![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17921 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zucht je snapt er niks van Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17922 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij dit allemaal onzin vindt dan is dat jou zaak, maar dan vraag ik me af wat je je tijd hier nog aan't verspillen bent, als je het toch allemaal maar zever vindt. Ik zou zeggen wees niet zo snel om een oordeel te vellen maar onderzoek, analyseer en wik het één tegen het ander af, want het bestaat uit zoveel lagen en verbindingen zoals Pindar zegt. Ik zelf neem geen mening in maar blijf gewoon kritisch en alles uitspitten en ik zal wel zien waar dat me brengt. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 17 mei 2008 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17923 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17924 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen of sterke vermoedens moet je van Pindar niet verwachten, die geeft hij toch niet, dus dat vraag ik al lang niet meer. Ik vroeg enkel welk soort onderzoek hij zelf eigenlijk al gevoerd heeft, want hij zeurt iedereen de oren van het hoofd dat men zelf onderzoek moet doen. Het is normaal dat er dan eens gevraagd wordt : zeg Pindar, van onderzoek gesproken, wat heb jij allemaal zelf onderzocht, en op welke wijze ? Het feit dat hij niet antwoordt, zegt veel over zijn "onderzoek". En als iemand dergelijke simpele vragen niet lijden kan, hoort deze persoon niet thuis op een forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17925 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 17 mei 2008 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17926 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben 100 pct zeker dat jij een dubbelnick bent.
Voorbeelden? Heb eens door uw profiel gewandeld. Geregistreerd op 22 april ll, dus een paar weken terug. Amper 180 posten, waarvan geen enkele serieuze, nagenoeg allemaal one liners en pure zever, dus geen enkele serieuze bijdrage of stelling. Je klapt wel alsof je hier al jaren aanwezig bent. In het onwaarschijnlijke geval dat je idd een nieuwkomer bent, waarom dan direct tegen Pindar te keer gaan zonder al zijn bijdragen gelezen te hebben. Ge gaat mij niet wijsmaken dat ge al zijn posten en bijdragen al gelezen hebt op die korte tijd als nieuwkomer. In elke optie dan ook (wel of geen dubbelnick), het is duidelijk dat ge niet ter goeder trouw (debatteren met respect voor uw opponent) bezig zijt, maar snel efkes komt ridiculiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17927 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Akkoord, maar (en dat is niet tegen u gericht), dan moet het wel debatteren zijn, op gelijkwaardige wijze, en met op zijn minst een beetje respect voor andere meningen en personen. Mijn eigen ervaring is dat Pindar en co heel veel interessante zaken, links, gedachtengoed aanbrengen. Aleen dat al is keiveel waard. Ik ben het ook niet altijd met hem eens, en het gaat dikwijls idd om een "geloof", maar dat maakt hem absoluut geen gek, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17928 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, als je sedert lange tijd bij hoog en laag uitroept dat alles één groot complot is, dat de illuminaten sinds mensenheugnis de hand in alles hebben, dat de Engelse royalty in feite reptielen zijn in vermomming èn dat Jan met de Pet te idioot of te bang is om dit allemaal in te zien, mag je echt wel eens met een aantal bewijzen op de proppen komen. Klinkt niet onredelijk, non ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17929 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17930 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het zo flagrant en "smerig" is, waarom procederen de betrokkenen dan niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik aan de 9/11-"discussie" niet meer meedoe heb ik aldaar gegeven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 mei 2008 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17932 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17933 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah ik zie de eerste beledigingen al komen... ![]() Die vragen waren niet manipulatief Madamme. Je bent verstandig genoeg om eventuele manipulaties aan te duiden. Je ging door de mand en je bent weggelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen kan men niet beledigen.
![]() Een leugen, ook gevolgd door ![]() Citaat:
Speel nu maar met iemand anders verder.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 mei 2008 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17935 | |
Europees Commissaris
|
![]() Goed gezien, zo heb je altijd gelijk...
Citaat:
verklaar aub? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17936 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, wat de Engelse royalty betreft dat gaat me ook wat te ver, maar de illuminatie zou best kunnen bestaan. Het zou best mogelijk kunnen zijn dat er een schaduwregering bestaat uit machtige bankiers, industriëlen en politieke leiders enz. Waarom niet, er gebeuren nu éénmaal rare dingen in deze wereld. Men moet alles wat men onderzoekt uit verschillende hoeken (standpunten) bekijken en zo kom je dan misschien tot een wat ruimer inzicht. De dingen die naar jou gevoel en denken niet lijken te kloppen die drop je gewoon en je gaat gewoon verder met onderzoeken, dat is het enigste wat men kan doen. Staalharde bewijzen in verband met de NWO kan de gewone man met de pet niet krijgen want wij moeten ook maar verder gaan op wat we lezen en horen van buitenaf maar je kunt wel uit kritisch zelfonderzoek toch al iets opmaken voor jezelf of dit mogelijk zou kunnen zijn. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 17 mei 2008 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17937 |
Banneling
|
![]() kamiel spieces, straddle,
Bedankt! Het is vaak zwaar om tegen de stroom op te zwemmen, en, zoals gezegd, natuurlijk mogen de mensen een eigen mening hebben! Maar wat er aan komt is zoooo belangrijk, dat ik alle shit, ridiculisaties en Ad Hominum shit maar voor lief neem. Maar de bovenstaande reacties voel ik me gesteund en gesterkt, en dat maakt het weer wat makkelijker om door te gaan. Thanks! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 mei 2008 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17938 |
Parlementslid
|
![]() als je aan Clinton vraagt wat ze bij de Bildergroep deed de laatste keer in ...
Loopt ze al hoonlachende weg en geeft geen antwoord. Filmpje op Youtube Daaruit blijkt geheimhouding en dat hoort niet in een democratie; Die mensne worden betaald om het volk te vertegenwoordigen, door het volk. En als ze dan iets doen en je vraagt ernaar .... is dat het antwoord Dat is voor mij al bewijs van iets dat niet klopt en gevaarlijk is voor ons.:cry http://www.youtube.com/watch?v=7wB0h9F-DxI#SpOu3ZNQPtc Laatst gewijzigd door Babylonia : 17 mei 2008 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17939 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Chapeau Pindar dat ge steeds uw hoffelijkheid en kalmte kunt bewaren tussen al die aanvallen door!! Een voorbeeld voor anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17940 | |
Banneling
|
![]() Voor de mensen die denken dat de officiele ('educatie'=indoctrinatie) goed en bla bla is.
even het volgende: Citaat:
Hoofdstuk 15 Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 mei 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |