Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 24 februari 2011, 23:10   #161
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
dat lijkt me wel degelijk het geval te zijn hoor
U was dan ook niet aanwezig in die draad van illwill, vanmiddag, waar 't eigenlijk over gaat.
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:12   #162
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dit zijn de linken naar de posts van Sus die ik meldde en geknipt werden.

http://forum.politics.be/showthread....02#post5017002
http://forum.politics.be/showthread....64#post5237364
http://forum.politics.be/showthread....01#post5279901

3 verschillende mod's, en "dezelfde mod" die Sus bedoelde zit er niet bij.
Nidstang?

Nu bent U wel heel erg aan 't 'liegen'<---dat is 'n inhoudelijke reactie volgens 'n bepaalde mod.
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:13   #163
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nidstang?

Nu bent U wel heel erg aan 't 'liegen'<---dat is 'n inhoudelijke reactie volgens 'n bepaalde mod.
Het is de eerste leugen niet waarop mevrouw artisjok betrapt wordt.
Sus Iratus is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:17   #164
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Drie verschillende moderatoren ja, waarvan twee een bericht van mij gemoddereerd hebben. Het derde bericht echter, is niet van mij, maar van iemand anders.
Uiteraard ontken je dat Nidstang je dubberlnick is. Je was toen nog gebannen.

"en "dezelfde mod" die Sus bedoelde zit er niet bij." klopt ook, hé!

Wat schiet er nog over van je bewering?
artisjok is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:18   #165
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is de eerste leugen niet waarop mevrouw artisjok betrapt wordt.
Het is niet de eerste leugen waaraan ze is doodgegaan.


Bovendien, dat; "U liegt, leugens, leugenaar" zijn géén inhoudelijke reacties, draagt niets bij en verstoort de harmonie in 'n draad, maar...daar degene die hier die woorden & uitdrukkingen geïntroduceerd heeft, nooit voor op de vingers getikt is en bovendien zelfs de hand boven 't hoofd wordt gehouden door te verklaren dat 't 'n 'inhoudelijke reactie' zou zijn, komt de boemerang gewoon terug.
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:27   #166
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.886
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
U was dan ook niet aanwezig in die draad van illwill, vanmiddag, waar 't eigenlijk over gaat.
nee, ik heb een leven. Sorry.
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:29   #167
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
nee, ik heb een leven. Sorry.
Ah ok, en op dit moment niet dan?
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:29   #168
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Uiteraard ontken je dat Nidstang je dubberlnick is. Je was toen nog gebannen.

"en "dezelfde mod" die Sus bedoelde zit er niet bij." klopt ook, hé!

Wat schiet er nog over van je bewering?
Het is echt zeer ernstig met u. Dat u met flagrante leugens af moet komen om uw vermeende gelijk proberen te halen.

----

En dit beste moderatie, is de gebruikelijke modus operandi van onder anderen dit sujet.
Leugens verspreiden, mistgordijnen optrekken, offtopic gaan en het hele verdere arsenaal aan getrol. En daarin blijven volharden met een kwaadaardigheid waar de honden geen brood meer van lusten. En net zo lang blijven dooretteren tot iemand uit de slof schiet om dan triomfantelijk op het rode driehoekje te kunnen klikken.

QED
Sus Iratus is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:29   #169
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Er is niets voor niets een cordon sanitair tegen extreem rechts. Toch mogen deze lui hier ongestoord hun kanker uitbraken. Dan nog durven klagen over intollerantie, dat kan ik niet vatten. Die hun opvattingen en meningen zouden net zoals het cordon onderdrukt moeten worden.
Ja Zeikstraal!
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:30   #170
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.886
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ah ok, en op dit moment niet dan?
blijkbaar niet hé
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:31   #171
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
Er is niets voor niets een cordon sanitair tegen extreem rechts. Toch mogen deze lui hier ongestoord hun kanker uitbraken. Dan nog durven klagen over intollerantie, dat kan ik niet vatten. Die hun opvattingen en meningen zouden net zoals het cordon onderdrukt moeten worden.
U zou een goede stasi geweest zijn meneer de OnverkozenZeikstraalXing-hoEnnogeenaantalanderenicksmeerPresident.
Sus Iratus is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:32   #172
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het is niet de eerste leugen waaraan ze is doodgegaan.


Bovendien, dat; "U liegt, leugens, leugenaar" zijn géén inhoudelijke reacties, draagt niets bij en verstoort de harmonie in 'n draad, maar...daar degene die hier die woorden & uitdrukkingen geïntroduceerd heeft, nooit voor op de vingers getikt is en bovendien zelfs de hand boven 't hoofd wordt gehouden door te verklaren dat 't 'n 'inhoudelijke reactie' zou zijn, komt de boemerang gewoon terug.
Maar ondertussen krijgt ze weer voor mekaar waar het om te doen is, de topic ondersneeuwen en veel aandacht vragen, voor zichzelf.
Bij het onderwerp blijven is even de beste tacktiek!
alice is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:32   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
blijkbaar niet hé
Gotcha!
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:36   #174
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is echt zeer ernstig met u. Dat u met flagrante leugens af moet komen om uw vermeende gelijk proberen te halen.

----

En dit beste moderatie, is de gebruikelijke modus operandi van onder anderen dit sujet.
Leugens verspreiden, mistgordijnen optrekken, offtopic gaan en het hele verdere arsenaal aan getrol. En daarin blijven volharden met een kwaadaardigheid waar de honden geen brood meer van lusten. En net zo lang blijven dooretteren tot iemand uit de slof schiet om dan triomfantelijk op het rode driehoekje te kunnen klikken.

QED
Ik hoop dat de moderatie deze discussie volgt!Want hier gebeurt precies wat velen de kast opjaagt, doet afhaken, discussies lamlegt en een voorbeeld is van gedrag wat door verschillenden hier omschreven is.Dat dit gedrag zou worden aangemoedigd vanuit de moderatie, ookal zou het er maar eentje zijn, is het eigen forum opbranden.
alice is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:38   #175
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is echt zeer ernstig met u. Dat u met flagrante leugens af moet komen om uw vermeende gelijk proberen te halen.

----

En dit beste moderatie, is de gebruikelijke modus operandi van onder anderen dit sujet.
Leugens verspreiden, mistgordijnen optrekken, offtopic gaan en het hele verdere arsenaal aan getrol. En daarin blijven volharden met een kwaadaardigheid waar de honden geen brood meer van lusten. En net zo lang blijven dooretteren tot iemand uit de slof schiet om dan triomfantelijk op het rode driehoekje te kunnen klikken.

QED
D�*t is inderdaad de hele problematiek, maar, 't zou zo erg nog niet eens zijn als betreffende forumgangster (pun intended), niet steeds weer de hand boven 't hoofd werd gehouden door 1 bepaalde mod waar ze innige vriendjes mee is, als er op zn minst 'n schijn van onpartijdigheid zou opgehouden worden, mensen worden bestraft voor exact dezelfde feiten als waar anderen niet voor bestraft worden, ik gaf eerder in de draad al 1 voorbeeld, maar er zijn meerdere, helaas werd 't meeste verwijderd vandaag, ik heb in de haast maar 1 enkele screenshot kunnen maken, jammer, dan zou ik de 'partijdigheid' hier open en bloot op 't forum kunnen zwieren, jammer, maar helaas ging 't verwijderen en punten uitdelen allemaal in ijltempo....overleg met de mods onderling...jaja
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:41   #176
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onverkozen President Bekijk bericht
? Anyway, ik spreek namens de ganse belgishe én vlaamse bevolking. (Een 10% marginale vlamingen buiten beschouwing gelaten)
De vraag is "hoe lang nog"..... voor ballingschap zich opdringt
lantjes is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:43   #177
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar ondertussen krijgt ze weer voor mekaar waar het om te doen is, de topic ondersneeuwen en veel aandacht vragen, voor zichzelf.
Bij het onderwerp blijven is even de beste tacktiek!
Je hebt gelijk, maar d�*t is ook deel van 't probleem, die boemerang die de heilige drievuldigheid terugkrijgt, waarvoor ze zelf nooit op de vingers getikt zijn.
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:45   #178
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Alleen moderatoren kunnen gewiste berichten nog lezen met hun moderator-account.

Maar met een beetje geluk heeft iemand in alle consternatie het hoofd koel gehouden en screenshot'jes gemaakt, opdat men niet zal vergeten.

Wat ik me in elk geval nog wel herinner, is dat moderator Akira pontificaal stelde dat er niet met privégegevens werd gestrooid omdat het e.e.a. schijnbaar al bekend was, of woorden van gelijke strekking.

Diezelfde moderator heeft dan wat gezegd over ontopic reageren en ophouden met ruziemaken, en begon daarna driftig heel veel berichtjes te wissen.
Dat zou dan een grote onwaarheid zijn die verkondigd werd ,omdat ik tegen die verdachtmaking vanmorgen al onmiddellijk gereageerd heb, voordat die moderator is beginnen reageren.
De moderatie wist dus al wat daarover gedacht werd en wat mijn verwachtingen waren. Het gaat er niet om of de beweringen van Arti waar zijn, maar wel dat zij dit als dusdanig even op een openbaar forum pleurt, daarover nog een discussie houden zou on. voor. stelbaar zijn!
alice is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:48   #179
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt gelijk, maar d�*t is ook deel van 't probleem, die boemerang die de heilige drievuldigheid terugkrijgt, waarvoor ze zelf nooit op de vingers getikt zijn.
Ik weet niet of dat nooit gebeurd is, maar in ieder geval is dit gedrag iets waarmee de moderatie beter wat zou doen, aanspreken zou al iets zijn.
Maar we kunnen zelf ook best wat ondernemen, bij iedere opmerking waaruit hufterig gedrag blijkt, massaal op het rode driehoekje drukken!
En motivatie waarom je vind dat het hufterig gedrag is ineens bijdoen.
alice is offline  
Oud 24 februari 2011, 23:51   #180
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

tussen "voor" en "ballingschap" hoort eigenlijk "uw" te staan en zal uw stem, 90% van de Vlaamse bevolking volgens uw schrijven, ook hier alweer niet meer te genieten zijn.....als dubbelnick van een banneling duurt het meestal niet lang....

Laatst gewijzigd door lantjes : 24 februari 2011 om 23:52.
lantjes is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be