![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#162 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() les 1 economie aan de Ugent rechten - het monopolie is de grootste vijand van de vrije markt
les 2 : om te komen tot een volkomen concurrentie moeten alle actoren toegang hebben tot de vrije markt dus gewoon de theorie consequent toepassen - meer is er niet nodig om dit probleem op te lossen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() les 3 (gedirigeerd door de multinationals): zet je prijzen zodanig laag dat alle kleine concurrenten niet meer kunnen overleven en spreek dan af met de andere (grote) concurrenten om ongeveer dezelfde (verhoogde) prijs te vragen.
Geen monopolie dus maar ook niet veel concurrenten meer en spreek daarmee af om elkaar niet teveel te dwarsbomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() les 4 kartelvorming moet worden tegengegaan omdat het neerkomt op een impliciet monopolie karma - in de states zijn prijsafspraken verboden - hier bij ons is men daar veel lakser in
verbieden kan men dit echter zowieso moeilijk gezien dat niet openlijk hoeft te gebeuren - er moeten dus andere manieren gevonden worden om dit tegen te gaan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() microsoft heeft zo n spelletje genaamd capitalism
heel simpel om te winnen wat doe je ? er zijn vier steden waar je zogezegd busines kan doen - in elke stad zijn er bvb vier goudmijnen - je koopt ze alle vier op en gebruikt er maar één van - de andere koop je gewoon opdat de anderen geen goud zouden kunnen verkopen vervolgens zet je de prijs zo hoog als je maar wilt en de poen stroomt binnen met die poen koop je dan bvb alle zilvermijnen op - monopolies mogen niet volgens de vrije markttheorie maar alle multinationals proberen ze te bekomen bvb bayer met hun genetisch gemanipuleerde rijst wil proberen te zorgen dat alle boeren binnenkort van hen afhankelijk zijn voor hun zaaigoed - en zo zijn ze zeker van constante toevoer van cash cash en nog eens cash
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Vele zelfverklaarde armoedebestrijders spelen te veel computerspelletjes...
Ze hebben dan ook meer verstand van spelletjes dan van armoedebestrijding... |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
lol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 30 mei 2008 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Vreemdeling
|
![]() Allen heel hard bedankt voor jullie reacties.
Dit onderwerp heeft al veel reacties gekregen, en zeker een goede discussie. Ik heb ondertussen al mails over ent weer met Renaat Landyut. Hij heeft ook telkens terug geantwoord. Ik stel voor dat ik de link van dit onderwerp mail naar de Spa, Landyut en Freya VDbosche. Ik wil dit ook naar enkele 'kopsstukken' van andere partijen doen en hen uitnodigen om hier te reageren. Geef mij gerust wat namen, ik zal hen zeker mailen. Ik vermoed dat zij zeker hier zullen reageren en hopelijk kan er dan wat meer 'klaarheid' komen in dit onderwerp. Hou je niet in om hier te reageren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Vreemdeling
|
![]() Het heel simpel op te lossen. Voer een belasting op leegstand in van 400 EURO per maand leegstand na 3 maanden geen permanente bewoning. De prijzen zullen dan wel zakken. Wat je ook natuurlijk altijd kan doen is je eigen voordoen als een immigrant dan krijg je van het OCMW een hotelkamer. Krijg je ze niet dan ga je naar de rechter en krijg je 500 EURO schadevergoeding per dag.
Diegenen die denken dat ze rijk kunnen worden op speculatie van woning vergissen zich. De overheid gaat namelijk meer sociale woningen moeten bouwen dan en wie gaat dat moeten betalen, denk je? Wij allemaal. Ik vind dat de rente op spaarrekeningen zou moeten opgetrokken worden. Maar dat is een andere discussie. Voer een belasting op leegstand in en de prijsstijgingen zullen wel onder controle blijven. |
![]() |
![]() |