![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() We, dan heb jij we heel gemakkelijk praten over volwassen politiek...
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik jullie goed begrijp, is praten met en niet lastiggevallen of bestolen worden door het nsv volwassen politiek?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Kim kan ook meespreken van niet-gelyncht te worden door NSV!'ers ondanks het feit dat ze er letterlijk tussenzat. Hmmm, raar toch, misschien zou het aan de LSP'ers zelf liggen?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 13 augustus 2008 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, volwassen politiek is überhaupt kunnen praten met iemand. Als je alleen maar in staat bent holle slogans te scanderen en als bende debiele hooligans dingen naar elkaar te gooien, dan ben je niet bepaald volwassen bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ledenaantal is irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Goed geprobeerd jong, goed geprobeerd. Wij zijn nog steeds groter.
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar ik het van op mijn heupen krijg, is dat sommigen niet voorbij de vorm kunnen kijken. En de (ongelukkige) vorm aangrijpen, om niet over de inhoud te moeten praten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het beste Pelgrim, ik weet het. Het was maar om te lachen...
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben allesbehalve een NSV'er (ik verdedig datgene waar zij van walgen) maar ik heb nog nooit te maken gehad met fysieke agressie o.i.d, dit terwijl ik quasi dagelijks langs "de Beest" loop en best wel vaak in contact kom met NSV'ers.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de LSP betreft: sorry, maar die kerels dagen gewoon enorm hard uit, dat is vragen om problemen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 augustus 2008 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hoe komt het dan dat LSPers blijkbaar niet met geweld te maken bij andere studentenclubs...
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schelden e.d.
Zelfs ik heb het al aan de stok gehad met LSP'ers, dat zegt genoeg denk ik. Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is jammer en vreemd. Ik neem aan dat er tussen nsv-ers en lsp-ers harde woorden durven vallen, daar waar de ene stalinsisten roepen zullen andere wel fascisten roepen. Dat is niet bepaald mijn stijl van doen maar tot op dat niveau kan ik er de onschuld en studentikoosheid nog van inzien. Wanneer nsv-ers echter naar fysiek geweld grijpen omdat ze het met woorden niet kunnen halen. Dat is de moment dat ik afhaak om die mensen als redelijke gesprekspartners te beschouwen.
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Begin van het academiejaar, NSV! deelt zijn folders uit, net zoals drie andere studentenverenigingen aan de ingang van de UA. Uiteraard staat LSP daar met de vuilniszakkenbrigade. Iedereen kijkt die LSP'ers raar aan en NSV! staat rustig een babbeltje te slaan bij het uitdelen met de andere clubs. Tot blijkt dat de LSP'ers er ook voor zorgen dat die andere clubs hun folders ook in hun vuilniszakken belanden. Zorgde wel voor een mooi contrast. NSV! die rustig hun folders uitdeelde en LSP die daar wat briesde over fascisme en met vuilniszakken stond. Resultaat: studentenverenigingen kwaad op LSP en wij zijn met die clubs nog iets gaan drinken.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 14 augustus 2008 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
blokbuster staat met vuilniszak op stu-day en vraagt aan voorbijgangers die foldertjes hebben aangenomen of ze weten wat ze hebben aangenomen? Of ze het nsv kennen? Veel van die mensen (zowat iedereen) wensten hierna die flyers weg te gooien waarna ze ee flyer van blokbuster aannamen. Velen waren verbaasd dat zoiets als het nsv is toegelaten. Die grote hoeveelheid aan mensen die walgen van het nsv weespiegelt zich dan ook geregeld in anti-nsvbetoging die vaak twee drie maal zo groot zijn als de eigenlijke nsv-betoging. Aangezien de nsv-ers niet zo dol zijn op andere politieke meningen besloten ze om niet met argumenten de blokbusters te overtuigen van hun ongelijk. Neen, ze grepen terug naar hun alsoude traditie van geweld. Ze gaven de linkse student (NDP) een kopstoot en ontnamen hem zijn materiaal. Tegelijkertijd zaken roepend zoals: we weten u wonen, en we komen u pakken! Uiteraard werd hiervan aangifte gedaan bij de politie.
![]() |