![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wat ons de vele waarheden, feiten, mythes en fabels over de oprichting van de NSV vooral leert, is dat een goed gestruktureerde studentenbeweging zich kan voortzetten in le pays réel. Want het is en blijft toch erg opvallend: Valkeniers, Dewinter, Penris, Van Hauthem, etc. Ze hebben ook een opmerkelijke overeenkomst. Ze waren allen actief in de eerste 15 jaar van de NSV.
Laatst gewijzigd door grossfaz : 14 januari 2008 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zeker, het zijn er teveel om op te noemen. Zowel de top als het middenkader bestaat in belangrijke mate uit leden van de NSV tot grosso modo 1992. De kwaliteit die de NSV sindsdien aflevert is toch van een andere orde. Dat is nu toch op zijn minst eigenaardig te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de rest hang je inderdaad af van generatie of zelfs van plaats om een goede lichting te vinden. Maar ik zie vandaag stilaan een nieuwe generatie komen, zowel van bij NSV als KVHV in het Gentse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grossfaz : 14 januari 2008 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Frank van Hecke was inderdaad een prachtvoorzitter. Een man die de erfenis van karel Dillen, rechtlijnig, consequent en programmavast gedragen heeft. Een man die ik als Vlaams natioanlist enorm bewonder en een man die de Vlaamse zaak 12 jaar compromisloos gediend heeft! Het ga je goed Frank! En weet maar zeker dat al diegenen die denken of dachten het VB simpel uit elkaar te fietsen, v
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() ...
van een kale kermis zullen terugkeren! Aan de nieuwe voorzitter Bruno Valkeniers : van harte welkom!
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Een overzicht van de gebeurtenissen in de afgelopen maanden:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Zijn er al meer dan eens geweest, kijk maar naar de kamerlijst in Limburg, daar blijft niet veel meer van over buiten wat ongoochelde die opstapten.
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch belangrijke correctie: overzicht door de bril van Brinkman
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() En Nele Jansegers! Jarenlang bekwame rechterhand van FVH, nu senator
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/files/200...ettingdshn.pdf
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van Bart Brinckman komt, zou ik er toch maar soepkom zout bij nemen hoor. Als het over het Vlaams Belang gaat, is het niet de eerste keer dat hij staalhard mag liegen in Het Nieuwsblad en De Standaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Verder een voorspoeding en gezond 2008 gewenst, goede kameraad. ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 14 januari 2008 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Hoe ik FVH leerde waarderen.
Er werd me geraagd om lijstduwer te zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik was een gegeerde kandidaat. Eerst schrok ik een beetje terug, maar toen besloot ik: d�*t moet ik doen. Kopman van de lijst FVH was tevreden met mijn toezegging. Toch stelde hij hij een week bedenktijd voor en pas nadien mijn besluit te nemen. Een moeilijk man verliet onze VB-afdeling met slaande deuren op een alles behalve behoorlijke manier. Het kwam uiterst ongelegen. FVH schreef toen een brief aan alle afd.-leden en benadrukte vooral niet te vergeten dat die man toch jaren met ons samengewerkt heeft. Tijdens de kiesstrijd schreef ik meerdere pamfletten voor onze afdeling. Ik was nog niet zo lang lid van de partij en heb goede herinneringen aan vele vreemdelingen die ik tijdens een druk beroepsleven wereldwijd ontmoette. Ik heb dus 'een hart voor vreemdelingen'. FVH vroeg me over dat onderwerp te schrijven maar ik moest wel volledig achter mijn tekst staan. Iets wat ik uiteraard altijd doe. Ons programma kan op een aanvaardbare manier verklaard werden. Wat ik schreef was zeker aanvaardbaar: een lid van Agalev vroeg me waarom ik niet op hun lijst stond.
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Juist !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling