![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() C2C haalt een belangrijk punt aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Sommige mannen hebben zoveel 'pech' bij vrouwen omdat ze denken de ideale man te zijn maar in feite zijn ze irittante kl**tzakjes.
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vaak is het gewoon zo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom ook dat je (m/v) niet kan voorspellen hoe je volgende partner er (in grote lijnen zal uitzien) ... t hangt van veel toeval af welk aantrekkelijk detail / of combinatie van eigenschappen, je in t oog springt ... ik herhaal dus, alsof je bewust kan kiezen ... je zal gewoon op iets verliefd worden, of op zijn minst iets heel boeiend/aantrekkelijk vinden ... een iets dat aantrekkelijk genoeg is om al de rest erbij voor lief te nemen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In wezen een variant op 'erst das Fressen und dann die Moral'. Zo vinden veel lottowinnaars geld plots onbelangrijk -het maakt niet gelukkig hé mijnheer- maar het blijft meestal toch maar mooi op hun rekening staan of wordt netjes belegd (goed voor hen trouwens).
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik dacht het niet!, ik val nog liever dood dan iets tegen mijn Moral te ondernemen. gewoon het inzicht dat je met 'de overschot' (boven je eigen gekozen levensstandaard) niks kan aanvangen, meer zelfs, die 'overschot' kan je alleen maar zorgen (of een ongezonde nonchalance) toevoegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Afhanklijk daarvan: wat als dat overschot een toekomstig tekort zou kunnen dekken?
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een toekomstig tekort, voorkom je door 1. die uitgaven voor een goede ziekteverzekering toch maar te blijven doen, ook al kost dat je je pleziertjes 2. ervoor te zorgen dat je niet (lang) zonder werk valt 3. niet uit te geven wat je niet hebt ... de tering naar de nering zetten heet dat ... en ja, soms is dat niet plezant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een lucratieve job weigeren zolang je alternatieven hebt, is trouwens geen zware keuze. Ik heb zelfs al ontslag genomen omdat ik een promotie geweigerd had die te veel zou inhakken op mijn vrije tijd. Citaat:
Citaat:
Hypothese: Je valt zonder werk, je bent 50 jaar, je moet gaan solliciteren met een CV waar slechts 1 firma waar je 30 jaar lang hebt gewerkt op staat, en je kinderen doen het juist zo goed op de Univ. Citaat:
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 23 mei 2008 om 13:08. Reden: Stommiteit rechtgezet |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
inkomensverlies door invaliditeit heb ik idd verzekerd (dat is het verschil tssn je loon en je eventuele invaliditeitsuitkering wt bijgepast door die verzekering, dit zijn dingen waarover je met een werkgever best kan onderhandelen hoor) bijscholen, en allert blijven, ik ga op mijn 50 geen ouwe grijsaard zonder actuele kennis zijn hoor ... en dat is de beste garantie op werk. / en in t allerslechtste geval : ik heb uiteraard een betalende hobby waar ik desnoods mijn job van zal maken. (ook al iets wat iedereen zou kunnen doen) pro-activiteit is niet jouw sterkste troef hé ? ![]() en voorts veel hoeresjans nodig in t leven natuurlijk, dat besef ik ook wel. kop op, rug recht, erop en erover. Laatst gewijzigd door Anna List : 23 mei 2008 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrouwen zeggen altijd dat geld hun niet interesseert, maar waarom hebben de rijkste mannen altijd zoveel bijval bij de vrouwen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet je mij niet vertellen. Ik heb al eens volledig aan de grond gezeten. Echt aan de grond, zonder te weten wanneer de eerstvolgende maaltijd komt of waar je volgende bed staat. Mij zul je nooit meer horen vertellen dat geld onbelangrijk is...vooral dan omdat die situatie juist was ontstaan door geld onbelangrijk te vinden.
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 23 mei 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn zus... Mannen zijn zo... en we zijn allemaal uitzonderingen op deze regel.
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 mei 2008 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook uiterlijk is voor vele belangrijker dan het innerlijke,das gewoon een vaststelling van mij,gewoon wat eerlijk durven zijn .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Geld is belangrijk in de zin van: ik kom graag toe en heb af en toe graag iets extra. Veel geld is onbelangrijk en totaal geen garantie op geluk.
Laatst gewijzigd door Laya : 23 mei 2008 om 15:17. |
![]() |
![]() |