Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2008, 10:56   #161
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
[/b]
Eigenlijk denk ik dat ook. Want ik heb al gelezen van oude vrouwen (meer dan 65 jaar) die door jonge moslims verkracht werden. Meer dan zuiver seksuele opwinding is er hier een duidelijke bedoeling om te vernederen en te kwetsen. Men noemt dat sadisme. Dus ook dikke vrouwen lopen het risico om een (ongevraagde) hardhandige beurt te krijgen met dat uitschot.
Ik bedoelde het meer algemeen. Dit is nauwelijks toe te schrijven aan enige cultuur en er zijn ook hele websites aan "gewijd". Het is gewoon niet waar dat "grote maten" minder aangesproken worden voor direct contact.
Oud 6 juli 2008, 12:10   #162
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het lijkt erop dat Groentje meisjes ook aanraadt om obese te worden. Vanaf maat 44 gaan ze vast ook niet meer verkracht worden.

Deze met maatje 36 tot 40 hebben het dan helemaal aan zichzelf te danken.
???
Weeral zo'n marginale opmerking. We kunnen het inhoudelijk niet halen, dus we proberen

Helaas zal dat bij mij moeilijk gaan.

Een maat 36 durft mij al eens te groot zijn.

Baby think twice en hou de discussie aub op een minimaal niveau van wederzijds respect en persoonlijke integriteit, naar iedere deelnemer en iedereen waarover je een uitspraak wenst te doen, anders hou ik het hier voor bekeken.

Jij hebt hier bovendien nog gezegd dat mensen vanaf maat veertig of vierenveertig niet meer aantrekkelijk zouden gevonden worden... Goed bezig.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 12:17.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 12:11   #163
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
En daarmee liet Groentje hare ware aard kennen.
Een meisje dat een discotheek binnenkomt met een heel kort rokje, hoge botten en een topje en dat zich op een bepaalde manier gedraagt (moet het nog specifieker??) is meestal uit op seks, daarom lijkt het mij straf dat deze meisjes zouden klagen dat ze bepoteld of verkracht worden.
Tenzij dit iemand doet die duidelijk geen toestemming van hun heeft gekregen, wat iedereen heeft nog altijd het zelfbeschikkingsrecht om te kiezen wie aan zijn of haar lichaam zit. Ook al lijkt dat voor deze meisjes vaak niet zo nauw te komen. Maar nogmaals ... ik ga daar geen waarde-oordeel over vellen. Iedereen doet met zijn of haar lichaam wat hij of zij wil.
En als iemand er iets mee doet wat het individu niet wil, dan is dat duidelijk misbruik, ongewenste bepoteling of in het ergste geval: verkrachting.

Of wat dacht u misschien?

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 12:14.
Oud 6 juli 2008, 12:15   #164
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Een meisje dat een discotheek binnenkomt met een heel kort rokje, hoge botten en een topje en dat zich op een bepaalde manier gedraagt (moet het nog specifieker??) is meestal uit op seks.
Doet me een beetje denken aan The Accused , met Jodie Foster ...
Ik neem aan dat u de film kent ???
Wel , het meisje in Brussel heeft niet eens staan dansen , ze had enkel geen hoofddoek op , en dat was genoeg om die moslims op te winden blijkbaar ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 6 juli 2008 om 12:21.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 12:16   #165
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Dubbel ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 6 juli 2008 om 12:23.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 12:17   #166
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Een meisje dat een discotheek binnenkomt met een heel kort rokje, hoge botten en een topje en dat zich op een bepaalde manier gedraagt (moet het nog specifieker??) is meestal uit op seks.
Op een leuk avondje uit en dansen, anders zou ze niet naar een dancing trekken.

Verder verwijs ik naar de commentaar van Frituur Oswald.

By the way, sinds wanneer is seks gelijk aan verkrachting? Jij zal alvast geen generaties nodig hebben om je te assimileren in de cultuur van fudamentalistische imams. Jij bent nu al hun geestesgenoot.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 12:20   #167
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Een meisje dat een discotheek binnenkomt met een heel kort rokje, hoge botten en een topje en dat zich op een bepaalde manier gedraagt (moet het nog specifieker??) is meestal uit op seks, daarom lijkt het mij straf dat deze meisjes zouden klagen dat ze bepoteld of verkracht worden.

Citaat:
Ah, ze zijn er weer: de burgertrutjes met hun vermaninkjes jegens het werkvolk. Nu is het Groentje-18 dat de plebejers met kledingsonderricht rond de oren slaat. Groentje voert de “stijlvol geklede dame of zakenvrouw” op als tot navolging strekkend voorbeeld. Zodoende evenaart ze de negentiende-eeuwse patroonsvrouw die vanuit een hautaine positie en met zelf toegekende de autoriteit de arbeiders op hun donder gaf. De Gentse volkszanger, Karel Waeri, typeerde dit slag chi-chi-wijf op magistrale wijze met zijn “Madame de predikant”. Ik ben dan ook niet zo aanmatigend om mij aan een typering te wagen. Groentje-18 daarentegen waagt zich wel aan het evenaren van de pedanterie eigen aan de negentiende-eeuwse patroonsvrouw. Ootmoedig moet ik toegeven dat Groentje meer dan een verdienstelijke poging neerzet. Ware het niet dat haar exposé krioelt van de taalfouten, dan zou ik stellen dat ze het origineel overtreft.

Het is nauwelijks te geloven maar ze zijn er weer: de reactionairen die het recht op fysieke integriteit koppelen aan burgerlijk fatsoen. Zodoende evenaart Groetje-18 de francisten die ook wel iets interessants te melden hadden over de republikeinse vrouwen, hun kledij en hun ongebonden levenswijze. Hoe het de gevangengenomen republikeinse vrouwen verging tijdens de Spaanse Burgeroorlog, weet iedereen. Dus ook Groentje. Dit maakt het des te frappanter dat ze het idee reïntroduceert dat vrouwen met een gering kwezelgehalte niet moeten lamenteren als ze verkracht worden.

Niet dat veel belang heeft, maar u snijdt zèlf het item aan van de betamelijk garderobe. Sterker: u maant de sloeries tot een decent uiterlijk. Hierbij tilt u zichzelf op tot een navolgenswaardig voorbeeld. Ik ontzeg u dat recht niet. Derhalve verleent u mij het recht om een inschatting te maken van ùw persoon. Hierbij laat ik mij inspireren door wat u over zichzelf prijsgeeft in dit forum: iemands kledij is een culturele veruitwendiging, net als iemands taal; beide zijn persoonsgebonden; het verslonsde Nederlands waarvan u zich bedient laat mij het ergste vrezen over uw garderobe. Tot zover uw buitenkant. Inhoudelijk toont u zich aan dit forum als een pedant chi-chi-wijf met reactionaire inslag. Samengevat: u toont zich aan dit forum als een verslonsd pedant reactionair chi-chi-wijf. Als u deze typering wilt afleggen, moet u werk maken van uw Nederlands en uw standpunten omgooien. Binnen een maand of twee zullen zal ik checken wat u van deze doelstellingen terecht bracht. Wanhoop niet Groentje, aangaande uw standpunten ben ik bereid om één en ander door de vingers te zien, maar op taalgebied moet u zich beslist een inspanning getroosten.
Oud 6 juli 2008, 12:31   #168
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Ah, ze zijn er weer: de burgertrutjes met hun vermaninkjes jegens het werkvolk. Nu is het Groentje-18 dat de plebejers met kledingsonderricht rond de oren slaat. Groentje voert de “stijlvol geklede dame of zakenvrouw” op als tot navolging strekkend voorbeeld. Zodoende evenaart ze de negentiende-eeuwse patroonsvrouw die vanuit een hautaine positie en met zelf toegekende de autoriteit de arbeiders op hun donder gaf. De Gentse volkszanger, Karel Waeri, typeerde dit slag chi-chi-wijf op magistrale wijze met zijn “Madame de predikant”. Ik ben dan ook niet zo aanmatigend om mij aan een typering te wagen. Groentje-18 daarentegen waagt zich wel aan het evenaren van de pedanterie eigen aan de negentiende-eeuwse patroonsvrouw. Ootmoedig moet ik toegeven dat Groentje meer dan een verdienstelijke poging neerzet. Ware het niet dat haar exposé krioelt van de taalfouten, dan zou ik stellen dat ze het origineel overtreft.
Me op die taalfouten wijzen zou je niet misstaan.

Citaat:
Het is nauwelijks te geloven maar ze zijn er weer: de reactionairen die het recht op fysieke integriteit koppelen aan burgerlijk fatsoen. Zodoende evenaart Groetje-18 de francisten die ook wel iets interessants te melden hadden over de republikeinse vrouwen, hun kledij en hun ongebonden levenswijze. Hoe het de gevangengenomen republikeinse vrouwen verging tijdens de Spaanse Burgeroorlog, weet iedereen. Dus ook Groentje. Dit maakt het des te frappanter dat ze het idee reïntroduceert dat vrouwen met een gering kwezelgehalte niet moeten lamenteren als ze verkracht worden.
Je maakt een bepaalde groep mensen uit voor kwezel en nog allerlei aantijgingen ... en dan leid je daaruit af dat ik vind dat de niet-kwezels verkracht mogen worden???? Diezelfde niet-kwezels noemt u iets later sloeries. Weet u nu eigenlijk wel wat u wil?
Als ik taalfouten maak, dan maakt u redeneerfouten. En geen minieme!

Citaat:
Niet dat veel belang heeft, maar u snijdt zèlf het item aan van de betamelijk garderobe. Sterker: u maant de sloeries tot een decent uiterlijk. Hierbij tilt u zichzelf op tot een navolgenswaardig voorbeeld. Ik ontzeg u dat recht niet. Derhalve verleent u mij het recht om een inschatting te maken van ùw persoon. Hierbij laat ik mij inspireren door wat u over zichzelf prijsgeeft in dit forum: iemands kledij is een culturele veruitwendiging, net als iemands taal; beide zijn persoonsgebonden; het verslonsde Nederlands waarvan u zich bedient laat mij het ergste vrezen over uw garderobe. Tot zover uw buitenkant. Inhoudelijk toont u zich aan dit forum als een pedant chi-chi-wijf met reactionaire inslag. Samengevat: u toont zich aan dit forum als een verslonsd pedant reactionair chi-chi-wijf. Als u deze typering wilt afleggen, moet u werk maken van uw Nederlands en uw standpunten omgooien. Binnen een maand of twee zullen zal ik checken wat u van deze doelstellingen terecht bracht. Wanhoop niet Groentje, aangaande uw standpunten ben ik bereid om één en ander door de vingers te zien, maar op taalgebied moet u zich beslist een inspanning getroosten.

Uw schrijfstijl slaat werkelijk alles, om nog maar te zwijgen van de inhoud, waar ik om redenen die uwzelf wel kan bedenken (en neen, dat zijn niet de redenen die u wilt of hoopt, maar andere...)!

Zelden heeft iemand vrijwillig anderen zo een duidelijke blik gegund op de vreemde kronkels onder zijn schedeldak die een duidelijke uiting geven van de onbekwaamheid van redeneren, allerlei ongeoorloofde implicaties maken uit bepaalde stellingen, denigreren, een kwellend gebrek aan fatsoen en alle gebrek van een begin van integriteit en respect illustreerde als u.

Uw hoop ten spijt, is het maken van taalfouten (waarvan ik u met aandrang vraag erop te wijzen) geen euvel om het te maken in deze wereld. Een gebrek aan fatsoen, inconsequentie, inconsistentie en een gebrek aan respect wel.

U moet uw eigen post trouwens eens nalezen: het hoogst pedant en elitaire toontje waarop u post zijn onvoldoende om het inconsistente redeneren en het gebrek aan een logische structuur van uw post te verbergen. Dan hebben we het nog niet gehad over uw taalfouten ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 12:47.
Oud 6 juli 2008, 12:35   #169
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick
Quote van Frituur

We horen een medestander heel veel kwantiteit en gescheld bieden, dus we quoten hem in de hoop dat het gebrek aan kwaliteit van hem en ons gebrek aan vindingrijkheid en een deftige reply niet opvalt?
Helaas ....

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 juli 2008 om 12:35.
Oud 6 juli 2008, 12:41   #170
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:

We horen een medestander heel veel kwantiteit en gescheld bieden, dus we quoten hem in de hoop dat het gebrek aan kwaliteit van hem en ons gebrek aan vindingrijkheid en een deftige reply niet opvalt?
Helaas ....
Hoe komt het dat je in de ban bent geraakt van de fundamentalistische islam groentje? Vindt je het fijn hetzelfde gedachtegoed te delen als fundamentalisten als Bahauddin? Is dat jouw definitie van vindingrijkheid en deftigheid, uw normen baseren op die fundi's?

Citaat:
Imam onder vuur na goedpraten verkrachting
donderdag 29 mei 2008 17:15

Hogeschool In Holland heeft geen plek meer voor de radicale imam Bahauddin Budak. Deze werknemer van de lerarenopleiding islamgodsdienst is in opspraak geraakt nadat hij de verkrachting van een vrouw 'grotendeels haar eigen schuld' zou hebben genoemd.
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...688/index.html
Oud 6 juli 2008, 12:42   #171
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Extreem rechts de nazis houden nu eenmaal niet van andersdenkende net zoals de islammieten. Goed dat je de realiteit wil zien. merci !

Ik kan enkel beamen wat Turkje hier enkele pagina's geleden zei en zelfs al een hypothese maken voor het onderzoek, namelijk: er is een verband tussen angst voor het onbekende en onlogisch/inconsistent redeneren.
Oud 6 juli 2008, 12:44   #172
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Hoe komt het dat je in de ban bent geraakt van de fundamentalistische islam groentje? Vindt je het fijn hetzelfde gedachtegoed te delen als fundamentalisten als Bahauddin? Is dat jouw definitie van vindingrijkheid en deftigheid, uw normen baseren op die fundi's?

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...688/index.html
Pick Nick, wat scheelt er met je? ...

Misschien mijn posts nog eens lezen voordat je zulke grove aantijgingen maakt?

Maak je denkbeeldige vijanden aan in je hoofd en kies je vervolgens een individu om hieraan gestalte te geven ofzo?
Het is namelijk niet de eerste keer dat je mensen zonder reden begint te beschuldigen van het goedpraten van verkrachtingen...
Oud 6 juli 2008, 12:46   #173
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:

Je maakt een bepaalde groep mensen uit voor kwezel en nog allerlei aantijgingen ... en dan leid je daaruit af dat ik vind dat de niet-kwezels verkracht mogen worden???? Diezelfde niet-kwezels noemt u iets later sloeries. Weet u nu eigenlijk wel wat u wil?

Uw schrijfstijl slaat werkelijk alles, om nog maar te zwijgen van de inhoud, waar ik om redenen die uwzelf wel kan bedenken (en neen, dat zijn niet de redenen die u wilt of hoopt, maar andere...)!

Zelden heeft iemand vrijwillig anderen zo een duidelijke blik gegund op de vreemde kronkels onder zijn schedeldak die een duidelijke uiting geven van de onbekwaamheid van redeneren, allerlei ongeoorloofde implicaties maken uit bepaalde stellingen, denigreren, een kwellend gebrek aan fatsoen en alle gebrek van een begin van integriteit en respect illustreerde als u.

Uw hoop ten spijt, is het maken van taalfouten (waarvan ik u met aandrang vraag erop te wijzen) geen euvel om het te maken in deze wereld. Een gebrek aan fatsoen, inconsequentie, inconsistentie en een gebrek aan respect wel.

De pure radeloosheid van de poco die betrapt werd op haar ware aard.
Oud 6 juli 2008, 12:48   #174
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat je iedere voeling met de realiteit zodanig verloren hebt dat hier nog op reageren weinig zinvol is.
Oud 6 juli 2008, 12:58   #175
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Tenzij dit iemand doet die duidelijk geen toestemming van hun heeft gekregen, wat iedereen heeft nog altijd het zelfbeschikkingsrecht om te kiezen wie aan zijn of haar lichaam zit. Ook al lijkt dat voor deze meisjes vaak niet zo nauw te komen. Maar nogmaals ... ik ga daar geen waarde-oordeel over vellen. Iedereen doet met zijn of haar lichaam wat hij of zij wil.
En als iemand er iets mee doet wat het individu niet wil, dan is dat duidelijk misbruik, ongewenste bepoteling of in het ergste geval: verkrachting.

Wablieft uit op sex???? Waar haal je die belachelijke gedachtengoed vandaan??? Dat is om van te kotsen. iedereen mag dragen wat hem leuk vind. Stop met mensen in vakjes te steken jij draagt dat dus dan ben je zo... lieve hemel.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2008, 13:00   #176
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Op een leuk avondje uit en dansen, anders zou ze niet naar een dancing trekken.

Verder verwijs ik naar de commentaar van Frituur Oswald.

By the way, sinds wanneer is seks gelijk aan verkrachting? Jij zal alvast geen generaties nodig hebben om je te assimileren in de cultuur van fudamentalistische imams. Jij bent nu al hun geestesgenoot.

Yep heb er nog over gedebateerd. Dat onze eigen autochtone vrouwen dikwijls de grootste fundamlentalisten zijn. Ze is blijkbaar redelijk plat - maatje 34 ofzo dus ja de meisjes met mooie vormen worden in een vakje geplaatst van als je je mooie vormen laat uitkomen dan heb je erom gevraagd. ja het zijn zulke fundis die de sharia gaan laten goedkeuren omdat ze het gedachtengoed van de moslims hebben overgenomen. bah !

Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juli 2008 om 13:15.
Oud 6 juli 2008, 13:01   #177
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Pick Nick, wat scheelt er met je? ...

Misschien mijn posts nog eens lezen voordat je zulke grove aantijgingen maakt?
Aantijgingen?
Herlees je walgelijke kwakkels eens.

Groentje-18 :

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
...ik kan me voorstellen dat de kans dat ze zoiets overkomt wel groter is, dan de kans dat een stijlvol geklede dame of zakenvrouw hiervoor uitgescholden wordt bijvoorbeeld. Anderzijds vind ik ook niet dat deze verbouwereerd moeten zijn als ze dit etiket krijgen opgekleefd als ze zich zo kleden en gedragen.

Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat het deze meisjes zijn die komen klagen dat ze bepoteld worden, of verkracht, want (zonder daarover een waarde-oordeel te vellen) meestal is het net dat waar ze op uit zijn.
Citaat:
Imam bahauddin Budak:

Hogeschool InHolland heeft geen plek meer voor de radicale imam Bahauddin Budak. Deze docent aan de lerarenopleiding islamgodsdienst is in opspraak geraakt nadat hij de verkrachting van een vrouw 'grotendeels haar eigen schuld' zou hebben genoemd.
Zoek het verschil.
Oud 6 juli 2008, 13:05   #178
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

U moet uw eigen post trouwens eens nalezen: het hoogst pedant en elitaire toontje waarop u post zijn onvoldoende om het inconsistente redeneren en het gebrek aan een logische structuur van uw post te verbergen. Dan hebben we het nog niet gehad over uw taalfouten ...
iedereen mag taalfouten maken. dat is hier geen spellingsexamen. u probeert gewoon de de mensen af te leiden van het werkelijke probleem dat van uw gedachtengoed. Uw gedachtengoed is redelijk ziek en maakt de kronkels van een echte moslim fundi. met mensen als u zal de sharia snel worden ingevoerd. Ik dank u om mijn theorie te bewijzen dat we actie moeten ondernemen en de mensen de waarheid aantonen. Mensen zoals u zorgen dat de islamisering nog sneller dan verwacht zal gebeuren. U bent een echte poco u wil alles en iedereen aan banden leggen. u wil vrijheden afnemen. U zal dan ook halal voedsel niet ergd vindien die stomme dieren dat ze maar kreperen. De vrouwen die moeten zich maar aanpassen aan de geile islammieten ze vragen er anders zelf om. bbbrrr ziekelijk.
Oud 6 juli 2008, 13:07   #179
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kan enkel beamen wat Turkje hier enkele pagina's geleden zei en zelfs al een hypothese maken voor het onderzoek, namelijk: er is een verband tussen angst voor het onbekende en onlogisch/inconsistent redeneren.
Ja leuk dat jejezelf als wacko omschrijft. Natuurlijk ben je het eens met je moslim fundi vriendjes. dat was duidelijk zeer duidelijk zelfs.

Angst is iets gezonds indien je de toekomst kan vrijwaarden van veroveraars.
Oud 6 juli 2008, 13:09   #180
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Yep we hebben haar in het nauw. Ze kan haar fundamentalistische posts niet verwijderen. hare ware aard is duidelijk zeer goed voor ons dat ze hun bedoelingen duidelijk maken stuur dit door naar je vrienden familie en kennisen doe ik ook want de meeste denken dat autochtone mannen geilen op onderdrukking van de vrouw - terwijl ik steeds zei onderschat de "haat" van een vrouw niet ....en voila bewijs geleverd.

Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juli 2008 om 13:10.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be