![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
99,89 pct van de Belgen verwerpt dus hun fictie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2008 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Vlaamse partijen zijn wel voor een verdere regionalisering, alle partijen zijn ook voor de splitsing van BHV. hoe noemt u die partijen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Ik plak nergens een naam op. U spreekt voordurend meesmuilend over de 'Belgicisten'. Als ik dan vraag wat een 'Belgicist' nu eigenlijk is, dan antwoordt men uit uw hoek: dat zijn mensen die België één willen houden. Welnu, nogmaals, 75% van de Vlamingen wil dit nog steeds en 75% van de Vlamingen zijn dus volgens uw eigen redenering 'belgiscisten'.
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2008 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan enkel maar uit de programma's van de Vlaamse partijen en de 5 resoluties gestemd door een pak Vlaamse partijen concluderen dat Vlaanderen achter een stevige regionalisering sta, in feite op weg naar een confederatie. dat is niet echt België 1 houden hé....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
Minister
|
![]() U moet beter leren lezen.
Ik verwijs u naar de tekst van het bericht waarop u reageerde: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 28 mei 2008 om 10:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Maar vermits u niet hevig protesteert en eigenlijk helemaal niet, ga ik er van uit dat u akkoord bent met deze definitie van 'belgicist'. U kunt misschien nu even een definitie geven van 'belgicist'. U hanteert het woord om de haverklap, dus u zult wel weten waarover u het hebt. Niet dat ik daar altijd zeker van ben, maar alla.
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2008 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In elk geval haalden de Belgicisten in 2007 0,11 pct van de Belgische stemmen en verwerpt 99,89 pct van de Belgen dus de Belgicistische fictie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie ook de lezerscommentaar zelfs bij DM. Je zult verbaasd zijn! De poll bij DS en HLN: Vl aansluiting bij Nederland haalde 43%met meer dan 20.000 deelnemers. Redelijker wijs gesproken zou een zelfstandig Vl een hoger resultaat behalen. Het is natuurlijk maar een poll. In ieder geval draait België vierkant zelfs ivm buitenlands politiek
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga door op verkiezingsuitslagen. Niet op uw eeuwige 'polls' die u te pas en te onpas aanhaalt en die eigenlijk weinig om het lijf hebben. Ik kan ook een poll aanhalen waar meer dan 70% van de Vlamingen wensen dat België niet wordt gesplitst. Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2008 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik wil u wel ter wille zijn. Een belgicist is volgens mij iemand die de Belgische koloniale structuren, opgezet in 1830, met alle mogelijke truuken wil overeind houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Gelukkig heeft de federale portaalsite het voor mij uitgerekend: http://verkiezingen2007.belgium.be/n...raph_etop.html.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2008 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou graag een ernstige poll zien met volgende keuze: 1) terugkeer naar een unitair belgië 2) Status quo 3) confederalisme: Vl & W enkel nog samen wat we samenwillen doen 4) Vlaanderen onafhankelijk 5) confederalisme Vl & Nl de uitslag zou mogelijk zijn: 1) 3 2) 7 3) 35 4) 30 5) 25 Wat denken jullie? Ik beschouw 1) + 2) als Belgicisten system, wat denk je van mijn schatting? just for fun! doe ook eens een poging
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 28 mei 2008 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |