![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zwijgen in alle talen.
Ooit klonk het wel even anders. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen enkele Belgicist? Belgiscisten zien Leterme liever gaan dan komen! Leterme is de supervlaming weet je nog wel! Geen enkele vlaming kan de waarheid doorgeslikt krijgen dat vlaanderen gewoon een hol begrip is om oppositie te kunnen voeren en eens aan de macht van alles een grote knoeiboel te maken. Nu durven de vlaams nationalisten ook al hun boegbeelden voor belgicist verslijten. Hoe veel mooier gaat het nu nog worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse helden geven van katoen, zo te zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat het parlement zichzelf nu gerust mag ontbinden, ze bestaan toch niet meer - laat het de gasten van de '5 minuten-regel' nu maar oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier se, speciaal voor U ![]() 'De Franstaligen begaan daarmee een historische blunder. Er zal nooit echt goed bestuurd kunnen worden als de communautaire hypotheken niet gelicht worden. De Franstaligen gebruiken nu bijzonder zware woorden tegen ons. We zijn niet democratisch, racistisch, tegen de mensenrechten, niet solidair. Ze wanen zich moreel superieur, maar beseffen niet dat ze door alles af te blokken dit land totaal verlammen.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Leterme is gewoon een tweede Verhofstadt. Net zoals Verhofstadt won hij met een vlaamsgezind programma de verkiezingen; maar als premier heeft hij ondertussen de bocht gemaakt. Ik durf wedden dat je binnen een paar maanden Leterme als een groot staatsman zal beschouwen. Vlaams-nationalisten zien Leterme liever gaan dan komen! Leterme is de superbelg weet je nog wel! Geen enkele Belg kan de waarheid doorgeslikt krijgen dat België gewoon een hol begrip is om oppositie te kunnen voeren en eens aan de macht van alles een grote knoeiboel te maken. Nu durven de Belgisch nationalisten ook al hun boegbeelden voor Vlaams-nationalist verslijten. Hoe veel mooier gaat het nu nog worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor Verhofstadt heb ik gestemd en beschouw ik als groot staatsman. Moest Verhofstadt met vlaamse beloften naar de kiezer zijn gestapt zou hij nooit mijn stem gekregen hebben. Leterme is een vlaams nationalistische leugenaar en zal nooit mijn respect kunnen verdienen, wie heult met vlaams nationalisten verdient geen respect. Het vlaams nationalisme heeft met Leterme op kop aangetoond dat het geen toekomst heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2, pls daiwa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren op het nieuws klonk het dat CD&V-N-VA het uitstel verdedigde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunt u mij trouwens een citaat geven van Leterme waarin hij zegt dat hij voor een onafhankelijk Vlaanderen is? En wat de toekomst van het Vlaams-nationalisme betreft: die ziet er behoorlijk rooskleurig uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En door enkel met het communautaire bezig te zijn, wordt alle besluitvorming verlamd. Laatst gewijzigd door azert : 30 april 2008 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We naderen het uur-U. Is het dat wat je zo nerveus maakt, azert? Laatst gewijzigd door Rob Roy : 30 april 2008 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |