![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U het hiermee eens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
64 | 82,05% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,95% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gekeurd zeg je toch,...manipuleerd door Decroo ja, zoals altijd. Als er een stemming gebeurt, gebeurt die normaal anoniem. Wanneer er een stemming gebeurd die betrekking heeft op het koningshuis wordt daar al snel van afgeweken en gebeurt de stemming door handopsteken. Wie komt er dan nog echt voor zijn gedacht uit denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De keizer van China
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie steenkoud blijft bij de franskiljonse meute van Laken doet zich allicht zelfs de moeite niet om te reageren.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op polls reageren enkel geïnteresseerden, en de meesten interesseren zich niet voor iets waar ze toch geen zak aan te zeggen hebben. De 'volks' vertegenwoordigers vertegenwoordigen in hoofdzaak zichzelf. Le roi afvallen komt neer op het einde van hun politieke carriere.
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat 'hechten van Laurent aan het Belgisch instituut' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
1/ Hare Majesteit Koningin Fabiola (Konigin-weduwe) 2/ Hare Majesteit Koningin Paola (Koningin-weduwe) 3/ Hare Majesteit Koningin Mathilde, de Koningin-regentes 4/ Hare Majesteit de Koningin
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 31 maart 2008 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Dat kan je best aan Hugo Coveliers vragen, het was zijn standpunt
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Decroo zat de commissie niet voor en daar hebben alle partijen, met uitzondering van Vlaams Blok en FN, voor gestemd. Het is nooit anders geweest de plenaire is een projectie van de stemming in de bevoegde commissie.
Laatst gewijzigd door BCD : 31 maart 2008 om 19:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Whohohow... Zo stoer man...
Een beetje respect tegenover een medemens mag ook wel hé, ook al deel je zijn visie, mening niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vrijwillige bijdrage voor koningshuis - vrijwillige bijdrage aan kerkfabriek - vrijwillige bijdrage aan NGO - vrijwillige bijdrage aan politieke partijen - vrijwillige bijdrage aan nieuw wegennetwerk - vrijwillige bijdrage voor zilverfonds eigenlijk nog zo gek niet. ALs dat geen democratie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgunst??????????????? Jij beweert dat onze reactie allemaal alleen maar het gevolg is van jalousie. Wel schat, dat heeft met jalousie geen moer te maken. Ik ben 60 jaar, woon zelf ook in een kasteel, wel veel kleiner dan die dat zij hebben maar het is van mij en ik onderhoud het zelf van mijn geld en ik kan mijn bezit, met de beste wil van de wereld, nog in geen tweehonderd jaar meer opgegeten krijgen en in het hiernamaals ga ik er ook niet veel meer aan hebben denk ik, dus waarom zou ik moeten jaloers moeten zijn op die pottentaten van Laeken. In tegendeel. Ik heb mijn bezit zelf en op eerlijke wijze vergaard zonder het te hebben ontnomen van anderen. Ik zou me zelf ‘s ochtends niet in de spiegel kunnen zien met een opgeheven hoofd moest ik mijn inkomen zo verwerven zoals die koninklijke welpen. Zielig is het gewoon als je niet anders kan dan uit de handen te moeten eten van andere, hard werkende mensen, niet eens voor je eigen kunnen zorgen en tot zo’n stel slappe janussen te behoren. Eigenlijk zijn ze geen zier meer waard dan gewone gezonde mensen die te lui zijn om te werken en die gaan bedelen bij het OCMW. Telkens ze in het publiek verschijnen en dat ik Mathilde zie, sta ik er versteld van wat voor een zielig truttebelletje dat wel is. Ze staat met haar vast gebetoneerde smile op eieren te trappelen, zienderogen niet wetende, vertwijfeld rondkijken of ze niet tien cm teveel naar voor, naar links, naar rechts of naar achter staat. Haar hoofd lijkt veeleer op een kop uit prespapier van de een of andere marionet uit het poppentheater van ome Jan. Het is gewoonweg zielig hoe je ze beteuterd angstvalig ziet zoeken naar haar plaats in de schaduw naast en van hare John Wayne die zelf al even onzeker op zoek is naar zijn plaats, kennelijk niet goed wetende waar met de handen te blijven, een potsierlijke houding aanneemt alsof hij klaar staat om bij de eerste de beste tekenen van onraad zijn twee colt’s 45 te grijpen. Je weet niet als je het ziet of je het lachwekkend moet vinden of, of dat het eerder aanleiding geeft tot wenen. Ik hou het maar vast op het tweede. Moet ik daar allemaal jaloers op zijn? Ik schaam me eerder als ik de vergelijking zie met het prinsenpaar van Nederland. Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2008 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Neen
BCD, Boppa47, brontosaurus, brother paul, largo_w, MaGNiFiCaT, omaplop, Patriot!, Sundancer, sus antigoon Tiens, onze 'liberaal' is voor subsidies ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() nee nee... van jaloEzie!
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Jaloezie of jalousie wat heeft dat ermee te maken?
Het is gewoon absurd en niet te verantwoorden hoe belastinggeld verkwanseld wordt. De reeds vel te hoge belastingsdruk maakt dit alleen nog erger. De gelijkheid der Belgen is ineens ver zoek dan he? (En sommigen zien dan nog een voorbeeldfunctie (rolpatroon) in Albert) |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binst de voeders zelf de eindjes niet meer aan elkaar kunnen knopen. En dezelfde konijnenpijp maar preken over solidariteit en gevoel voor kind en gezin,jaja,vraag dat eens aan zijn buitenechtelijke dochter. Moesten we de waarden volgen van Beire Bibber en zijn mand....Belgie zou 1 groot bordeel zijn ! ! ! |
|
![]() |
![]() |