![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FDF'ers zeggen in Brussel dat we opkomen voor de NVA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als Verhofstadt en ook Willy Claes (toch geen achterlijke idioten) waarschuwen, en als we af en toe naar het nieuws luisteren dan ben ik er niet zo gerust in. 2) Welke interpretatie weet ik niet. Maar sommige interpretaties jagen mij schrik aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BHV had eigenlijk al sinds de invoering van de provinciale kieskringen gesplitst moeten zijn, maar dat zou tegelijk inhouden dat aan het statuut van Brussel nog wel wat moest worden gesleuteld (Brussel als volwaardige provincie, Brussel als stemvijver voor zowel Vlaams-Brabantse als Waals-Brabantse politici, Brussel als volwaardig 3e gewest, ... ??) Als BHV nu niet gesplitst wordt, zijn er m.i. twee mogelijkheden om op vreedzame wijze uit de impasse te raken: - Brussel wordt integraal onderdeel van de provincie Vlaams-Brabant (één kieskring) of - de provinciale kieskringen worden weer afgeschaft, en dan moet er een nieuwe wet komen. En dan kunnen we weer alle kanten op. Nog 11 dagen en het is 8 mei. Ik ben benieuwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 april 2008 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
1) Ik heb nog geen zinnige bijdrage van mosers gelezen, en dus kan ik daar geen zinnig gesprek mee voeren. 2) Een paar maand geleden verklaarde een Anglikaanse bisschop dat in Groot-Brittagne delen van de Sharia moeten ongevoerd worden!!?? En jij toonde aan dat dit niets wil zeggen!!??
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 april 2008 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
2) met een kieskring HV?
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat proberen we al 178 jaar en het wordt steeds maar moeilijker!
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
En met allochtonen heb ik mogelijk meer gepraat en handen gereikt dan gelijk wie op dit forum. 30 jaar lang.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wil dat zeggen dat we niet mogen samenwerken met Ecolo? Hun programma sluit zeer nauw dicht aan bij Groen!, dichter dan SP.a of eender welke vlaamse partij. Ik ben niet anti/pro België maar zolang Belgie bestaat moeten we zo goed mogelijk samenwerken met Wallonie, en dus ook met Ecolo. Samen staan we sterker om een ecologische agenda te verwezelijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 april 2008 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat ze pro-Belgie zijn, ik zelf vind dat ze zich beter uit discussies over staa(her)vormingen houden, maar zeggen dat ze meer pro-Belgie zijn dan pro-groen is onzin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Jos Geysels werd ervoor bedankt met promotie tot minister van state; dit werd onthaald op de brabançonne!
Jos waant zich het geweten van belgië; Maar toegegeven meer pro-belgië dan pro-groen is mogelijk ietsje overdreven. Ik vraag me toch af hoe het mogelijk is natuurbehoud na te streven en eerder vijandig te staan tegenover behoud van de eigen natuurlijke gemeenschap. En dat is zeker niet overdreven
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 april 2008 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens ook flamingatische groenen actief zoals Staes en Glorieux |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Waarom? Een echt groene partij houdt zich daar ook mee bezig!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze staan niet vijandig tegen over 'de eigen natuurlijke gemeenschap' ze staan open voor andere culturen, ik geef toe de problemen vd multiculturele zijn veel te lang goedgepraat/genegeerd door Groen( en bij uitbreiding alle progressieve partijen) Tot mijn grote genoegen merk ik wel dat er langzaam een kentering komt zie ook Paul Scheffer die naar Groen!-licht kwam om zijn boek voor te stellen en daar redelijk wat bijval kreeg van Groenen. het gaat te traag maar we komen der. Ik snap trouwens niet waarom behoud van de natuur verbonden moet zijn met 'behoud van de eigen natuurlijke gemeenschap', je kan toch even goed pleiten voor multiculturele maatschappij én milieubehoud. Ik stel me eerder waarom je van NVA en VB zo weinig hoort rond natuur behoud (tenzij ze natuurlijk op "regelementitis kunne wijzen ![]() |
|
![]() |
![]() |