![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Added by Mira Vogel on February 06, 2008 10:55:20 PM. We've removed this story for the moment because we've been informed that it isn't true. DH Juist, en links in het kader: Für Juden verboten ! Daarmee zien wij op welke sites Blokkers zich amuseren... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt er weeral niets van begrepen. http://www.engageonline.org.uk/blog/article.php?id=648
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 8 februari 2008 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
De vereniging had uiteraard eerst kritiek om die onaanvaardbare brutaliteit jegens een Joodse klant op de Brugse Grote Markt. Die vereniging verklaart nu vernomen te hebben dat het niet juist is, en stop de bespreking ervan. Ik nodig alle deelnemers aan dit onderwerp uit om eens te herlezen wat ze hier schreven. Sommigen mogen met schaamterood op de wangen nederig hun verontschuldigingen aanbieden. Eens benieuwd!
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom mensen de moeite doen om zoets te posten, dat snap ik niet
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() een beetje zoals de openingspost die voorgesteld wordt als repressentatief voor het "Vlaamse Volk"?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is trouwens dat grappig dat iemand die Vlaanderen verlaat meteen wordt aangekeken als een dikkenek die niet langer bij de vlaamse boerkens wil zijn. Dat is niet meteen van zo'n ruimdenkende aard dat je wil teruggaan. Het is gewoon een egoistische reflex omdat me zich ofwel niet goed genoeg voelt, of omdat men hetzelfde wil. Ik heb daar niks mee te maken, maar toch ben ik het blijkbaar die wil laten voelen hoe kneuterig en enggeestig ze zijn. Als je bewijs wil dat ze enggeestig en kneuterig zijn, dat heb jij dit wel mooi geleverd hier. Ik blijf er trouwens wel bij dat La Flandre Profonde onbeschoft en onwetend is. Het is verbazend wat voor dingen soms nog uit de Vlaamse mond komen. Pas op, dit is niet uniek in Europa hoor, maar er zijn toch regio's waar men enkele decennia verder staat.
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, dat is mijn mening. Mag dat niet?
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het. Ik lees het Brugsch Handelsblad bij mijn bomma. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() [quote=solidarnosc;3246518]Nu ondanks het verbod staan er nog steeds mensen aan de ingang van die restaurants te lummelen. Misschien proberen ze via telepathie mensen binnen te draaien. QUOTE]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() nee, iedereen heeft recht op een hokjesmentaliteit. Maar dan moet je je vooral niet verheven voelen boven dat Vlaamse Volk, als je je schuldig maakt aan de feiten die je probeert aan te klagen. Balk - splinter, weet je wel.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK ik geef het toe
hoewel ik blank ben, Belg, Vlaming met Vlaamse voorvaderen die al minstens tientallen generaties in Vlaanderen wonen, geboren en geotogen ben in West-Vlaanderen en er mijn voltallige familie heb wonen, ben ik inderdaad erg racistisch tov de Vlamingen en u bent een intellectueel zwaargewicht
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik voel me wel degelijk verheven boven personen die racistisch zijn niet omdat ze verstandelijk beperkt zouden zijn, vaak integendeel, maar om dat ik hen beschouw als te bang, te lui, te egoistisch zijn, te lage morale waarden hebben dat heeft niks met een Volk te maken, want dan kan je evengoed zeggen dat ik me meer waan dan een Oostenrijker, waar nonsensikaal is
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Partijlid
|
![]() In een kosmopolitische stad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is niets meer dan een stelling zonder zelfs maar enig anecdotisch bewijsmateriaal maar iets zegt me dat dit een doordenker is, u zinspeelt wellicht op de PC'ers ?
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zelf de vb'ers noemen zich democraten dus veel betekent die term niet meer