![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar ging het dus niet over, het gaat over België. En in de " Rue de Brabant " lopen Blanke, ongesluierde vrouwen niet veilig over de straat. Zover is het gekomen. En mensen als jij praten dat goed, allah mag weten waarom ? Laatst gewijzigd door beste vriend : 4 juni 2009 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als een meisje alleen in kort rokje en top loopt in welke achtergestelde buurt van een grote stad loopt zal ze op zijn minst last ondervinden. en dat heeft totaal niets met eender welke godsdienst te maken. dat heeft te maken met veel criminaliteit bij achtergestelde buurten. maar goed u pakt natuurlijk een voorbeeld van een achtergestelde buurt waar er veel moslims wonen omdat het dan zo lijkt alsof het door de islam komt. Denkt u nu echt dat we zo achterlijk zijn dat we dat niet inzien?
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron : "Undercover in Klein-Marrokko" Hind Fraihi, compleet met getuigenissen van halalcriminelen. Laatst gewijzigd door Dimensie : 4 juni 2009 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alhoewel ik niet kan zien wat er zo Halal is aan het verkrachten, aanranden, beledigen, pesten van zo'n meisje in een niet-moslim achtergestelde buurt. aangezien dat dat ook in zo buurten word gedaan, is er geen verband met de godsdienst van zo'n buurt
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() en u laat natuurlijk de laatste zinnen van mijn citaat weg, omdat u daar geen antwoord op heeft.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als voorbeeld zal je je wel het "incident" herinneren in Oostende waar 3 moslimjongeren een jaar lang hun buurmeisje verkrachten. Halal, zo hadden ze thuis geleerd, want het was een christentrien, en dan mag het. Als het een moslima was geweest, hadden ze het niet gedaan. Want dan is het haraam. Snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() leer eens lezen, ik heb het over niet-moslimbuurten waar dat gebeurt. hoe kun je dat in hemelsnaam halal noemen? of ontken je soms dat het in niet-moslimbuurten gebeurt omdat dat jouw stelling ontkracht dat het door de islam komt?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In rue du Brbant style wijken is het halalracisme een verzwarende factor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() New York is één der veiligste steden van de westerse wereld geworden sinds de nul-tolerantie ingevoerd werd. Terwijl dat voor 20 jaar net omgekeerd was , toen was Brussel nog redelijk veilig, en New York een echte jungle vol al dan niet zwart geboefte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet men daar al sekspoppen inzetten om zichzelf een gevoel van veiligheid te geven. http://www.politics.be/persmededelingen/22435/ Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aaaach toch - die vuile vieze westerse racistische fascistische nazi's die die arme moslimpjes steeds maar achterstellen - je zou er verdorie crimineel van worden goh - dat ik hier in Spanje - waar NIEMAND zich bekommert of ik wel of niet Spaans ken - me formulieren in die vreemde taal toesturen - de racisten ook al - dat ik nog niet crimineel geworden ben snap ik zelf niet - tis volgens mij overal hetzelfde in dat racistische Europa - altijd maar dat 'achterstellen' - dat is Foei! Slachtofferhulp moet er bijkomen - op kosten vd belastingbetaler - richt een clubje op en je krijgt zowaar soepsiedie. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de immigranten komen juist naar hier omdat ze achtergesteld zijn. als ze een ferrari en een paar miljoen op hun bankrekening hadden staan zouden ze wel in hun land blijven en een paar regeringsleden omkopen om er te blijven. en als we ze niet helpen blijven ze achtergesteld en komen ze in de criminaliteit terecht.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me blatante onzin te zijn. In diezelfde wijken wonen duizenden mensen die zich niet bezondigen aan straatprovocaties, geweld en andere criminaliteit. Ze werken zich integendeel met veel zelfrespect en inspanning naar boven.
Uw neerbuigende uitleg is een belediging voor al die mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal es aan de bel gaan trekken hier - es zien hoe snel ik met mn klikken & klakken trug naar Belz vlieg!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2009 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() aah, ridiculiseren, het laatste wapen van een demagoog
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mens - waarom zou Europa het afvoerputteke van elke achterlijke uithoek van de wereld moeten zijn?
Onze voorouders hebben zichzelf ook moeten helpen door hard werken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of dat je landen die buiten Europa ligt nu een achterlijke uithoek noemt.
![]() |