![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17481 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verklaar eens, hoe komt het dat ik en vele anderen nog niet gestorven zijn van dat Belgengif? Er zijn zelfs ouderen die dat drinken, mensen die Heineken drinken sterven zeker niet of later, haha triest ![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 4 december 2011 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 december 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17483 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17485 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan forumlid system;
aangezien u deze discussie begon, over het feit dat een Nederlandse journalist getuigde dat Vlaanderen en Nederland niet samengaan. Vraag ik mij toch wel af hoe u er nu naar tegen kijkt, nu dat recentelijk bekent is geworden dat na de Taalunie, Vlaanderen nu ook met Nederland een Denktank gaat oprichten op voornamelijk economisch gebied. Wat er zodoende toch op neer komt dat die journalist er naast zit. PS: Ik ben nieuw kwa aanmelding, maar ik volg dit forum al een behoorlijk lange tijd, ik wil mij best eerst voorstellen, alleen weet ik niet waar ik dit het beste kan doen. Groeten, Pinda / Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#17486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17487 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan Henri1,
De rede waarom ik deze vraag stel aan system is, omdat hij deze discussie begon, hij heeft deze journalist aangehaald als voorbeeld, met ik neem aan als bedoeling een bevestiging van zijn mening. Ik was gewoon nieuwsgierig of zijn mening in deze inmiddels is veranderd, gezien de recentelijke ontwikkelingen op dit gebied. Verder had ik zeker graag ook deze vraag aan de des betreffende journalist willen stellen, maar volgens mij heeft hij geen account op dit forum. Groeten, Pinda / Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#17488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17489 |
Gouverneur
|
![]() Ik ken ook zoveel mensen die getuigen: Vlaanderen en Wallonië gaan niet samen.
![]() |
#17490 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17491 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17492 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17493 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zodoende dat ik weet dat u en Henri1 nogal van mening verschillen (zacht uitgedrukt). Maar goed ik ben nieuw, bovendien het is .BE en niet .NL dus ik gedrag mij netjes.. ![]() Groeten, Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17494 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17495 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Waar kan je je trouwens als nieuw forumlid het beste jezelf voorstellen?, wat ik trouwens ook vreemd vind is dat ik mijn eigen schermafbeelding niet krijg te zien.. Hij voldoet tocht echt aan de eisen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17497 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het is te merken, arme stakker...
![]() |
![]() |
#17498 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou van een nationale sponsor toch heel anders verwachten nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17500 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er is wél een journalist van HP/De Tijd die met naam en toenaam bekend is en het tegendeel betoogt: Stan de Jong. Zijn zes tekstbladzijden lange bijdrage verscheen met een over twee bladzijden gespreide titel in het nummer van mei 2001 vanaf bladzijde 32. Dat is wat ik versta onder een natrekbare bron. Zelfs als de onbekende journalist geïdentificeerd kan worden blijft het nog altijd zijn mening tegen die van Stan. Een 1-1 gelijkspel dus, waar ieder zijn eigen ervaring tegenover kan stellen.
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |