Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2009, 18:50   #161
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
en laat datzelfde meisje in kort rokje en topje dan ook eens paraderen in "de hoofdstad" van het westen (New York, v) in een gelijkwaardig achtergestelde buurt (voorbeeld Harlem). ik vraag me af waar dat dat meisje eerder word aangevallen.

moslim zijn heeft er niets mee te maken.
Begin niet te zeveren over Amerika. Daar zitten trouwens ook veel moslims, en dan vooral bij de zwarten, in Harlem and Co .
Maar daar ging het dus niet over, het gaat over België. En in de " Rue de Brabant " lopen Blanke, ongesluierde vrouwen niet veilig over de straat. Zover is het gekomen. En mensen als jij praten dat goed, allah mag weten waarom ?

Laatst gewijzigd door beste vriend : 4 juni 2009 om 18:54.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 19:38   #162
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Begin niet te zeveren over Amerika. Daar zitten trouwens ook veel moslims, en dan vooral bij de zwarten, in Harlem and Co .
Maar daar ging het dus niet over, het gaat over België. En in de " Rue de Brabant " lopen Blanke, ongesluierde vrouwen niet veilig over de straat. Zover is het gekomen. En mensen als jij praten dat goed, allah mag weten waarom ?
ah, grappigaard, mag ik er niet over beginnen omdat het niet in uw kraam past? u had het nochtans over "een westers land". en zwarten vooral moslim? als u 5% overwegend vind. de zwarten in amerika zijn namelijk voor ongeveer 95% protestants of christelijk.

als een meisje alleen in kort rokje en top loopt in welke achtergestelde buurt van een grote stad loopt zal ze op zijn minst last ondervinden. en dat heeft totaal niets met eender welke godsdienst te maken. dat heeft te maken met veel criminaliteit bij achtergestelde buurten. maar goed u pakt natuurlijk een voorbeeld van een achtergestelde buurt waar er veel moslims wonen omdat het dan zo lijkt alsof het door de islam komt. Denkt u nu echt dat we zo achterlijk zijn dat we dat niet inzien?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 19:47   #163
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
als een meisje alleen in kort rokje en top loopt in welke achtergestelde buurt van een grote stad loopt zal ze op zijn minst last ondervinden. en dat heeft totaal niets met eender welke godsdienst te maken. dat heeft te maken met veel criminaliteit bij achtergestelde buurten. ?
Men noemt dat halalcriminaliteit.
Bron : "Undercover in Klein-Marrokko" Hind Fraihi, compleet met getuigenissen van halalcriminelen.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 4 juni 2009 om 19:49.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 20:12   #164
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Men noemt dat halalcriminaliteit.
Bron : "Undercover in Klein-Marrokko" Hind Fraihi, compleet met getuigenissen van halalcriminelen.
"Men" noemt dat niet halal-criminaliteit, die schrijver van dat boek noemt het zo. zoek maar even in een woordenboek naar dat woord.

alhoewel ik niet kan zien wat er zo Halal is aan het verkrachten, aanranden, beledigen, pesten van zo'n meisje in een niet-moslim achtergestelde buurt.

aangezien dat dat ook in zo buurten word gedaan, is er geen verband met de godsdienst van zo'n buurt

Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:13.
Oud 4 juni 2009, 20:18   #165
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

en u laat natuurlijk de laatste zinnen van mijn citaat weg, omdat u daar geen antwoord op heeft.

Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:19.
Oud 4 juni 2009, 20:24   #166
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
"Men" noemt dat niet halal-criminaliteit, die schrijver van dat boek noemt het zo. zoek maar even in een woordenboek naar dat woord.

alhoewel ik niet kan zien wat er zo Halal is aan het verkrachten, aanranden, beledigen, pesten van zo'n meisje in een niet-moslim achtergestelde buurt.
Dat heet zo omdat men in de islamgemeenschap de begrippen halal en haraam hanteert en hun instructieboekske, de koran dus, zegt dat het lastigvallen, beroven, verkrachten of treiteren van ongelovigen echt geen probleem is. Het is dus niet haraam, oftewel halal.

Als voorbeeld zal je je wel het "incident" herinneren in Oostende waar 3 moslimjongeren een jaar lang hun buurmeisje verkrachten. Halal, zo hadden ze thuis geleerd, want het was een christentrien, en dan mag het. Als het een moslima was geweest, hadden ze het niet gedaan. Want dan is het haraam.
Snappie?
Oud 4 juni 2009, 20:35   #167
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

leer eens lezen, ik heb het over niet-moslimbuurten waar dat gebeurt. hoe kun je dat in hemelsnaam halal noemen? of ontken je soms dat het in niet-moslimbuurten gebeurt omdat dat jouw stelling ontkracht dat het door de islam komt?

Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 20:36.
Oud 4 juni 2009, 21:22   #168
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
leer eens lezen, ik heb het over niet-moslimbuurten waar dat gebeurt. hoe kun je dat in hemelsnaam halal noemen? of ontken je soms dat het in niet-moslimbuurten gebeurt omdat dat jouw stelling ontkracht dat het door de islam komt?
In the Bronx achtige wijken gebeurt dat ook: dat zijn de vrijetijdsactiviteiten van een groep van losers, klaplopers, gedegeneerden.
In rue du Brbant style wijken is het halalracisme een verzwarende factor.
Oud 4 juni 2009, 21:47   #169
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Omdat jongens over het algemeen fysiek sterker staan dan meisjes? Omdat bepaalde meisjes sneller toegeven aan bepaalde verleidingen om dan van een kale reis thuis te komen?

En neen, ik vind het niet normaal dat zulke dingen gebeuren, maar ze zijn er wel. Dus moet er iets aan gedaan worden.
U heeft één woordje in mijn vraag overgeslagen, denk ik.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:46   #170
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
ah, grappigaard, mag ik er niet over beginnen omdat het niet in uw kraam past? u had het nochtans over "een westers land". en zwarten vooral moslim? als u 5% overwegend vind. de zwarten in amerika zijn namelijk voor ongeveer 95% protestants of christelijk.

als een meisje alleen in kort rokje en top loopt in welke achtergestelde buurt van een grote stad loopt zal ze op zijn minst last ondervinden. en dat heeft totaal niets met eender welke godsdienst te maken. dat heeft te maken met veel criminaliteit bij achtergestelde buurten. maar goed u pakt natuurlijk een voorbeeld van een achtergestelde buurt waar er veel moslims wonen omdat het dan zo lijkt alsof het door de islam komt. Denkt u nu echt dat we zo achterlijk zijn dat we dat niet inzien?
Niet in mijn kraam passen ? Ik denk dat een kortgerokt blank meisje rapper last zal krijgen in een Brusselse marrokkanenwijk dan in Harlem- New York, goed zo ?
New York is één der veiligste steden van de westerse wereld geworden sinds de nul-tolerantie ingevoerd werd.
Terwijl dat voor 20 jaar net omgekeerd was , toen was Brussel nog redelijk veilig, en New York een echte jungle vol al dan niet zwart geboefte.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:56   #171
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet in mijn kraam passen ? Ik denk dat een kortgerokt blank meisje rapper last zal krijgen in een Brusselse marrokkanenwijk dan in Harlem- New York, goed zo ?
New York is één der veiligste steden van de westerse wereld geworden sinds de nul-tolerantie ingevoerd werd.
Terwijl dat voor 20 jaar net omgekeerd was , toen was Brussel nog redelijk veilig, en New York een echte jungle vol al dan niet zwart geboefte.
tot 5 jaar geleden woonde ik in new york in s'avonds als je alleen buiten ging in zo'n minirokje en topje, kwam je er zeker niet terug zonder kleerscheuren. en dat heeft ook totaal niets met de islam te maken. criminaliteit is overal in achtergestelde buurten. niet omdat ze moslims zijn (in Europa) , maar omdat ze achtergesteld zijn.

Oud 4 juni 2009, 22:58   #172
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terwijl dat voor 20 jaar net omgekeerd was , toen was Brussel nog redelijk veilig, .

Nu moet men daar al sekspoppen inzetten om zichzelf een gevoel van veiligheid te geven.

http://www.politics.be/persmededelingen/22435/

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2009 om 22:59.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 23:08   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tot 5 jaar geleden woonde ik in new york in s'avonds als je alleen buiten ging in zo'n minirokje en topje, kwam je er zeker niet terug zonder kleerscheuren. en dat heeft ook totaal niets met de islam te maken. criminaliteit is overal in achtergestelde buurten. niet omdat ze moslims zijn (in Europa) , maar omdat ze achtergesteld zijn.

Aaaach toch - die vuile vieze westerse racistische fascistische nazi's die die arme moslimpjes steeds maar achterstellen - je zou er verdorie crimineel van worden goh - dat ik hier in Spanje - waar NIEMAND zich bekommert of ik wel of niet Spaans ken - me formulieren in die vreemde taal toesturen - de racisten ook al - dat ik nog niet crimineel geworden ben snap ik zelf niet - tis volgens mij overal hetzelfde in dat racistische Europa - altijd maar dat 'achterstellen' - dat is Foei!

Slachtofferhulp moet er bijkomen - op kosten vd belastingbetaler - richt een clubje op en je krijgt zowaar soepsiedie.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 23:11   #174
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Aaaach toch - die vuile vieze westerse racistische fascistische nazi's die die arme moslimpjes steeds maar achterstellen - je zou er verdorie crimineel van worden goh - dat ik hier in Spanje - waar NIEMAND zich bekommert of ik wel of niet Spaans ken - me formulieren in die vreemde taal toesturen - de racisten ook al - dat ik nog niet crimineel geworden ben snap ik zelf niet - tis volgens mij overal hetzelfde in dat racistische Europa - altijd maar dat 'achterstellen' - dat is Foei!

Slachtofferhulp moet er bijkomen - op kosten vd belastingbetaler - richt een clubje op en je krijgt zowaar soepsiedie.
wat zit je nu weer te zeveren.

de immigranten komen juist naar hier omdat ze achtergesteld zijn. als ze een ferrari en een paar miljoen op hun bankrekening hadden staan zouden ze wel in hun land blijven en een paar regeringsleden omkopen om er te blijven. en als we ze niet helpen blijven ze achtergesteld en komen ze in de criminaliteit terecht.

Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 23:12.
Oud 4 juni 2009, 23:13   #175
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
omdat ze achtergesteld zijn.
Dat lijkt me blatante onzin te zijn. In diezelfde wijken wonen duizenden mensen die zich niet bezondigen aan straatprovocaties, geweld en andere criminaliteit. Ze werken zich integendeel met veel zelfrespect en inspanning naar boven.

Uw neerbuigende uitleg is een belediging voor al die mensen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 23:17   #176
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat lijkt me blatante onzin te zijn. In diezelfde wijken wonen duizenden mensen die zich niet bezondigen aan straatprovocaties, geweld en andere criminaliteit. Ze werken zich integendeel met veel zelfrespect en inspanning naar boven.

Uw neerbuigende uitleg is een belediging voor al die mensen.
dan moet u mijn uitspraak ook niet uit de context rukken.

Oud 4 juni 2009, 23:20   #177
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat zit je nu weer te zeveren.

de immigranten komen juist naar hier omdat ze achtergesteld zijn. als ze een ferrari en een paar miljoen op hun bankrekening hadden staan zouden ze wel in hun land blijven en een paar regeringsleden omkopen om er te blijven. en als we ze niet helpen blijven ze achtergesteld en komen ze in de criminaliteit terecht.
Zei ik toch net - hulp - slachtofferhulp moet er komen - met véél soepsidie van hardwerkende belastingbetalers - ik vind dat ook - ik word onmiddellijk crimineel hier - es kijken of die racistische Spanjaarden mij niet willen HELPEN want anders BLIJF ik achtergesteld - ik wil die taal ook niet kennen - alles MOET in MIJN taal wezen - en integreren? Ben je gek - daar doe ik niet aan mee - ze moeten mij maar onderhouden - OCMW oprichten zodat IK hier oitkerunk krijg - verdorie wat is dat nu - ik wil ook in de soosjaale hangmat hangen!
Ik zal es aan de bel gaan trekken hier - es zien hoe snel ik met mn klikken & klakken trug naar Belz vlieg!

Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2009 om 23:22.
Oud 4 juni 2009, 23:21   #178
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

aah, ridiculiseren, het laatste wapen van een demagoog

Oud 4 juni 2009, 23:22   #179
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aah, ridiculiseren, het laatste wapen van een demagoog
Mens - waarom zou Europa het afvoerputteke van elke achterlijke uithoek van de wereld moeten zijn?
Onze voorouders hebben zichzelf ook moeten helpen door hard werken.
Oud 4 juni 2009, 23:26   #180
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Mens - waarom zou Europa het afvoerputteke van elke achterlijke uithoek van de wereld moeten zijn?
Onze voorouders hebben zichzelf ook moeten helpen door hard werken.
ah goed dat u nu elke immigrant die naar hier komt stigmatiseerd alsof ze in een afvoerputteke behoren.

of dat je landen die buiten Europa ligt nu een achterlijke uithoek noemt.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be