![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat is altijd zo, in elk land ter wereld Stel een hypothetisch land, 20 000 inwoners, twee kieskringen, 100 zetels te verdelen. Kieskring A, is een conservatief landelijk district dat niet aan contraceptie doet. Bovendien is het arm en stelt de gezondsheidszorg niet veel voor, dus ouderen sterven vroeg. 2000 stemgerechtigen 7000 -18 jarigen 1000 niet-stemgerechtigde buitenlanders Kieskring B, is een stedelijk district. Mensen zijn bezig met hun carrière en hebben weing tijd voor kinderen. De gezondheidszorg is goed uitgebouwd en ouderen leven lang. 6000 stemgerechtigden 3000 -18 jarigen 1000 niet-stemgerechtigde buitenlanders. In een logica die elk land ter wereld volgt krijgen beide kieskringen 50 zetels. Ze hebben immers elk evenveel inwoners. In jouw logica krijgt kieskring B 75 zetels, terwijl kieskring A 25 zetels krijgt. Democratisch? Beide hebben nochtans evenveel inwoners...
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verhofstadt doet dat goed.
we zullen binnekort weer overeen komen met de walen, en dat is goed. Met al die vlaamse zever
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het fusioneren van de 19 baronieen dat zie ik niet snel gebeuren. Daarvoor is het verschil in rijkdom tss. de gemeenten te groot. de rijke gemeente gaan dit noot aanvaarden. Brussel heeft enerzijds een gewestelijk BNP (BPI) dat het dubbele bdraagt van Vlaanderen en anderzijds de grootste werkeloosheid. M.a.w. in Brussel leven zeer rijke en zeer arme mensen naast elkaar, maar niet met elkaar. Hoe de fusionering zou kunnen bijdragen tot meer ruimte, dat begrijp ik niet goed. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een onjuiste stelling. Aan de hand van de statistieken van de verkiezingen kan je niet alleen nagaan hoeveel personen per kieskring gestemd hebben maar ook hoeveel ingeschreven stemgerechtigden er per kieskring zijn. Wel in functie van dit laatste criterium klopt de zetelverdeling precies.
|
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Laat de boel dan maar liever verder rotten. Beter geen akkoord dan een slecht akkoord.
Van de Vlaamse voorstellen kan iedereen beter worden. Maar omdat de Walen schrik hebben van hun eigen schaduw mag er niets veranderen in dit land. Laat ze zich maar vastklampen aan hun status quo. Op den duur zullen de meeste Vlaamse parlementsleden wel inzien dat het kiezen zal zijn : ten onder gaan met Belgique of boven water blijven met Vlaanderen. Als Di Rupo alles afmeet aan "worden de Walen er beter van" is er dan niemand die inziet dat dat gewoon wil zeggen...... EIGEN VOLK EERST. Aja das juist, ne Waal mag dat. Ne Vlaming niet. Was ik even vergeten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier heb je natuurlijk een punt, maar ik kan moeilijk aannemen dat de grote bevolkingstoevloed van de laatste jaren ongebreideld zal doorgaan. Bewijzen heb ik hier natuurlijk niet van.
|
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Hartverwarmend inderdaad, in tegenstelling tot de azijnpisserij, het negativisme en de afbraakpolitiek die van jouw en de meestal vlaams nationalistische posters uitgaat....
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals dat zo vaak is met azijnpissers en afbrekers van alles wat Vlaams en niet Belgisch genoeg is: Wat je zegt ben je zelf.
#175 |
|
![]() Moet jij niet wenen omdat de vlaamse onafhankelijkheid niet zal doorgaan?
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf dat ne keer allemaal braafkes in het Frans.
|
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
maar ik ben zeker ook niet anti-Belgie. Alles moet blijven zoals het was. Zo was het goed ![]() Lang leve Belgie ![]()
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je tegen België bent, dan ben je nu al een azijnpissende negativist die enkel aan afbrekerij kan doen .. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Waarom? begrijp je geen nederlands?
#180 | |
|
![]() Citaat:
de meeste wel ja ![]()