![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en dit: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2008 om 01:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als jij denkt dat het VB een streng religieuze partij is, dan moeten er zeer veel zaken zij die jij niet snapt.
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ow sorry dat "geloof" maakt een duidelijkere scheiding tussen kerk en staat ![]()
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk dat er iemand het vb niet goed kent. ![]()
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Ik denk dat ook. En die iemand zijn naam is the dude
![]() |
![]() |
#169 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Scientology gebouw is verzegeld in België en loopt rechtzaak tegen hen, hopelijk worden ze gebannt. Er zijn 6000 scientologen in België Truth About Scientology http://www.youtube.com/watch?v=rCGP-0545EU BBC Reportage vertaald voor 'Vrankx' http://www.youtube.com/view_play_lis...356D77CD187239 Gevecht van 'Anonymous (groep jongeren die samenkomen op internet) vs Scientology' http://www.vimeo.com/855548 Elke maand wereldwijd protest met meer dan 10.000 man ELKE MAAND Scientology deed in de jaren 80' de grootste infiltratie in de amerikaanse regering ooit met 5000 undercover agenten om documenten tegen hen te doen verdwijnen. Scientology is een sekte met de rijksten der aarden zoals Tom Cruise en John Travolta. Laatst gewijzigd door Oro N Ishi : 29 april 2008 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Vreemdeling
|
![]() Voor al degene die illusie's hadden dat Scientology ook maar enkele religieuze betekenis heeft:
Scientology is uitgevonden door een tweederangs sciencefictionschrijver L Ron Hubbard, die zelf ooit gezegd heeft dat de beste manier om geld te verdienen je eigen religie starten is. En als je joint wat gebeurd er dan? Dan krijg je 'lessen' voorgeschoteld waar ze je gewoon aan allerlei apparaatjes zetten en persoonlijke informatie vragen (om dit dan later ook te kunnen gebruiken moest je uit de sekte willen gaan). De leiders van scientology zijn allemaal multimiljardairs die gewoon een beetje samenzweren en goedgelovige en wanhopige mensen hun geld aftroggelen. Als je ook maar iets slechts over hen zegt ofzo: - Fair Game: je overal achtervolgen, stalken. Ze doen dit extra opvallend gewoon om angst op te wekken - Klachten: bv. IRS die belastingen regelt in Amerika kreeg -> 2200 <- aanklachten omdat ze scientology niet belastingvrij wilden maken. Ze konden niet anders dan toegeven, de details hierover zijn tot op heden nog altijd niet bekend. of XS4LL internetprovider ene gast had wat anti scientology dinges op zijn site gezet en die host wou dat niet wegdoen. Resultaat: rechtzaak van 11 jaar. Met een leger van letterlijk honderden advocaten. Ja dan maken ze toch verlies, zoveel geld verspillen? nee. Hun techniek om ervoor te zorgen dat niemand van iets piept. Scientology heeft ook 100en dochterorganisaties in België zoals narconon. Deze infiltreren overal, zoals bv in het parlement. Hun doel is zoveel mogelijk onopvallende belangrijke jobs te bemachtigen zoals bv secretaresse op 1 of andere afdeling van het parlement. http://www.whyaretheydead.net/ http://www.whyweprotest.net/ http://www.factnet.org/headlines/give-away.htm http://www.cs.cmu.edu/~dst/Scientolo...ospection.html Google: Operation Snow White Operation Freakout Scientology overal, maar niet in ons België Laatst gewijzigd door Oro N Ishi : 29 april 2008 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een andere keer lagen we in bed, hij op de rug en ik met gespreide benen over hem gehurkt, en terwijl ik me hete straal pis over de kloten liet stromen, richtte hij de zeikende fluit naar me kut toe. De stralen kruisten elkaar als degens. Soms schoot ik me twee keer na mekaar geil. Het moest er al uit, het leek me of ik tot aan me tieten vol geil zat. En dan, zekere namiddag die niet was als een andere, liep ik zo heet en zo dronken als wat. Ik had reeds op een nog vergeten foto van z'n wijf gezeikt, uitroepend:Kom godverdomme terug, rotteef, dat ik echt in je smoel kan zeiken. En had ik twee keer me geil laten wegstromen, eens in z'n mond terwijl hij me aan het aflikken was, en een tweede keer over z'n kloten, nadat ik met de kop van z'n fluit me clitoris had afgespeeld. uit Mieke Maaike's obscene jeugd - Louis Paul Boon Citaat:
Dat je homofilie op dezelfde lijn zet met pedofilie en bestialiteit is trouwens een fameuze belediging voor homoseksuelen. En, als een koppel mekaar graag onderzeikt, moeten zij dat weten. Zolang ze zich maar wassen, zeker? Laatst gewijzigd door Havana : 29 april 2008 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ervaringsdeskundige aan het woord ? "Waar het hart van vol is, loopt de mond van over." ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 april 2008 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Een andere keer lagen we in bed, hij op de rug en ik met gespreide benen over hem gehurkt, en terwijl ik me hete straal pis over de kloten liet stromen, richtte hij de zeikende fluit naar me kut toe. De stralen kruisten elkaar als degens.
Soms schoot ik me twee keer na mekaar geil. Het moest er al uit, het leek me of ik tot aan me tieten vol geil zat. En dan, zekere namiddag die niet was als een andere, liep ik zo heet en zo dronken als wat. Ik had reeds op een nog vergeten foto van z'n wijf gezeikt, uitroepend:Kom godverdomme terug, rotteef, dat ik echt in je smoel kan zeiken. En had ik twee keer me geil laten wegstromen, eens in z'n mond terwijl hij me aan het aflikken was, en een tweede keer over z'n kloten, nadat ik met de kop van z'n fluit me clitoris had afgespeeld. uit Mieke Maaike's obscene jeugd - Louis Paul Boon Hoe is het mogelijk dat deze hoogbegaafde schrijver nooit de Nobelprijs voor Literatuur heeft gekregen!
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() en ondertussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scientology is in verdenking gesteld voor oplichting in een zaak over arbeidscontracten. De jobaanbiedingen van Scientology zouden eigenlijk jobs voor vrijwilligers geweest zijn. Op die manier zou Scientology heimelijk leden geworven hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Ah, dan is 't goed.
![]() |
#177 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.rtbf.be/info/belgique/ARTICLE_180299
Deze herfst komt er een nieuw proces tegen scientology, naar aanleiding van de huiszoekingen. Het gebouw, blijft verzegeld. Ze zouden een razzia moeten houden op elk scientology gebouw in de wereld. Ze zouden nogal wat vinden. Maarja, zolang de amerikaanse leiders hun deel van de buit krijgen en het volk te dom is om iets te doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben ook radicaal tegen drugs, maar daarom moet je niet dat gespuis daarbij gaan slepen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 mei 2008 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Vreemdeling
|
![]() deze sekte heeft niks te maken met anti drugs
dit is gewoon hun dekmantel als mark dutroux zegt dat hij tegen drugs is, gaan we hem dan vrij laten? Nee... |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=bnM48q_6m8c
Hopelijk is belgie niet zo corrupt dat ze dit zomaar laten gaan |
![]() |
![]() |