Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2013, 12:07   #161
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ongrondwettelijk.
Ongrondwettelijker.
Ongrondwettelijkst.
da's een uitzondering, die heeft 4 trappen v vglking

Ongrondwettelijk<Ongrondwettelijker<ongrondwetteli jkst<Belgisch
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 12:29   #162
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

[quote=peter1962;6815119]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

Dat Rademakers een politieke benoeming was staat als een paal boven water. Of al de hem door doorbraak tenlaste gelegde feiten ook juist zijn weet ik niet. Maar ik sta bijzonder wantrouwig en uiterst voorzichtig tegenover politieke dossiers/afrekeningen die uit de hoek van Doorbraak.be komen, niet voor niets noemt men dat de Pravda van de N-VA. Om de schijn hoog te houden heeft peter de roover ontslag genomen uit het partijbestuur, maar de persoon blijft wie hij is. Daarover moet men ook niet flauw doen. Verder lees ik in het artikel dat er zelfs een verwijzing naar Grammens is. Van bewijsvoering gesproken... Dit moet zowat de kampioen van de vooringenomenheid zijn.

Inhoudelijk merk ik dat VRT offficieel volgende antwoorden heeft gegeven o.a. terug te vinden op de website van deredactie.be



link : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...media/1.943878
ik ga met jou niet over de bron discussieren, maar laat ons even naar de inhoud kijken :


euhm de feiten (inclusief de dreigmail) zijn inmiddels bevestigd door en DT en DM dacht ik ...

en onderschat Wim van den Eynde niet, Vranckx is het nog niet te boven ...
http://www.readmylips.be/nl/sprekers/wim-van-den-eynde

fyi : die bedreiging is naar aanleiding vh voornemen om een reportage te maken over de Fortis affaire ... niet over zijn boek 'De Keizer v Oostende' ...
Fortisaffaire waarvan nu toch al wel bijna alle financiële deskundigen (Van de Cloot, De Keyzer, Noels, Paepen, etc...) bevestigen dat in gelijk welk ander land ... er al betrokkenen (Lippens, Reynders en Leterme om ze niet te noemen) in de gevangenis zouden zitten.

ondertussen werden de bezwarende mails tssn Lippens en Votron en Mittler al in DeTijd gedrukt dacht ik zo ...

Citaat:
Mittler : "Maurice, en toute amitié et confiance.... Je me permets de te demander de ne pas envoyer de pareils mails, ils laissent des traces.’’
nog zo'n drietal dat in de US ongetwijfeld al achter tralies zat ... terwijl in B DS dan een bijdrage schrijft en ervoor pleit ze als 'straf' hun eigen knoeiboel te laten saneren ... maw duw die stelende beren de honingpot maar terug in handen ineens
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be