de vorm van waarschuwingen langzaam laten wakker worden en beseffen dat het te laat is.
Noami Wolf komt zogezegd 'waarschuwen' voor iets, maar je kan niet anders dan besluiten dat het er AL IS. Die Noami komt gewoon effe zeggen hoe het zit. Het is een State of the Union toespraak. http://youtube.com/watch?v=RjALf12PAWc |
![]() |
![]() |
![]() |
#17293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17295 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het beest van hoofdstuk 14 is 2x het "eerste" beest of beter gekend wellicht als de antichrist (toekomstig leider van de NWO). Het lam is Jezus Christus U wou wat meer uitleg over de valse profeet, wel heel veel valt daar niet over te zeggen, behalve dat het (wellicht) de leider van de wereldreligie zal zijn en hij zal de mensen de antichrist laten vereren. Wie die antichrist is , wel voor diegene die er dan (nog) zullen zijn ..... ik denk dat er 2 manieren zijn om hem te identificeren (als we even abstractie maken van dat 666 nummer). Hij zal een convenant/overeenkomst aangaan met de "velen" (sommigen denken dat dit Israel is, maar dat staat er niet letterlijk , dus het zou ook wat anders kunnen betekenen, maar het gaat wel over een belangrijke overeenkomst die zeker overal in het nieuws zal komen !!). Deze zal de start van de laatste 7 jaar van Daniel inluiden (de echte start van de NWO ). Maar een nog duidelijker identificatie zal gebeuren in het midden van die 3,5 jaar. Dan zal hij de offers in de tempel (de joodse tempel zal opnieuw gebouwd worden en men is daar nu mee bezig , nog een teken trouwens dat de NWO niet meer veraf is) stopzetten en hij zal zichzelf uitroepen tot god en iedereen zal hem moeten vereren of sterven (dat is geen leuk vooruitzicht ). In verband met dat "merken" , staat er in hoofdstuk 14 wel iets heel belangrijks waar iemand me recentelijk op wees nl het volgende : "Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand," die zal "10 Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam. 11 En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt." Dus er staat hier duidelijk dat men blijkbaar alle 3 de dingen moet doen om veroordeeld(om dus als volgeling van het beest aangezien te worden) te worden. Hieruit valt ook af te leiden dat bepaalde mensen of groepen misschien gedwongen zullen worden om dat merkteken te accepteren en dat het dus niet enkel "vrijwillig" zal zijn of dat men dit wellicht ook bij baby's zal doen (en die kunnen niet nee zeggen ). Ik denk dat die gedwongen verering de oorzaak zal zijn van die vele doden en al de onrust van die tijd. Nog even terugkomen op die RFID chip trouwens. Het is niet uitgesloten dat de RFID chip nog zal verbeterd worden en dat het dus niet de huidige chip maar een verbeterde versie zal zijn die uiteindelijk zal gebruikt worden. Ik wil er wel op wijzen dat de FDA in 2005 toestemming heeft gegeven voor het gebruik van zo een chip om hem in te planten bij mensen ! En er zijn nu al mensen die zo een chip hebben ! Als we even kijken naar de GSM en hoe lang het duurde voor die bijna elke mens had bereikt dan zien we dus dat dit kan in een periode van 10 tot 15 jaar. Dus dat zou betekenen dat de NWO er al kan komen binnen deze termijn. Dit is dus geen verre toekomst meer, maar eigenlijk de heel nabije toekomst ! De chip wordt nu al gebruikt in bepaalde paspoorten, betaalkaarten enzo verder .. . Ook wordt hij al gebruikt bij dieren en nu is men ook begonnen bij de mens. We zijn dus heel dichtbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17296 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tja er is heel veel info over de NWO als je wat opzoekingswerk wil doen, maar vele mensen willen niet geloven dat er een NWO is of komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bon, heb je 1 bron ivm de NWO die ook maar een beetje serieus lijkt. Criteria voor een serieuze bron : 1, NIET anoniem. 2. Een track record dat toelaat de waarde in te schatten. 3. Acceptatie en citaties in de mainstream pers. Vrij evidente criteria, lijkt me. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17298 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er is geen NWO, het is een verzinsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben hier al lang aangetoond dat er geen vrije mainstrema pers is! Dus wat je zegt is een vorm van waanzin. Ieder ander had ik anders geantwoord, maar was jij niet degene die me wilde stenigen? Tsja, toen kwam er geen moderator tussenbeide. je wordt steeds zieliger en zieliger, wordt het geen tijd je gezicht eens te redden? Heb je nou zo'n bord voor je kop?!! Ongelooflijk!!!!! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17300 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U bevestigt hier wat ik zei nl dat er mensen zijn zoals u die niet willen geloven dat er een NWO actief is. Daarnaast stelt u hier absurde eisen. Volgens wat u hier zegt zou men nooit hebben mogen accepteren wat Galileo zei ....... wat hij was toen ook niet mainstream ! Opnieuw wordt hier ook het "meerderheidsargument" of "populariteitsargument" gebruikt. Dit heeft 0 waarde. Wat bedoelt u precies met een "trackrecord" ? Iemand of iets die of dat telkens correct is geweest in het verleden en dus betrouwbaar is ? Tja die bestaan maar opnieuw zal u ze niet accepteren omdat ze niet mainstream zijn of volgens u zelfs niet eens betrouwbaar. De waarheid is vaak wat men wil dat ze is en als men niet wil zien ......... dan kan men daar niks aan veranderen. Daarnaast heb ik voorspellingen op dit forum geplaatst en ik zal aan u ook mijn vraag herhalen ...... als deze voorspellingen uitkomen , gaat u het dan geloven of zal u zich dan opnieuw laten misleiden ? Over die anonimiteit, de filmpjes die ik hier op het forum gezet heb zijn niet anoniem. Die man zijn naam is bekend en staat zelfs in de titel van de filmpjes denk ik. |
|
![]() |
![]() |