![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() In het napraten bent u een meester. En daarna houdt uw meesterschap op.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2008 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() allee we weten dat ook weer!!!!
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...partheid.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die man stijgt in mijn achting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel'. Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2008 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon de waarheid. En niets meer of minder. U weet dat toch ook. Lees het interview in De Morgen. Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2008 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Welke leugen?
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Dat het VB altijd oreert dat het tegen discriminatie is. Het aparheidsregime van Suid-Afrika was één grote discriminatie. En toch had Valkeniers geen enkel probleem met de apartheid. Hij vond het een prima systeem.
Vanhecke zag daar evenmin graten in (in de apartheid wel te verstaan). En volgens mij hebt u daar evenmin problemen mee. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mijn moeder zat tijdens het 1000jarig rijk in een concentratiekamp Het VB spreekt soms democratische taal, uit angst om anders inderdaad verboden te worden, we moeten dus niet naar hun woorden luisteren, maar wel naar hun daden kijken. BV sympathisanten doen hier bedekt aan negotianisme, openlijk pleiten ze voor een dictatuur naar nazi-model, ze verheerlijken SS en Nazicultuuruitingen (vergetend dat cultuur naar de wapens moet doen grijpen) Kortom : hun heimwee naar een geweldadig systeem is hoorbaar achter hun door de antiracisme en antilasterwetten van dit land gesmoorde mondjes (<wij weten wat U denkt...) & inderdaad in West Europa is er een kiezerspotentieel van 30 % extreem-rechts denkenden xenofoob en orde en tuchtlievende mensen, die van het principe houden dat iedereen zijn plaats in de maatschappij moet kennen en daarnaar moet handelen. Nadenken en protest verboten ! & Dat is angstaanjagend !
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over de 'kleine' apartheid ben ik heel wat minder enthousiast maar ik denk niet dat je er langs kan dat veel zwarten en Aziaten het zeker niet slecht hadden in Zuid-Afrika. Er waren ook al rijke zwarten in Zuid-Afrika. En dat heel wat landen best minder noten op hun zang zouden hebben qua minderhedenbeleid, zelfs vandaag. Ondertussen zijn duizenden ervaren krachten gevlucht voor het geweld, onder meer naar Nieuw-Zeeland, en worden er regelmatig blanke boeren afgeslacht als vee. Maar de internationale media heeft meer oog voor een opgezet filmke van een paar studenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de krantenkop van De Morgen was weer grandioos: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 4 maart 2008 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat nu het regime zelf betreft, het is volgens mij een zeer delicate kwestie, onmogelijk zwart-wit (!) te beoordelen. Enerzijds een regelrechte dictatuur met alle gevolgen vandien, anderzijds moet je rekening houden met het feit dat de know-how van de blanke Afrikaners torenhoog uitstak tegenover deze van de zwarte bevolking, in het midden latend wie d�*�*r verantwoordelijk voor was. Je zal natuurlijk argumenteren dat dit de fout was van de blanken, maar ik weet niet of het echt zo eenvoudig was. Dus de leidinggevende functies konden eenvoudig niet door de zwarte Afrikaners uitgeoefend worden. Een technieker is nu éénmaal geen ingenieur, en daar bedoel ik niks degenerend mee, mocht je dat denken. Dit is geen verdediging van het apartheidsregime, ik betracht alleen enige nuancering. Toen Mandela in 1994 president werd had hij een zeer goede kijk op de situatie. Hij was en is dan ook buitengewoon intelligent. I.p.v. de blanken allemaal de zee in te drijven, wat hij gemakkelijk had kunnen doen, heeft hij met Desmund Tutu, de voorzitter van de Waarheidscommissie, ervoor gezorgd dat de meeste blanken konden blijven en zodoende de continuïteit van Zuid-Afrika verzekerd, alhoewel de huidige president hem in deze niet volgt, de blanken ondervinden er dagelijks de gevolgen van. Feit is ook dat de regering de criminaliteit in Zuid-Afrika niet onder controle krijgt, om maar te zeggen dat het allemaal niet zo eenvoudig is. In Zimbabwe kunnen we dagelijks vaststellen tot wat rancune en blinde haat kunnen leiden. Mugabe heeft gezorgd voor het faillissement. Zover is het nog niet gekomen in Zuid-Afrika, gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't Is gewoon een traditie. Ik heb heel wat meer heimwee bij het Wilhelmus. (en verder stopt het heimwee - voor 't geval iemand er nog andere volksliederen als de Marseillaise zou willen aan toe voegen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vol weemoed
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |